Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Bardziej efektywny C# 50 sposobów ulepszenia języka C# Obejmuje C# 7.0

Bardziej efektywny C# 50 sposobów ulepszenia języka C# Obejmuje C# 7.0

79.80zł
63.84zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania 99.00zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania

Autor: Matthew Healey

ISBN: 978-83-61380-28-3

Ilość stron: 256

Data wydania: 12/2008

W epoce globalizacji branding ma coraz większe znaczenie. „Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką.

Struktura: Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem). Wskazuje możliwe zastosowania marki (produkty, usługi, organizacje, ludzie i miejsca) oraz pokazuje, co można dzięki niej osiągnąć.

Portfolio: Ujęte w międzynarodowe portfolio studia przypadków pokazują szczegółowo, co sprawiło, że dana kampania okazała się skuteczna, dlaczego jest istotna i czego można się z niej nauczyć. Zawarte w książce analizy skupiają się zarówno wokół know-how branży projektowania, jak i teorii. Pokazują, w jaki sposób specjaliści poradzili sobie z abstrakcyjnymi pojęciami percepcji, kultury i przynależności, jednocześnie rozwiązując podstawowe problemy związane z projektowaniem opakowań, reklamą wizualną i technologiami internetowymi.

Analizy te stanowią punkt wyjścia dla dalszych rozważań i mogą być inspirujące dla designerów i specjalistów od reklamy. Książka zawiera prace agencji: Vacant Fitch The Brand Union (dawniej Enterprise IG) Minale Tattersfield Hanson Dodge Creative Inaria Interbrand Paprika Irving Pentagram Landor Infinia Siegel+Gale TippingSprung Wolff Olins Lippincott (dawniej Lippincott Mercer)

Czym jest branding Podręcznik projektowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Czym jest branding Podręcznik projektowania”, kupili także:
<b>Geologia dynamiczna Wydanie IV</b>, <font color="navy">Włodzimierz Mizerski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Geologia dynamiczna Wydanie IV, Włodzimierz Mizerski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nie bój się pochodnej</b>, <font color="navy">Jerzy Ginter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Nie bój się pochodnej, Jerzy Ginter, Wydawnictwo WNT
<b>Prezentacja, która robi wrażenie Projekty z klasą</b>, <font color="navy">Robin Williams</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Prezentacja, która robi wrażenie Projekty z klasą, Robin Williams, Wydawnictwo HELION
<b>Probabilistyka Statystyka matematyczna Procesy stochastyczne Rachunek prawdopodobieństwa</b>, <font color="navy">Agnieszka Plucińska , Edmund Pluciński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Probabilistyka Statystyka matematyczna Procesy stochastyczne Rachunek prawdopodobieństwa, Agnieszka Plucińska , Edmund Pluciński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Transformacja i rozwój Teoria i polityka gospodarcza</b>, <font color="navy">Stanisław Gomułka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Transformacja i rozwój Teoria i polityka gospodarcza, Stanisław Gomułka, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wybrane zagadnienia recyklingu samochodów Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jerzy Osiński, Piotr Żach</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Wybrane zagadnienia recyklingu samochodów Wydanie 2, Jerzy Osiński, Piotr Żach, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Tworzenie stron WWW szybciej lepiej</b>, <font color="navy">Mary Millhollon, Jeff Castrina</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Tworzenie stron WWW szybciej lepiej, Mary Millhollon, Jeff Castrina, Wydawnictwo RM
<b>Układy cyfrowe Pierwsze kroki</b>, <font color="navy">Piotr Górecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Układy cyfrowe Pierwsze kroki, Piotr Górecki, Wydawnictwo BTC
<b>Modelowanie systemów informatycznych w języku UML 2.1 w praktyce</b>, <font color="navy">Włodzimierz Dąbrowski, Andrzej Stasiak, Michał Wolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Modelowanie systemów informatycznych w języku UML 2.1 w praktyce, Włodzimierz Dąbrowski, Andrzej Stasiak, Michał Wolski, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo DW ABE
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
SAP Zrozumieć system ERP

SAP Zrozumieć system ERP

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION

sobota, 20 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami