Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Cyberterroryzm zagrożeniem XXI wieku Perspektywa politologiczna i prawna

Cyberterroryzm zagrożeniem XXI wieku Perspektywa politologiczna i prawna

60.00zł
51.00zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania 99.00zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania

Autor: Matthew Healey

ISBN: 978-83-61380-28-3

Ilość stron: 256

Data wydania: 12/2008

W epoce globalizacji branding ma coraz większe znaczenie. „Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką.

Struktura: Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem). Wskazuje możliwe zastosowania marki (produkty, usługi, organizacje, ludzie i miejsca) oraz pokazuje, co można dzięki niej osiągnąć.

Portfolio: Ujęte w międzynarodowe portfolio studia przypadków pokazują szczegółowo, co sprawiło, że dana kampania okazała się skuteczna, dlaczego jest istotna i czego można się z niej nauczyć. Zawarte w książce analizy skupiają się zarówno wokół know-how branży projektowania, jak i teorii. Pokazują, w jaki sposób specjaliści poradzili sobie z abstrakcyjnymi pojęciami percepcji, kultury i przynależności, jednocześnie rozwiązując podstawowe problemy związane z projektowaniem opakowań, reklamą wizualną i technologiami internetowymi.

Analizy te stanowią punkt wyjścia dla dalszych rozważań i mogą być inspirujące dla designerów i specjalistów od reklamy. Książka zawiera prace agencji: Vacant Fitch The Brand Union (dawniej Enterprise IG) Minale Tattersfield Hanson Dodge Creative Inaria Interbrand Paprika Irving Pentagram Landor Infinia Siegel+Gale TippingSprung Wolff Olins Lippincott (dawniej Lippincott Mercer)

Czym jest branding Podręcznik projektowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Czym jest branding Podręcznik projektowania”, kupili także:
<b>Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki</b>, <font color="navy">Paweł Tkaczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki, Paweł Tkaczyk, Wydawnictwo Onepress
<b>Wspomaganie interakcji człowiek-komputer w środowiskach wirtualnych</b>, <font color="navy">Adam Wojciechowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Wspomaganie interakcji człowiek-komputer w środowiskach wirtualnych, Adam Wojciechowski, Wydawnictwo EXIT
<b>Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów</b>, <font color="navy">Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów, Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Android Podręcznik hackera</b>, <font color="navy">Joshua J. Drake, Zach Lanier, Collin Mulliner, Pau Oliva Fora, Stephen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Podręcznik hackera, Joshua J. Drake, Zach Lanier, Collin Mulliner, Pau Oliva Fora, Stephen, Wydawnictwo HELION
<b>Adobe InDesign CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe InDesign CS5/CS5 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>Przestrzenie Wszechświata. Od geometrii do kosmologii</b>, <font color="navy">Michał Heller</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Przestrzenie Wszechświata. Od geometrii do kosmologii, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Tablice informatyczne VBA dla Excela</b>, <font color="navy">Tomasz Fus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne VBA dla Excela, Tomasz Fus, Wydawnictwo HELION
<b>50 teorii fizyki, które powinieneś znać</b>, <font color="navy">Joanne Baker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
50 teorii fizyki, które powinieneś znać, Joanne Baker, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Budowa i utrzymanie mostów</b>, <font color="navy">Arkadiusz Madaj, Witold Wołowicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Budowa i utrzymanie mostów, Arkadiusz Madaj, Witold Wołowicki, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo DW ABE
 Kategoria:
 Energetyka
Podstawy przemian energetycznych Wydanie IV

Podstawy przemian energetycznych Wydanie IV

49.00zł
36.26zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Cisza w sieci Praktyczny przewodnik po pasywnym rozpoznaniu i atakach pośrednich Michał Zalewski HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION

wtorek, 16 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami