Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

50.40zł
42.34zł
Czysty Agile. Powrót do podstaw 47.00zł 35.25zł
Czysty Agile. Powrót do podstaw

Tytuł: Czysty Agile. Powrót do podstaw
Tytuł oryginalny Clean Agile: Back to Basics (Robert C. Martin Series)
Autor: Robert C. Martin
ISBN: 978-83-283-6304-5
Ilość stron: 184
Data wydania: 06/2020
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 47.00zł 35.25zł


W lutym 2001 roku grupa kilkunastu pasjonatów programowania zebrała się w Snowbird w stanie Utah, aby podyskutować na temat efektywności tworzenia oprogramowania i określić nowe zasady pracy. Nie był to cel łatwy do osiągnięcia. Siedemnaście osób o całkowicie różnych doświadczeniach i przekonaniach raczej rzadko wypracowuje wspólne stanowisko.

A jednak w tym przypadku tak się stało i powstał Manifest Agile. Właśnie wtedy narodziła się jedna z najważniejszych idei w świecie oprogramowania, która stopniowo zyskiwała zwolenników również poza światem programistów.

Zwiększająca się popularność Agile sprawiła, że wielu starało się upiększać, rozmywać czy modyfikować jego koncepcje. Powoli dookoła Agile nagromadziły się nieporozumienia.

Ta książka jest bardzo potrzebnym powrotem do podstaw Agile. Przyda się nowemu pokoleniu programistów, nieprogramistów i osób, które kierują zespołami. Znalazł się tu jednoznaczny opis sedna Agile jako prostej i spójnej koncepcji zwinnego zarządzania małym projektem w niewielkim zespole.

To bardzo ważny aspekt Agile, gdyż wielkie projekty składają się z szeregu małych projektów. Pokazano tu, jak zaimplementować metodyki Agile w poprawny, czysty sposób. Zaprezentowano kluczowe koncepcje w ich pierwotnej formie.

Wyjaśniono zasady poszczególnych praktyk. Przy tym wszystkim książka jest szczerą, osobistą opowieścią o historii Agile i jego fundamentalnej idei.

W tej książce między innymi:
• czym jest Agile i jaka jest jego istota
• właściwe stosowanie metodyki Scrum
• najważniejsze praktyki biznesowe Agile
• najważniejsze praktyki techniczne Agile
• wartości i rzemieślnictwo a praca zwinnych zespołów

Agile: ponadczasowa idea zwinnego rozwoju projektu.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,25zł

Czysty Agile. Powrót do podstaw
Tytuł książki: "Czysty Agile. Powrót do podstaw"
Autor: Robert C. Martin
Wydawnictwo: Helion
Cena: 47.00zł 35.25zł
Klienci, którzy kupili „Czysty Agile. Powrót do podstaw”, kupili także:

Genomy Wydanie 2, Terry A. Brown, Wydawnictwo Naukowe PWN

Angielsko-polski słownik geologiczno-górniczy, Ewa Romkowska, Monika Barańska, Wydawnictwo WNT

Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania, Urszula Gros, Wydawnictwo Naukowe PWN

ABC systemu Windows XP PL wydanie II, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Marcin Świątelski, Wydawnictwo Helion

Wzorcowe tablice alkoholometryczne w temperaturze odniesienia 20 stopni Celsjusza, Tomasz Plebański , Bogumiła Ogonowska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Techniki negocjacji i wywierania wpływu</b>, <font color="navy">Michał Chmielecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Techniki negocjacji i wywierania wpływu, Michał Chmielecki, Wydawnictwo Onepress

Przewodnik po statystyce dla socjologów, Maria Nawojczyk, Wydawnictwo SPSS

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie, Jay Conrad Levinson, Shane Gibson, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Kosmos Encyklopedia multimedialna PWN Edycja 2009 Publikacja multimedialna na DVD, PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami