Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Poszerzanie mostów

Poszerzanie mostów

89.00zł
Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych? 69.00zł
Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?

Tytuł: Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?
Autor: Michał Protasiuk , Mateusz Galica , Michał Jan Lutostański
ISBN: 978-83-01-20134-0
Ilość stron: 252
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu.

Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego przez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek… W tym samym czasie – co jest powtarzane jak zdarta płyta – geometrycznie wzrosła liczba źródeł informacji, na podstawie których można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje, firmy i marki jeszcze nad tym panują?

W 2017 roku, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (…) postanowiło bliżej przyjrzeć się zagadnieniom wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych. W marcu 2017 r. odbyło się bezprecedensowe w Polsce wydarzenie: Forum Data Driven Decisions, skupiające zarówno dostawców różnego rodzaju informacji marketingowych (od klasycznych agencji badawczych poprzez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane firmy butikowe), jak i odbiorców tych danych – marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm.

Spotkali się przedstawiciele różnych pokoleń, różnej wielkości przedsiębiorstw, z różnych kategorii. Zarządzający markami z pierwszej dziesiątki firm w Polsce mieli okazję wymienić opinie z właścicielami małych przedsiębiorstw i firm rodzinnych. Zwolennicy decyzji bazujących na intuicji mogli przyjrzeć się wynikom biznesowym firm biorących pod uwagę rzetelne analizy danych o rynku i konsumencie.

Data Driven Decisions to pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie.

Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem.

Biznes to praktyka, która może rozpędzić się jedynie na solidnej podstawie teoretycznej i know-how. Postanowiliśmy zatem – na każdym z „przystanków” marketingu (od planowania strategicznego po utrzymanie relacji z klientami) – porozmawiać z praktykami: przedstawicielami różnych firm i organizacji, które odniosły sukces na rynku.

Dzięki temu poznacie nie tylko naukowe i teoretyczne podstawy do podejmowania właściwych decyzji, ale i praktyczne wskazówki od ludzi, którzy w konkretnych sytuacjach rynkowych zostali skonfrontowani z dylematami: intuicja czy dane? Wiedza z firmy czy dane z zewnątrz? Poczekać z decyzją jeszcze miesiąc czy działać już dziś?

Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?
Tytuł książki: "Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?"
Autor: Michał Protasiuk , Mateusz Galica , Michał Jan Lutostański
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych?”, kupili także:

Tworzenie bezpiecznych aplikacji internetowych (z przykładami w PHP), Marcin Lis, Wydawnictwo Helion

Technik logistyk Gospodarka zapasami i magazynem Część 3 Zbiór ćwiczeń z rozwiązaniami, Katarzyna Grzybowska, Wydawnictwo Difin

Kali Linux. Testy penetracyjne. Wydanie III, Gilberto Najera-Gutierrez, Juned Ahmed Ansari, Wydawnictwo Helion
<b>Nie daj sobie spieprzyć życia. Sposoby na toksycznych ludzi</b>, <font color="navy">Jarosław Gibas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Nie daj sobie spieprzyć życia. Sposoby na toksycznych ludzi, Jarosław Gibas, Wydawnictwo Onepress

Wojskowa walka wręcz, Aleksiej Aleksiejewicz Kadocznikow, Wydawnictwo AHA

Przykłady obliczeń z podstaw konstrukcji maszyn Tom 1 Połączenia sprężyny zawory wały maszynowe, Eugeniusz Maznek, Dziurski Andrzej, Kania Ludwik, Kasprzycki Andrzej, Wydawnictwo Naukowe PWN

Opowieści w obiektywie Świat okiem Vincenta Laforeta, Vincent Laforet, Wydawnictwo Helion

Zadania z olimpiad matematycznych z całego świata Trygonometria i geometria, Henryk Pawłowski, Wydawnictwo Tutor

Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu, Jolanta Maćkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami