Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Rerafinacja olejów przepracowanych

Rerafinacja olejów przepracowanych

40.95zł
31.12zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania 99.00zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania

Autor: Matthew Healey

ISBN: 978-83-61380-28-3

Ilość stron: 256

Data wydania: 12/2008

W epoce globalizacji branding ma coraz większe znaczenie. „Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką.

Struktura: Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem). Wskazuje możliwe zastosowania marki (produkty, usługi, organizacje, ludzie i miejsca) oraz pokazuje, co można dzięki niej osiągnąć.

Portfolio: Ujęte w międzynarodowe portfolio studia przypadków pokazują szczegółowo, co sprawiło, że dana kampania okazała się skuteczna, dlaczego jest istotna i czego można się z niej nauczyć. Zawarte w książce analizy skupiają się zarówno wokół know-how branży projektowania, jak i teorii. Pokazują, w jaki sposób specjaliści poradzili sobie z abstrakcyjnymi pojęciami percepcji, kultury i przynależności, jednocześnie rozwiązując podstawowe problemy związane z projektowaniem opakowań, reklamą wizualną i technologiami internetowymi.

Analizy te stanowią punkt wyjścia dla dalszych rozważań i mogą być inspirujące dla designerów i specjalistów od reklamy. Książka zawiera prace agencji: Vacant Fitch The Brand Union (dawniej Enterprise IG) Minale Tattersfield Hanson Dodge Creative Inaria Interbrand Paprika Irving Pentagram Landor Infinia Siegel+Gale TippingSprung Wolff Olins Lippincott (dawniej Lippincott Mercer)

Czym jest branding Podręcznik projektowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Czym jest branding Podręcznik projektowania”, kupili także:
<b>Adobe Illustrator Projekty z klasą</b>, <font color="navy">Robin Williams, John Tollett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Illustrator Projekty z klasą, Robin Williams, John Tollett, Wydawnictwo HELION
<b>Wieloetapowe sterowanie rozmyte</b>, <font color="navy">Janusz Kacprzyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Wieloetapowe sterowanie rozmyte, Janusz Kacprzyk, Wydawnictwo WNT
<b>Lean CEO. W drodze do doskonałości</b>, <font color="navy">Jacob Stoller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Lean CEO. W drodze do doskonałości, Jacob Stoller, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Linux Mint. Podstawy</b>, <font color="navy">Jay LaCroix</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Linux Mint. Podstawy, Jay LaCroix, Wydawnictwo HELION
<b>Organizer gimnazjalny Matematyka</b>, <font color="navy">Halina Juraszczyk, Renata Morawiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Szkolne PWN</font>
Organizer gimnazjalny Matematyka, Halina Juraszczyk, Renata Morawiec, Wydawnictwo Szkolne PWN
<b>Modelowanie i sterowanie mobilnych robotów kołowych</b>, <font color="navy">Mariusz J. Giergiel, Zenon Hendzel, Wiesław Żylski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Modelowanie i sterowanie mobilnych robotów kołowych, Mariusz J. Giergiel, Zenon Hendzel, Wiesław Żylski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce</b>, <font color="navy">Artur Borcuch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce, Artur Borcuch, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Lampy elektronowe w aplikacjach audio Wydanie 2</b>, <font color="navy">Aleksander Zawada</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Lampy elektronowe w aplikacjach audio Wydanie 2, Aleksander Zawada, Wydawnictwo BTC
<b>Tablice matematyczne</b>, <font color="navy">Beata Prucnal, Piotr Gołąb, Piotr Kosowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Greg</font>
Tablice matematyczne, Beata Prucnal, Piotr Gołąb, Piotr Kosowicz, Wydawnictwo Greg
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo DW ABE
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
SAP Zrozumieć system ERP

SAP Zrozumieć system ERP

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
SQL optymalizacja Dan Tow HELION

wtorek, 17 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami