Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 1 Wydanie XIII

Zarys matematyki wyższej dla studentów Część 1 Wydanie XIII

59.00zł
43.07zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania 99.00zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania

Autor: Matthew Healey

ISBN: 978-83-61380-28-3

Ilość stron: 256

Data wydania: 12/2008

W epoce globalizacji branding ma coraz większe znaczenie. „Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką.

Struktura: Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem). Wskazuje możliwe zastosowania marki (produkty, usługi, organizacje, ludzie i miejsca) oraz pokazuje, co można dzięki niej osiągnąć.

Portfolio: Ujęte w międzynarodowe portfolio studia przypadków pokazują szczegółowo, co sprawiło, że dana kampania okazała się skuteczna, dlaczego jest istotna i czego można się z niej nauczyć. Zawarte w książce analizy skupiają się zarówno wokół know-how branży projektowania, jak i teorii. Pokazują, w jaki sposób specjaliści poradzili sobie z abstrakcyjnymi pojęciami percepcji, kultury i przynależności, jednocześnie rozwiązując podstawowe problemy związane z projektowaniem opakowań, reklamą wizualną i technologiami internetowymi.

Analizy te stanowią punkt wyjścia dla dalszych rozważań i mogą być inspirujące dla designerów i specjalistów od reklamy. Książka zawiera prace agencji: Vacant Fitch The Brand Union (dawniej Enterprise IG) Minale Tattersfield Hanson Dodge Creative Inaria Interbrand Paprika Irving Pentagram Landor Infinia Siegel+Gale TippingSprung Wolff Olins Lippincott (dawniej Lippincott Mercer)

Czym jest branding Podręcznik projektowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Czym jest branding Podręcznik projektowania”, kupili także:
<b>Wielki słownik polsko-rosyjski</b>, <font color="navy">Jan Wawrzyńczyk, Magdalena Kuratczyk, Eliza Małek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wielki słownik polsko-rosyjski, Jan Wawrzyńczyk, Magdalena Kuratczyk, Eliza Małek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tai Chi na co dzień</b>, <font color="navy">Robert Parry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Tai Chi na co dzień, Robert Parry, Wydawnictwo Septem
<b>Promieniowanie termiczne i jego detekcja</b>, <font color="navy">Józef Wojas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Promieniowanie termiczne i jego detekcja, Józef Wojas, Wydawnictwo WNT
<b>Paryż dla bystrzaków Wydanie IV</b>, <font color="navy">Cheryl A. Pientka, Joseph Alexiou</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Paryż dla bystrzaków Wydanie IV, Cheryl A. Pientka, Joseph Alexiou, Wydawnictwo Onepress
<b>Dodatki katalizatory i emulgatory w mieszankach mineralno-asfaltowych</b>, <font color="navy">Bogusław Stefańczyk, Paweł Mieczkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Dodatki katalizatory i emulgatory w mieszankach mineralno-asfaltowych, Bogusław Stefańczyk, Paweł Mieczkowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Przyszłość Boga. Praktyczne rozważania o współczesnej duchowości</b>, <font color="navy">Deepak Chopra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Przyszłość Boga. Praktyczne rozważania o współczesnej duchowości, Deepak Chopra, Wydawnictwo Editio
<b>Elementy. Teoria proporcji i podobieństwa</b>, <font color="navy">Euklides</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Elementy. Teoria proporcji i podobieństwa, Euklides, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>JavaScript dla dzieci Programowanie na wesoło</b>, <font color="navy">Nick Morgan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
JavaScript dla dzieci Programowanie na wesoło, Nick Morgan, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kurs rysunku architektonicznego</b>, <font color="navy">Mo Zell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ABE Dom Wydawn</font>
Kurs rysunku architektonicznego, Mo Zell, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo DW ABE
 Kategoria:
 Ekonometria
Wykłady z metod ilościowych dla ekonomistów

Wykłady z metod ilościowych dla ekonomistów

65.00zł
55.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Energia jądrowa wczoraj i dziś Wydanie 2 Grzegorz Jezierski WNT
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION

sobota, 18 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami