Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Geografia fizyczna świata Wydanie II

Geografia fizyczna świata Wydanie II

79.00zł
59.25zł
Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych? 69.00zł 51.75zł
Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?

Tytuł: Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?
Autor: Michał Protasiuk , Mateusz Galica , Michał Jan Lutostański
ISBN: 978-83-01-20134-0
Ilość stron: 252
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 51.75zł


Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu.

Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego przez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek… W tym samym czasie – co jest powtarzane jak zdarta płyta – geometrycznie wzrosła liczba źródeł informacji, na podstawie których można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje, firmy i marki jeszcze nad tym panują?

W 2017 roku, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (…) postanowiło bliżej przyjrzeć się zagadnieniom wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych. W marcu 2017 r. odbyło się bezprecedensowe w Polsce wydarzenie: Forum Data Driven Decisions, skupiające zarówno dostawców różnego rodzaju informacji marketingowych (od klasycznych agencji badawczych poprzez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane firmy butikowe), jak i odbiorców tych danych – marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm.

Spotkali się przedstawiciele różnych pokoleń, różnej wielkości przedsiębiorstw, z różnych kategorii. Zarządzający markami z pierwszej dziesiątki firm w Polsce mieli okazję wymienić opinie z właścicielami małych przedsiębiorstw i firm rodzinnych. Zwolennicy decyzji bazujących na intuicji mogli przyjrzeć się wynikom biznesowym firm biorących pod uwagę rzetelne analizy danych o rynku i konsumencie.

Data Driven Decisions to pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie.

Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem.

Biznes to praktyka, która może rozpędzić się jedynie na solidnej podstawie teoretycznej i know-how. Postanowiliśmy zatem – na każdym z „przystanków” marketingu (od planowania strategicznego po utrzymanie relacji z klientami) – porozmawiać z praktykami: przedstawicielami różnych firm i organizacji, które odniosły sukces na rynku.

Dzięki temu poznacie nie tylko naukowe i teoretyczne podstawy do podejmowania właściwych decyzji, ale i praktyczne wskazówki od ludzi, którzy w konkretnych sytuacjach rynkowych zostali skonfrontowani z dylematami: intuicja czy dane? Wiedza z firmy czy dane z zewnątrz? Poczekać z decyzją jeszcze miesiąc czy działać już dziś?

Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?
Tytuł książki: "Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?"
Autor: Michał Protasiuk , Mateusz Galica , Michał Jan Lutostański
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?”, kupili także:
<b>Fotografia kulinarna Od zdjęcia do arcydzieła. Wydanie II</b>, <font color="navy">Nicole S. Young</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia kulinarna Od zdjęcia do arcydzieła. Wydanie II, Nicole S. Young, Wydawnictwo HELION
<b>COACHING KREATYWNOŚĆ ZABAWA. Narzędzia rozwoju dla pasjonatów i profesjonalistów</b>, <font color="navy">Maciej Bennewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
COACHING KREATYWNOŚĆ ZABAWA. Narzędzia rozwoju dla pasjonatów i profesjonalistów, Maciej Bennewicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Aplikacje internetowe z Django. Najlepsze receptury</b>, <font color="navy">Aidas Bendoraitis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Aplikacje internetowe z Django. Najlepsze receptury, Aidas Bendoraitis, Wydawnictwo HELION
<b>Filozofia dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Tom Morris</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Filozofia dla bystrzaków, Tom Morris, Wydawnictwo Septem
<b>Chemia organiczna McMurry Tom 3 Nowe wydanie</b>, <font color="navy">John McMurry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia organiczna McMurry Tom 3 Nowe wydanie, John McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Matematyka dla przyrodników i inżynierów Tom 1</b>, <font color="navy">Donald A. McQuarrie</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Matematyka dla przyrodników i inżynierów Tom 1, Donald A. McQuarrie, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Boska Cząstka Jeśli Wszechświat jest odpowiedzią, jak brzmi pytanie?</b>, <font color="navy">Leon Lederman, Dick Teresi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Boska Cząstka Jeśli Wszechświat jest odpowiedzią, jak brzmi pytanie?, Leon Lederman, Dick Teresi, Wydawnictwo Prószyński
<b>Cyfrowa ciemnia Komputerowy warsztat fotografa</b>, <font color="navy">Artur Chmielewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Cyfrowa ciemnia Komputerowy warsztat fotografa, Artur Chmielewski, Wydawnictwo HELION
<b>Kategoria własności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej</b>, <font color="navy">Urszula Zagóra-Jonszta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Kategoria własności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej, Urszula Zagóra-Jonszta, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka dla studentów ekonomii Wykłady z ćwiczeniami

Matematyka dla studentów ekonomii Wykłady z ćwiczeniami

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION

sobota, 25 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami