Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Bazy danych » Big Data » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
  Access
  Big Data
  Oracle
  SQL
  Teoria baz danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Data Mining. Eksploracja danych w sieciach społecznościowych. Wydanie III 69.00zł 51.75zł


Tytuł: Data Mining. Eksploracja danych w sieciach społecznościowych. Wydanie III
Tytuł oryginalny Mining the Social Web: Data Mining Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, GitHub, and More, 3rd Edit
Autor: Matthew A. Russell, Mikhail Klassen
ISBN: 978-83-283-5554-5
Ilość stron: 376
Data wydania: 10/2019
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł


Internetu nie można rozważać wyłącznie jako tworu techniki. Powstanie tej sieci doprowadziło do rozwoju różnych zjawisk społecznych. Z tej perspektywy na szczególną uwagę zasługują media społecznościowe. Są źródłem informacji, które, właściwie spożytkowane, mogą przynieść niezły dochód.

Mogą też dać odpowiedzi na wiele pytań zadawanych przez naukowców z różnych branż. Sama eksploracja tych danych przynosi sporo satysfakcji i radości. Zaskakujące przy tym jest to, że przygotowanie zestawu potrzebnych narzędzi i nauka posługiwania się nimi zabiera naprawdę niewiele czasu i nie wymaga specjalnych talentów!

To trzecie, zaktualizowane wydanie popularnego podręcznika dla osób, które chcą zająć się wydobywaniem danych z sieci społecznościowych. Uwzględniono tu zmiany interfejsów API wprowadzone do poszczególnych platform i dodano rozdział o eksploracji Instagrama.

Dowiesz się, jak dzięki danym z mediów społecznościowych określić sieć powiązań użytkowników, zorientować się, kto o czym mówi i gdzie się znajduje. Treść bogato zilustrowano przykładami kodu w Pythonie, a także plikami Jupyter Notebook lub kontenerów Dockera. Ciekawym elementem książki jest zbiór receptur dotyczących rozwiązywania konkretnych problemów z Twitterem.

W tej książce między innymi:
• wprowadzenie do świata mediów społecznościowych
• przybliżenie bogactwa danych zawartych w mediach społecznościowych
• eksploracja danych za pomocą narzędzi Pythona 3
• zaawansowane techniki eksploracji danych, w tym współczynniki TFIDF, podobieństwo kosinusów i rozpoznawanie obrazów
• tworzenie wizualizacji pozyskanych danych

Jakie informacje dziś znajdziesz dzięki danym z Facebooka?


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Data Mining. Eksploracja danych w sieciach społecznościowych. Wydanie III
Tytuł książki: "Data Mining. Eksploracja danych w sieciach społecznościowych. Wydanie III"
Autor: Matthew A. Russell, Mikhail Klassen
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Data Mining. Eksploracja danych w sieciach społecznościowych. Wydanie III”, kupili także:

Blockchain w biznesie. Możliwości i zastosowania łańcucha bloków, William Mougayar, Vitalik Buterin, Wydawnictwo Helion

Zbiór zadań z informatyki dla gimnazjalistów, Błażej Gruszczyński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Lean UX dla zespołów Agile. Projektowane doskonałych wrażeń użytkownika. Wydanie II, Jeff Gothelf, Josh Seiden, Wydawnictwo Helion

Domy jednorodzinne Przewodnik do ćwiczeń projektowych z Budownictwa Ogólnego, Monika Siewczyńska, Wydawnictwo Naukowe PWN

SWiSHmax ćwiczenia, Paweł Lenar, Wydawnictwo Helion
<b>Automatyka robotyka i przetwarzanie informacji</b>, <font color="navy">Piotr Kulczycki , Janusz Kacprzyk , Józef Korbicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Automatyka robotyka i przetwarzanie informacji, Piotr Kulczycki , Janusz Kacprzyk , Józef Korbicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzenie stron WWW Biblia Wydanie 3, Phillip Crowder, David A. Crowder, Wydawnictwo Helion

Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów, Alina Wheeler, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak mądrze kupić mieszkanie, dom lub działkę. Poradnik praktyków, Agata Danowska , Bartosz Danowski, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami