Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Honda Civic modele 2001-2005

Honda Civic modele 2001-2005

103.95zł
77.96zł
Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych? 69.00zł 51.75zł
Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?

Tytuł: Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?
Autor: Michał Protasiuk , Mateusz Galica , Michał Jan Lutostański
ISBN: 978-83-01-20134-0
Ilość stron: 252
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 51.75zł


Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu.

Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego przez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek… W tym samym czasie – co jest powtarzane jak zdarta płyta – geometrycznie wzrosła liczba źródeł informacji, na podstawie których można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje, firmy i marki jeszcze nad tym panują?

W 2017 roku, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (…) postanowiło bliżej przyjrzeć się zagadnieniom wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych. W marcu 2017 r. odbyło się bezprecedensowe w Polsce wydarzenie: Forum Data Driven Decisions, skupiające zarówno dostawców różnego rodzaju informacji marketingowych (od klasycznych agencji badawczych poprzez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane firmy butikowe), jak i odbiorców tych danych – marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm.

Spotkali się przedstawiciele różnych pokoleń, różnej wielkości przedsiębiorstw, z różnych kategorii. Zarządzający markami z pierwszej dziesiątki firm w Polsce mieli okazję wymienić opinie z właścicielami małych przedsiębiorstw i firm rodzinnych. Zwolennicy decyzji bazujących na intuicji mogli przyjrzeć się wynikom biznesowym firm biorących pod uwagę rzetelne analizy danych o rynku i konsumencie.

Data Driven Decisions to pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie.

Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem.

Biznes to praktyka, która może rozpędzić się jedynie na solidnej podstawie teoretycznej i know-how. Postanowiliśmy zatem – na każdym z „przystanków” marketingu (od planowania strategicznego po utrzymanie relacji z klientami) – porozmawiać z praktykami: przedstawicielami różnych firm i organizacji, które odniosły sukces na rynku.

Dzięki temu poznacie nie tylko naukowe i teoretyczne podstawy do podejmowania właściwych decyzji, ale i praktyczne wskazówki od ludzi, którzy w konkretnych sytuacjach rynkowych zostali skonfrontowani z dylematami: intuicja czy dane? Wiedza z firmy czy dane z zewnątrz? Poczekać z decyzją jeszcze miesiąc czy działać już dziś?

Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?
Tytuł książki: "Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?"
Autor: Michał Protasiuk , Mateusz Galica , Michał Jan Lutostański
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?”, kupili także:
<b>Blockchain Zaawansowane zastosowania łańcucha bloków. Wydanie II</b>, <font color="navy">Imran Bashir</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Blockchain Zaawansowane zastosowania łańcucha bloków. Wydanie II, Imran Bashir, Wydawnictwo HELION
<b>Statystyczny drogowskaz 1 Praktyczne wprowadzenie do wnioskowania statystycznego</b>, <font color="navy">Bedyńska Sylwia, Cypryańska Marzena</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SEDNO</font>
Statystyczny drogowskaz 1 Praktyczne wprowadzenie do wnioskowania statystycznego, Bedyńska Sylwia, Cypryańska Marzena, Wydawnictwo SEDNO
<b>Wielki Projekt</b>, <font color="navy">Stephen Hawking, Leonard Mlodinow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Albatros</font>
Wielki Projekt, Stephen Hawking, Leonard Mlodinow, Wydawnictwo Albatros
<b>Windows Server 2016 Inside Out Wyczerpujący kompletny przewodnik</b>, <font color="navy">Orin Thomas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Windows Server 2016 Inside Out Wyczerpujący kompletny przewodnik, Orin Thomas, Wydawnictwo APN Promise
<b>Filozofia i wszechświat</b>, <font color="navy">Michał Heller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Universitas</font>
Filozofia i wszechświat, Michał Heller, Wydawnictwo Universitas
<b>Laboratorium w szufladzie Optyka</b>, <font color="navy">Zasław Adamaszek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Laboratorium w szufladzie Optyka, Zasław Adamaszek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Teoria pól kwantowych Tom 1 Podstawy</b>, <font color="navy">Steven Weinberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria pól kwantowych Tom 1 Podstawy, Steven Weinberg, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Efektywny System Pracy, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie</b>, <font color="navy">Maciej Sasin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Efektywny System Pracy, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie, Maciej Sasin, Wydawnictwo Onepress
<b>Hibernate Search Skuteczne wyszukiwanie</b>, <font color="navy">Steve Perkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Hibernate Search Skuteczne wyszukiwanie, Steve Perkins, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka w ekonomii Modele i metody Tom 1 Algebra elementarna

Matematyka w ekonomii Modele i metody Tom 1 Algebra elementarna

39.00zł
29.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION

wtorek, 26 marzec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami