Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Nieustalone stany pracy silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym z eterem etylo-tert butylowym

Nieustalone stany pracy silnika wysokoprężnego zasilanego olejem napędowym z eterem etylo-tert butylowym

68.25zł
58.01zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania 99.00zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania

Autor: Matthew Healey

ISBN: 978-83-61380-28-3

Ilość stron: 256

Data wydania: 12/2008

W epoce globalizacji branding ma coraz większe znaczenie. „Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką.

Struktura: Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem). Wskazuje możliwe zastosowania marki (produkty, usługi, organizacje, ludzie i miejsca) oraz pokazuje, co można dzięki niej osiągnąć.

Portfolio: Ujęte w międzynarodowe portfolio studia przypadków pokazują szczegółowo, co sprawiło, że dana kampania okazała się skuteczna, dlaczego jest istotna i czego można się z niej nauczyć. Zawarte w książce analizy skupiają się zarówno wokół know-how branży projektowania, jak i teorii. Pokazują, w jaki sposób specjaliści poradzili sobie z abstrakcyjnymi pojęciami percepcji, kultury i przynależności, jednocześnie rozwiązując podstawowe problemy związane z projektowaniem opakowań, reklamą wizualną i technologiami internetowymi.

Analizy te stanowią punkt wyjścia dla dalszych rozważań i mogą być inspirujące dla designerów i specjalistów od reklamy. Książka zawiera prace agencji: Vacant Fitch The Brand Union (dawniej Enterprise IG) Minale Tattersfield Hanson Dodge Creative Inaria Interbrand Paprika Irving Pentagram Landor Infinia Siegel+Gale TippingSprung Wolff Olins Lippincott (dawniej Lippincott Mercer)

Czym jest branding Podręcznik projektowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Czym jest branding Podręcznik projektowania”, kupili także:

50 niebezpiecznych zabaw, których nie powinieneś zabraniać dziecku, Gever Tulley, Julie Spiegler, Wydawnictwo Septem

Projektowanie zbiorników żelbetowych Tom 1 Zbiorniki na materiały sypkie, Anna Halicka, Dominika Franczak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Przedsiębiorstwo na rynku kapitałowym Operacje giełdowe rynku publicznego i niepublicznego, Radosław Pastusiak, Wydawnictwo CEDEWU

Feynmana wykłady z fizyki Wydanie 7 Tom 3 Mechanika kwantowa, Richard P. Feynman, Robert B. Leighton, Matthew Sands, Wydawnictwo Naukowe PWN

Geometria dla licealistów, Roman Leitner, Wydawnictwo WNT

Wszędzie fizyka, Krzysztof Królas , Zbigniew Inglot, Wydawnictwo UJ

Silniki pojazdów samochodowych Budowa, obsługa, diagnostyka i naprawa Kwalifikacja MG.18, Piotr Zając, Wydawnictwo WKiŁ

Lego Mindstorms EV3. Niesamowite projekty, Yoshihito Isogawa, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie Ocena i uwarunkowania skuteczności, Sławomir Zapłata, Wydawnictwo Wolters Kluwer

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami