Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Ekonomia międzynarodowa Zbiór zadań i pytań do samodzielnego studiowania

Ekonomia międzynarodowa Zbiór zadań i pytań do samodzielnego studiowania

38.00zł
32.30zł
Daj się znaleźć w sieci 39.00zł 31.20zł
Daj się znaleźć w sieci

Tytuł: Daj się znaleźć w sieci
Autor: Heather Lutze
ISBN: 978-83-264-3155-5
Ilość stron: 228
Data wydania: 11/2013 (wydanie 2)
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 39.00zł 31.20zł


Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach. Niezależnie od tego, czy dobrze znasz zagadnienia związane z SEM, czy też Twoje doświadczenie jest niewielkie, znajdziesz tu interesujące sposoby na zapewnienie swojej firmie dostępu do potencjalnych klientów szukających określonych rozwiązań w sieci.

Heather Lutze, ekspertka ds. marketingu w wyszukiwarkach, przystępnym językiem opisuje, jak dać się znaleźć w sieci. Radzi, jak idealnie dobrać słowa kluczowe, zarówno podczas pozycjonowania stron, jak i korzystania z linków sponsorowanych. Ukazuje szereg strategii pozwalających na podtrzymanie atrakcyjności i skuteczności kampanii oraz osiągnięcie jeszcze większych zysków dzięki przebudowaniu lub udoskonaleniu strony.

Autorka wyjaśnia także, w jaki sposób reklamodawcy powinni pozostawać w kontakcie z użytkownikami, aby rozumieć ich problemy, potrzeby i oczekiwania, a przez to łatwiej pozyskiwać nowych klientów. Dzięki szczegółowemu opracowaniu poruszanych zagadnień, opartemu na najnowszych badaniach rynku, oraz opisom najczęstszych błędów popełnianych w SEM książka jest doskonałym przewodnikiem po marketingu w wyszukiwarkach.

Nie wystarczy umieć obsługiwać Flash, aby przyciągnąć uwagę do swojej strony. Daj się znaleźć w sieci pokazuje sposoby na zdobycie i utrzymanie czołowej pozycji w wyszukiwarkach. Bez tej książki nasz sukces nie byłby możliwy.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy
Istota zagadnienia
Definicje

Rozdział 2. Zacznijmy od początku
Kampania linków sponsorowanych
Niezbędne informacje wstępne
Kilka słów na literę P
Precyzyjny dobór
Udane kliknięcie
Unikanie nieudanych kliknięć

Rozdział 3. Wyszukiwanie i dokonywanie zakupów w internecie
Droga do zakupu
Mylne przekonanie
Cykl zakupowy
Łańcuszek słów kluczowych

Rozdział 4. Sztuka doboru słów kluczowych
"Kluczowość" słów kluczowych
Brak przygotowania
Zawężanie pola
Tajemna receptura

Rozdział 5. Dostosowanie słów kluczowych do cyklu zakupowego
Ciągi słów kluczowych i wieloczłonowe słowa kluczowe
Zalety właściwego ukierunkowania słów kluczowych
Fazy wyszukiwania
Słowa kluczowe fazy dokonywania zakupu
Zdobywanie zaufania
Przepis na sukces
Odświeżająca przerwa

Rozdział 6. Proces wyszukiwania słów kluczowych
Zniecierpliwienie
Znalezienie właściwych słów kluczowych
Słowa firmocentryczne
Planowanie strategii słów kluczowych

Rozdział 7. Grupowanie i porządkowanie tematyczne słów kluczowych
Organizowanie i udoskonalanie listy słów kluczowych
Grupowanie i porządkowanie tematyczne słów kluczowych
Grupowanie słów kluczowych według doświadczeń użytkowników
Jaki jest cel grupowania słów kluczowych?
Organizacja
Grupowanie według cyklu zakupowego
Kombinacje i zmienne słów kluczowych

Rozdział 8. Lokalizacja
Ukierunkowanie geograficzne
Określenia geograficzne
Porównanie dwóch metod
Kolejny przykład
Rada praktyczna
Przykład: kampania ogólnokrajowa z określeniami geograficznymi

Rozdział 9. Sezonowość
Mikołaj istnieje
Ukryta i subtelna sezonowość
Odwrócona sezonowość
Planowanie terminu kampanii

Rozdział 10. Tworzenie tekstu reklamy
Czym jest "reklama"?
Czy to trudne?
Niełatwa sztuka
Cele tworzenia reklamy
Dalsze porady dotyczące tekstu reklamy
Przykład praktyczny
Zaufanie
"Włoska robota" a "Świat Wayne'a"
Uwzględnienie cyklu zakupowego w kampanii reklamowej
Reklamy wzdłuż "drogi do zakupu"

Rozdział 11. Po kliknięciu
Wynik jakości
Strona docelowa
Powiązanie reklamy ze stroną docelową
Przykład sklepu z ubraniami
Dylematy
Strona docelowa
Przydatne źródła wiedzy na temat stron docelowych

Rozdział 12. Stawki i budżet
Ile kosztują reklamy PPC?
Analiza stawek w SpyFu
Prognozy odwiedzin w Google AdWords
Dostosowywanie zmiennych słowa kluczowego
Wyzwania związane z licytacją słów kluczowych
Ustalenie stawek
Licytowanie oparte na jednolitej stawce
Dane
Bieżące korygowanie stawek
Ustalanie budżetu

Rozdział 13. Aktywacja konta
Pełna kontrola
Ryzyko związane z ustawieniami domyślnymi
Na początek - Google
Struktura konta
Plan działania

Rozdział 14. Dalsze zarządzanie kampanią
Poszukiwanie złotego środka
Spokojne obserwacje
Wyjątek od reguły
Dwa tygodnie później - zasada "80 do 20"
Reorganizacja listy słów kluczowych
Koncentracja na najlepszych
Co warto uwzględnić
Weryfikacja wyniku jakości
Dalsze poprawki - 30-60 dni
Pozostałe wyszukiwarki
Bieżące wsparcie
Relacje z wyszukiwarkami
Dalsza pomoc

Rozdział 15. Fachowa pomoc

Daj się znaleźć w sieci
Tytuł książki: "Daj się znaleźć w sieci"
Autor: Heather Lutze
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 39.00zł 31.20zł
Klienci, którzy kupili „Daj się znaleźć w sieci”, kupili także:
<b>Strategia Judo jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść</b>, <font color="navy">David B. Yoffie, Mary Kwak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Strategia Judo jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść, David B. Yoffie, Mary Kwak, Wydawnictwo Onepress
<b>E-sklep Jak stworzyć, wypromować, zacząć szybko zarabiać + CD</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Axel Springer</font>
E-sklep Jak stworzyć, wypromować, zacząć szybko zarabiać + CD, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Axel Springer
<b>MS Office 2010 PL w biurze i nie tylko</b>, <font color="navy">Piotr Wróblewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
MS Office 2010 PL w biurze i nie tylko, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo HELION
<b>Pamięć nośniki i systemy przechowywania danych</b>, <font color="navy">Tomasz Bilski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Pamięć nośniki i systemy przechowywania danych, Tomasz Bilski, Wydawnictwo WNT
<b>Adobe InDesign CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe InDesign CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka podstępu Łamałem ludzi nie hasła Wydanie 2</b>, <font color="navy">Kevin Mitnick, William L. Simon, Steve Wozniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Sztuka podstępu Łamałem ludzi nie hasła Wydanie 2, Kevin Mitnick, William L. Simon, Steve Wozniak, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 1 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN

niedziela, 24 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami