Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

103.95zł
88.36zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania 99.00zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania

Autor: Matthew Healey

ISBN: 978-83-61380-28-3

Ilość stron: 256

Data wydania: 12/2008

W epoce globalizacji branding ma coraz większe znaczenie. „Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką.

Struktura: Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem). Wskazuje możliwe zastosowania marki (produkty, usługi, organizacje, ludzie i miejsca) oraz pokazuje, co można dzięki niej osiągnąć.

Portfolio: Ujęte w międzynarodowe portfolio studia przypadków pokazują szczegółowo, co sprawiło, że dana kampania okazała się skuteczna, dlaczego jest istotna i czego można się z niej nauczyć. Zawarte w książce analizy skupiają się zarówno wokół know-how branży projektowania, jak i teorii. Pokazują, w jaki sposób specjaliści poradzili sobie z abstrakcyjnymi pojęciami percepcji, kultury i przynależności, jednocześnie rozwiązując podstawowe problemy związane z projektowaniem opakowań, reklamą wizualną i technologiami internetowymi.

Analizy te stanowią punkt wyjścia dla dalszych rozważań i mogą być inspirujące dla designerów i specjalistów od reklamy. Książka zawiera prace agencji: Vacant Fitch The Brand Union (dawniej Enterprise IG) Minale Tattersfield Hanson Dodge Creative Inaria Interbrand Paprika Irving Pentagram Landor Infinia Siegel+Gale TippingSprung Wolff Olins Lippincott (dawniej Lippincott Mercer)

Czym jest branding Podręcznik projektowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Czym jest branding Podręcznik projektowania”, kupili także:
<b>Sprawozdanie finansowe za 2013 rok</b>, <font color="navy">Wojciech Rup</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Sprawozdanie finansowe za 2013 rok, Wojciech Rup, Wydawnictwo ODDK
<b>Uzdrowiciel Wydanie II</b>, <font color="navy">Ken McClure</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Uzdrowiciel Wydanie II, Ken McClure, Wydawnictwo Amber
<b>Internet Ilustrowany przewodnik Wydanie 2</b>, <font color="navy">Radosław Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Internet Ilustrowany przewodnik Wydanie 2, Radosław Sokół, Wydawnictwo HELION
<b>Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw</b>, <font color="navy">Ocicka Barbara</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Technologie mobilne w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw, Ocicka Barbara, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Multimedialny atlas przyrodniczy PWN Edycja 2009 Publikacja multimedialna na DVD-ROM</b>, <font color="navy">PWN</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Multimedialny atlas przyrodniczy PWN Edycja 2009 Publikacja multimedialna na DVD-ROM, PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Czytaj dwa razy szybciej!</b>, <font color="navy">Marcin Matuszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Czytaj dwa razy szybciej!, Marcin Matuszewski, Wydawnictwo Sensus
<b>Tablice informatyczne C</b>, <font color="navy">Radosław Sokół</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne C, Radosław Sokół, Wydawnictwo HELION
<b>Microsoft SQL Server 2008 Analysis Services Krok po kroku</b>, <font color="navy">Scott Cameron</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft SQL Server 2008 Analysis Services Krok po kroku, Scott Cameron, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Praktyczna analiza powłamaniowa Aplikacja webowa w środowisku Linux</b>, <font color="navy">Adam Ziaja</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Praktyczna analiza powłamaniowa Aplikacja webowa w środowisku Linux, Adam Ziaja, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo DW ABE
 Kategoria:
 Chemia
Pierwiastki chemiczne wokół nas. Udany początek nauki chemii

Pierwiastki chemiczne wokół nas. Udany początek nauki chemii

29.80zł
23.84zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 3. Projektowanie Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION

poniedziałek, 20 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami