Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
BMW serii 3 (typu E90/E91) od III 2005 do I 2012

BMW serii 3 (typu E90/E91) od III 2005 do I 2012

76.65zł
57.49zł
Daj się poznać od najlepszej strony Krótki kurs autopromocji i lansu 34.90zł
Daj się poznać od najlepszej strony Krótki kurs autopromocji i lansu

Autor: Peggy Klaus

ISBN: 978-83-246-2201-6

Ilość stron: 240

Data wydania: 09/2010

Twój osobisty PR

  • Wzbudzanie zainteresowania, ekscytacji i podziwu wobec własnej osoby
  • Stosowanie chwytliwych technik komunikacyjnych
  • Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w autopromocji
  • Czerpanie korzyści z pozytywnego szumu wokół Ciebie
Zacznij się chwalić… Jeśli sam nie zaczniesz mówić za siebie, kto to zrobi?
"Financial Times"

Jeśli nie JA, to KTO?!

Zapewne znasz ten żart, w którym szczur skarży się chomikowi na swój los, narzekając, że choć obaj są tak do siebie podobni, chomika ludzie uwielbiają, a szczura z uporem tępią. Odpowiedzią chomika jest celne spostrzeżenie: "Problem w tym, chłopie, że masz kiepski PR!".

A Ty, czy również czujesz się niedoceniony i zauważasz, że otaczają Cię ludzie, którzy wcale nie są od Ciebie inteligentniejsi, zdolniejsi czy bardziej urodziwi, a jednak to właśnie oni awansują w pracy, mają większe powodzenie u płci przeciwnej i budzą powszechną sympatię? Jeśli w tej miniankiecie na wszystkie pytania odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Sprawdź, jak radzą sobie z tym zagadnieniem zawodowcy, i zacznij wreszcie stosować niezawodne techniki autopromocji.

Odrzuć fałszywą skromność i pokaż, ile jesteś wart! Chwalenie się własnymi osiągnięciami i zaletami to żaden grzech. Dowiedz się, jak przyciągać uwagę innych w sposób dyskretny, lecz zniewalający. Naucz się nawiązywać trwałą więź z ludźmi i roztaczać wokół siebie zaraźliwą energię, sprawiając wrażenie osoby, która jest pewna tego, co osiągnęła i dokąd zmierza. Jeśli sam nie zainwestujesz w promowanie siebie, nikt Cię w tym nie wyręczy!

Ta książka pozwoli Ci uzmysłowić sobie, że chwalenie się jest niezbędnym narzędziem przetrwania.
Harry Kavros,
zastępca dziekana w Columbia Law School

Przekonujący styl pisania Klaus i autentyczny ton wypowiedzi wraz z zaczerpniętymi z życia anegdotami pokazują transformację, jaka może się dokonać w życiu zawodowym dzięki skutecznemu chwaleniu się.
"Publishers Weekly"

Klaus pokazuje, jak się lansować, dzieląc się swoimi pasjami oraz wizjami z gracją i godnością, co w dzisiejszym świecie korporacyjnym niestety wciąż należy do rzadkości. Ta pełna mądrych rad książka to odświeżająca lektura dla wszystkich, bez względu na pozycję.
Dr John C. Maxwell,
autor bestsellerów Prawa przywództwa. Przestrzegaj ich, a ludzie podążą za tobą oraz Thinking for a Chang

Rozdziały:
Wstęp. Czego nauczył mnie mój ojciec, a czego Hollywood (13)
1. Mity o autopromocji, które nie dają nam żyć (27)
2. Jakie są zatem Twoje dobre strony? (47)
3. Sztuka lansu w biurze i poza nim (75)
4. Techno-lans: autopromocja XXI wieku (93)
5. Rozmowa o pracę: jak chwaląc się, utorować sobie drogę do środka (115)
6. Okresowa ocena pracownika: dobry, zły i brzydki (137)
7. Kiedy nie masz "prawdziwej" pracy (155)
8. Gdy działasz samodzielnie (175)
9. Lans-rady (195)
10. Wyznanie i dwanaście wskazówek dotyczących autopromocji (223)

Daj się poznać od najlepszej strony Krótki kurs autopromocji i lansu
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Daj się poznać od najlepszej strony Krótki kurs autopromocji i lansu”, kupili także:
<b>Zarządzanie przedsięwzięciem budowlanym</b>, <font color="navy">Eric Stockes, Saleem Akram</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Zarządzanie przedsięwzięciem budowlanym, Eric Stockes, Saleem Akram, Wydawnictwo Poltext
<b>Grzeczna dziewczynka idzie do pracy czyli jak przetrwać trudne początki</b>, <font color="navy">Hannah Seligson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Grzeczna dziewczynka idzie do pracy czyli jak przetrwać trudne początki, Hannah Seligson, Wydawnictwo Onepress
<b>Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów Wydanie II</b>, <font color="navy">Romuald Gabrysz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów Wydanie II, Romuald Gabrysz, Wydawnictwo Onepress
<b>Internetowy detektyw</b>, <font color="navy">Dorota Szumilas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Internetowy detektyw, Dorota Szumilas, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Legendarny osobomiesiąc. Opowieści o inżynierii oprogramowania. Wydanie II</b>, <font color="navy">Frederick P. Brooks Jr.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Legendarny osobomiesiąc. Opowieści o inżynierii oprogramowania. Wydanie II, Frederick P. Brooks Jr., Wydawnictwo HELION
<b>ABC Windows XP</b>, <font color="navy">Konrad Zarzecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EDITION2000</font>
ABC Windows XP, Konrad Zarzecki, Wydawnictwo EDITION2000
<b>Zen To Done Proste sposoby na zwiększenie efektywności</b>, <font color="navy">Leo Babauta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Zen To Done Proste sposoby na zwiększenie efektywności, Leo Babauta, Wydawnictwo Sensus
<b>Konstrukcje budowlane 5 Konstrukcje z betonu</b>, <font color="navy">Stefan Pyrak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Konstrukcje budowlane 5 Konstrukcje z betonu, Stefan Pyrak, Wydawnictwo WSiP
<b>SexCode Kodeks uwodzenia</b>, <font color="navy">Mario Luna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Hachette</font>
SexCode Kodeks uwodzenia, Mario Luna, Wydawnictwo Hachette
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich

Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich

59.90zł
49.12zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION

wtorek, 16 lipiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami