Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Zrozumieć Agile Project Management Równowaga kontroli i elastyczności

Zrozumieć Agile Project Management Równowaga kontroli i elastyczności

79.80zł
67.83zł
Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych? 69.00zł 51.75zł
Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?

Tytuł: Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?
Autor: Michał Protasiuk , Mateusz Galica , Michał Jan Lutostański
ISBN: 978-83-01-20134-0
Ilość stron: 252
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 51.75zł


Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu.

Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego przez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek… W tym samym czasie – co jest powtarzane jak zdarta płyta – geometrycznie wzrosła liczba źródeł informacji, na podstawie których można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje, firmy i marki jeszcze nad tym panują?

W 2017 roku, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (…) postanowiło bliżej przyjrzeć się zagadnieniom wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych. W marcu 2017 r. odbyło się bezprecedensowe w Polsce wydarzenie: Forum Data Driven Decisions, skupiające zarówno dostawców różnego rodzaju informacji marketingowych (od klasycznych agencji badawczych poprzez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane firmy butikowe), jak i odbiorców tych danych – marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm.

Spotkali się przedstawiciele różnych pokoleń, różnej wielkości przedsiębiorstw, z różnych kategorii. Zarządzający markami z pierwszej dziesiątki firm w Polsce mieli okazję wymienić opinie z właścicielami małych przedsiębiorstw i firm rodzinnych. Zwolennicy decyzji bazujących na intuicji mogli przyjrzeć się wynikom biznesowym firm biorących pod uwagę rzetelne analizy danych o rynku i konsumencie.

Data Driven Decisions to pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie.

Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem.

Biznes to praktyka, która może rozpędzić się jedynie na solidnej podstawie teoretycznej i know-how. Postanowiliśmy zatem – na każdym z „przystanków” marketingu (od planowania strategicznego po utrzymanie relacji z klientami) – porozmawiać z praktykami: przedstawicielami różnych firm i organizacji, które odniosły sukces na rynku.

Dzięki temu poznacie nie tylko naukowe i teoretyczne podstawy do podejmowania właściwych decyzji, ale i praktyczne wskazówki od ludzi, którzy w konkretnych sytuacjach rynkowych zostali skonfrontowani z dylematami: intuicja czy dane? Wiedza z firmy czy dane z zewnątrz? Poczekać z decyzją jeszcze miesiąc czy działać już dziś?

Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?
Tytuł książki: "Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?"
Autor: Michał Protasiuk , Mateusz Galica , Michał Jan Lutostański
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?”, kupili także:
<b>Linux Biblia Ubuntu, Fedora, Debian i 15 innych dystrybucji</b>, <font color="navy">Christopher Negus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Linux Biblia Ubuntu, Fedora, Debian i 15 innych dystrybucji, Christopher Negus, Wydawnictwo HELION
<b>Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej</b>, <font color="navy">Adam Staniszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej, Adam Staniszewski, Wydawnictwo Onepress
<b>Wicher wolności</b>, <font color="navy">Wacław Zagórski ,</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Finna</font>
Wicher wolności, Wacław Zagórski ,, Wydawnictwo Finna
<b>Metodologia i techniki programowania</b>, <font color="navy">Witold Malina, Mariusz Szwoch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Metodologia i techniki programowania, Witold Malina, Mariusz Szwoch, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Biuro Wszelkiego Pocieszenia</b>, <font color="navy">Wojciech Zimiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Biuro Wszelkiego Pocieszenia, Wojciech Zimiński, Wydawnictwo Editio
<b>Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 2</b>, <font color="navy">Grigorij M. Fichtenholz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 2, Grigorij M. Fichtenholz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Biegi długodystansowe</b>, <font color="navy">Christof Baur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Biegi długodystansowe, Christof Baur, Wydawnictwo RM
<b>Geny i edukacja</b>, <font color="navy">Kathryn Asbury, Robert Plomin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Geny i edukacja, Kathryn Asbury, Robert Plomin, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Anatomia dla artystów</b>, <font color="navy">Sarah Simblet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Anatomia dla artystów, Sarah Simblet, Wydawnictwo Arkady
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Matematyka
Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 1 Wydanie XIII

Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 1 Wydanie XIII

69.00zł
51.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION

poniedziałek, 21 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami