Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX

Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX

69.00zł
51.06zł
Daj się poznać od najlepszej strony Krótki kurs autopromocji i lansu 34.90zł
Daj się poznać od najlepszej strony Krótki kurs autopromocji i lansu

Autor: Peggy Klaus

ISBN: 978-83-246-2201-6

Ilość stron: 240

Data wydania: 09/2010

Twój osobisty PR

  • Wzbudzanie zainteresowania, ekscytacji i podziwu wobec własnej osoby
  • Stosowanie chwytliwych technik komunikacyjnych
  • Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w autopromocji
  • Czerpanie korzyści z pozytywnego szumu wokół Ciebie
Zacznij się chwalić… Jeśli sam nie zaczniesz mówić za siebie, kto to zrobi?
"Financial Times"

Jeśli nie JA, to KTO?!

Zapewne znasz ten żart, w którym szczur skarży się chomikowi na swój los, narzekając, że choć obaj są tak do siebie podobni, chomika ludzie uwielbiają, a szczura z uporem tępią. Odpowiedzią chomika jest celne spostrzeżenie: "Problem w tym, chłopie, że masz kiepski PR!".

A Ty, czy również czujesz się niedoceniony i zauważasz, że otaczają Cię ludzie, którzy wcale nie są od Ciebie inteligentniejsi, zdolniejsi czy bardziej urodziwi, a jednak to właśnie oni awansują w pracy, mają większe powodzenie u płci przeciwnej i budzą powszechną sympatię? Jeśli w tej miniankiecie na wszystkie pytania odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Sprawdź, jak radzą sobie z tym zagadnieniem zawodowcy, i zacznij wreszcie stosować niezawodne techniki autopromocji.

Odrzuć fałszywą skromność i pokaż, ile jesteś wart! Chwalenie się własnymi osiągnięciami i zaletami to żaden grzech. Dowiedz się, jak przyciągać uwagę innych w sposób dyskretny, lecz zniewalający. Naucz się nawiązywać trwałą więź z ludźmi i roztaczać wokół siebie zaraźliwą energię, sprawiając wrażenie osoby, która jest pewna tego, co osiągnęła i dokąd zmierza. Jeśli sam nie zainwestujesz w promowanie siebie, nikt Cię w tym nie wyręczy!

Ta książka pozwoli Ci uzmysłowić sobie, że chwalenie się jest niezbędnym narzędziem przetrwania.
Harry Kavros,
zastępca dziekana w Columbia Law School

Przekonujący styl pisania Klaus i autentyczny ton wypowiedzi wraz z zaczerpniętymi z życia anegdotami pokazują transformację, jaka może się dokonać w życiu zawodowym dzięki skutecznemu chwaleniu się.
"Publishers Weekly"

Klaus pokazuje, jak się lansować, dzieląc się swoimi pasjami oraz wizjami z gracją i godnością, co w dzisiejszym świecie korporacyjnym niestety wciąż należy do rzadkości. Ta pełna mądrych rad książka to odświeżająca lektura dla wszystkich, bez względu na pozycję.
Dr John C. Maxwell,
autor bestsellerów Prawa przywództwa. Przestrzegaj ich, a ludzie podążą za tobą oraz Thinking for a Chang

Rozdziały:
Wstęp. Czego nauczył mnie mój ojciec, a czego Hollywood (13)
1. Mity o autopromocji, które nie dają nam żyć (27)
2. Jakie są zatem Twoje dobre strony? (47)
3. Sztuka lansu w biurze i poza nim (75)
4. Techno-lans: autopromocja XXI wieku (93)
5. Rozmowa o pracę: jak chwaląc się, utorować sobie drogę do środka (115)
6. Okresowa ocena pracownika: dobry, zły i brzydki (137)
7. Kiedy nie masz "prawdziwej" pracy (155)
8. Gdy działasz samodzielnie (175)
9. Lans-rady (195)
10. Wyznanie i dwanaście wskazówek dotyczących autopromocji (223)

Daj się poznać od najlepszej strony Krótki kurs autopromocji i lansu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Daj się poznać od najlepszej strony Krótki kurs autopromocji i lansu”, kupili także:
<b>Wiarygodność Jak ją zdobyć i utrzymać</b>, <font color="navy">James M. Kouzes, Barry Z. Posner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wiarygodność Jak ją zdobyć i utrzymać, James M. Kouzes, Barry Z. Posner, Wydawnictwo Onepress
<b>Pismo i typografia</b>, <font color="navy">Phil Baines, Andrew Haslam</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Pismo i typografia, Phil Baines, Andrew Haslam, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Aced. Uwikłani. Seria Driven</b>, <font color="navy">K. Bromberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Aced. Uwikłani. Seria Driven, K. Bromberg, Wydawnictwo Editio
<b>Problemy dydaktyki fizyki</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Atut</font>
Problemy dydaktyki fizyki, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Atut
<b>Fedora i Red Hat Enterprise Linux Praktyczny przewodnik Wydanie VI</b>, <font color="navy">Mark G. Sobell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fedora i Red Hat Enterprise Linux Praktyczny przewodnik Wydanie VI, Mark G. Sobell, Wydawnictwo HELION
<b>Sztuka spekulacji po latach Tom 1-2</b>, <font color="navy">Zenon Komar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Linia</font>
Sztuka spekulacji po latach Tom 1-2, Zenon Komar, Wydawnictwo Linia
<b>Nadgodziny są do bani! Pracuj dla efektu, a nie dla idei</b>, <font color="navy">Cali Ressler, Jody Thompson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Nadgodziny są do bani! Pracuj dla efektu, a nie dla idei, Cali Ressler, Jody Thompson, Wydawnictwo Onepress
<b>Kryptografia teoretyczne podstawy i praktyczne zastosowania</b>, <font color="navy">Czesław Kościelny, Mirosław Kurkowski, Marian Srebrny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PJWSTK</font>
Kryptografia teoretyczne podstawy i praktyczne zastosowania, Czesław Kościelny, Mirosław Kurkowski, Marian Srebrny, Wydawnictwo PJWSTK
<b>Chemia Matura 2014 Zbiór zadań maturalnych Poziom podstawowy i rozszerzony</b>, <font color="navy">Anna Lewandowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Omega</font>
Chemia Matura 2014 Zbiór zadań maturalnych Poziom podstawowy i rozszerzony, Anna Lewandowska, Wydawnictwo Omega
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Informatyka gospodarcza Tom 2

Informatyka gospodarcza Tom 2

99.00zł
84.15zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION

piątek, 21 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami