Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Poszerzanie mostów

Poszerzanie mostów

89.00zł
66.75zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania 99.00zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania

Autor: Matthew Healey

ISBN: 978-83-61380-28-3

Ilość stron: 256

Data wydania: 12/2008

W epoce globalizacji branding ma coraz większe znaczenie. „Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką.

Struktura: Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem). Wskazuje możliwe zastosowania marki (produkty, usługi, organizacje, ludzie i miejsca) oraz pokazuje, co można dzięki niej osiągnąć.

Portfolio: Ujęte w międzynarodowe portfolio studia przypadków pokazują szczegółowo, co sprawiło, że dana kampania okazała się skuteczna, dlaczego jest istotna i czego można się z niej nauczyć. Zawarte w książce analizy skupiają się zarówno wokół know-how branży projektowania, jak i teorii. Pokazują, w jaki sposób specjaliści poradzili sobie z abstrakcyjnymi pojęciami percepcji, kultury i przynależności, jednocześnie rozwiązując podstawowe problemy związane z projektowaniem opakowań, reklamą wizualną i technologiami internetowymi.

Analizy te stanowią punkt wyjścia dla dalszych rozważań i mogą być inspirujące dla designerów i specjalistów od reklamy. Książka zawiera prace agencji: Vacant Fitch The Brand Union (dawniej Enterprise IG) Minale Tattersfield Hanson Dodge Creative Inaria Interbrand Paprika Irving Pentagram Landor Infinia Siegel+Gale TippingSprung Wolff Olins Lippincott (dawniej Lippincott Mercer)

Czym jest branding Podręcznik projektowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Czym jest branding Podręcznik projektowania”, kupili także:
<b>Ruby wprowadzenie</b>, <font color="navy">Michael Fitzgerald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Ruby wprowadzenie, Michael Fitzgerald, Wydawnictwo HELION
<b>Audi A4 i A4 Avant (typu B8) modele 2007-2015 Sam naprawiam samochód</b>, <font color="navy">Hans-Rüdiger Etzold</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Audi A4 i A4 Avant (typu B8) modele 2007-2015 Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Elektroniczne układy wtryskowe silników wysokoprężnych</b>, <font color="navy">Tadeusz Janiszewski, Spiros Mavrantzas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Elektroniczne układy wtryskowe silników wysokoprężnych, Tadeusz Janiszewski, Spiros Mavrantzas, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Mikrobiologia środowisk</b>, <font color="navy">Mieczysław K. Błaszczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mikrobiologia środowisk, Mieczysław K. Błaszczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane</b>, <font color="navy">Krzysztof Masłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane, Krzysztof Masłowski, Wydawnictwo HELION
<b>Mystery method Sekretne strategie artysty podrywu</b>, <font color="navy">Erik Von Markovik, Mystery i Chris Odom</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Mystery method Sekretne strategie artysty podrywu, Erik Von Markovik, Mystery i Chris Odom, Wydawnictwo Sensus
<b>Wymiana ciepła Wydanie VI</b>, <font color="navy">Stefan Wiśniewski, Tomasz S.Wiśniewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wymiana ciepła Wydanie VI, Stefan Wiśniewski, Tomasz S.Wiśniewski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wyrażenia regularne Receptury</b>, <font color="navy">Jan Goyvaerts, Steven Levithan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wyrażenia regularne Receptury, Jan Goyvaerts, Steven Levithan, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie talentami w organizacji Wydanie 2</b>, <font color="navy">Aleksy Pocztowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zarządzanie talentami w organizacji Wydanie 2, Aleksy Pocztowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo DW ABE
 Kategoria:
 Algorytmy
Podstawy algorytmizacji i programowania

Podstawy algorytmizacji i programowania

63.00zł
53.55zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION

poniedziałek, 18 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami