Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Ochrona danych osobowych w praktyce

Ochrona danych osobowych w praktyce

65.00zł
55.25zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania 99.00zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania

Autor: Matthew Healey

ISBN: 978-83-61380-28-3

Ilość stron: 256

Data wydania: 12/2008

W epoce globalizacji branding ma coraz większe znaczenie. „Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką.

Struktura: Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem). Wskazuje możliwe zastosowania marki (produkty, usługi, organizacje, ludzie i miejsca) oraz pokazuje, co można dzięki niej osiągnąć.

Portfolio: Ujęte w międzynarodowe portfolio studia przypadków pokazują szczegółowo, co sprawiło, że dana kampania okazała się skuteczna, dlaczego jest istotna i czego można się z niej nauczyć. Zawarte w książce analizy skupiają się zarówno wokół know-how branży projektowania, jak i teorii. Pokazują, w jaki sposób specjaliści poradzili sobie z abstrakcyjnymi pojęciami percepcji, kultury i przynależności, jednocześnie rozwiązując podstawowe problemy związane z projektowaniem opakowań, reklamą wizualną i technologiami internetowymi.

Analizy te stanowią punkt wyjścia dla dalszych rozważań i mogą być inspirujące dla designerów i specjalistów od reklamy. Książka zawiera prace agencji: Vacant Fitch The Brand Union (dawniej Enterprise IG) Minale Tattersfield Hanson Dodge Creative Inaria Interbrand Paprika Irving Pentagram Landor Infinia Siegel+Gale TippingSprung Wolff Olins Lippincott (dawniej Lippincott Mercer)

Czym jest branding Podręcznik projektowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Czym jest branding Podręcznik projektowania”, kupili także:
<b>Nigdy się nie poddawaj! Receptura sukcesu. Donald Trump</b>, <font color="navy">Donald J. Trump (Author), Meredith McIver (Contributor)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Nigdy się nie poddawaj! Receptura sukcesu. Donald Trump, Donald J. Trump (Author), Meredith McIver (Contributor), Wydawnictwo Onepress
<b>Ostateczne wyjaśnienia wszechświata</b>, <font color="navy">Michał Heller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Universitas</font>
Ostateczne wyjaśnienia wszechświata, Michał Heller, Wydawnictwo Universitas
<b>Spawanie w osłonie gazów metodą TIG</b>, <font color="navy">Jerzy Mizerski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Spawanie w osłonie gazów metodą TIG, Jerzy Mizerski, Wydawnictwo REA
<b>Skuteczna komunikacja w biznesie</b>, <font color="navy">Cheryl Hamilton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Skuteczna komunikacja w biznesie, Cheryl Hamilton, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Słownik naukowo-techniczny polsko-rosyjski z suplementem</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Słownik naukowo-techniczny polsko-rosyjski z suplementem, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT
<b>Roczne sprawozdania finansowe przedsiębiorstwa</b>, <font color="navy">Wiktor Gabrusewicz, Przemysław Gabrusewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Roczne sprawozdania finansowe przedsiębiorstwa, Wiktor Gabrusewicz, Przemysław Gabrusewicz, Wydawnictwo PWE
<b>Hibernate w akcji</b>, <font color="navy">Christian Bauer, Gavin King</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Hibernate w akcji, Christian Bauer, Gavin King, Wydawnictwo HELION
<b>Dyplom z Internetu Jak korzystać z Internetu pisząc prace dyplomowe? Wydanie II</b>, <font color="navy">Kazimierz Pawlik, Radosław Zenderowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Dyplom z Internetu Jak korzystać z Internetu pisząc prace dyplomowe? Wydanie II, Kazimierz Pawlik, Radosław Zenderowski, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Szybki bezprzewodowy Internet</b>, <font color="navy">Peter Burns</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Szybki bezprzewodowy Internet, Peter Burns, Wydawnictwo RM
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo DW ABE
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION

środa, 22 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami