Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Technologia przetwórstwa mięsa

Technologia przetwórstwa mięsa

60.00zł
45.60zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania 99.00zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania

Autor: Matthew Healey

ISBN: 978-83-61380-28-3

Ilość stron: 256

Data wydania: 12/2008

W epoce globalizacji branding ma coraz większe znaczenie. „Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką.

Struktura: Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem). Wskazuje możliwe zastosowania marki (produkty, usługi, organizacje, ludzie i miejsca) oraz pokazuje, co można dzięki niej osiągnąć.

Portfolio: Ujęte w międzynarodowe portfolio studia przypadków pokazują szczegółowo, co sprawiło, że dana kampania okazała się skuteczna, dlaczego jest istotna i czego można się z niej nauczyć. Zawarte w książce analizy skupiają się zarówno wokół know-how branży projektowania, jak i teorii. Pokazują, w jaki sposób specjaliści poradzili sobie z abstrakcyjnymi pojęciami percepcji, kultury i przynależności, jednocześnie rozwiązując podstawowe problemy związane z projektowaniem opakowań, reklamą wizualną i technologiami internetowymi.

Analizy te stanowią punkt wyjścia dla dalszych rozważań i mogą być inspirujące dla designerów i specjalistów od reklamy. Książka zawiera prace agencji: Vacant Fitch The Brand Union (dawniej Enterprise IG) Minale Tattersfield Hanson Dodge Creative Inaria Interbrand Paprika Irving Pentagram Landor Infinia Siegel+Gale TippingSprung Wolff Olins Lippincott (dawniej Lippincott Mercer)

Czym jest branding Podręcznik projektowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Czym jest branding Podręcznik projektowania”, kupili także:
<b>Nawierzchnie asfaltowe</b>, <font color="navy">Jerzy Piłat, Piotr Radziszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Nawierzchnie asfaltowe, Jerzy Piłat, Piotr Radziszewski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Microsoft Access 2010 PL Praktyczne podejście</b>, <font color="navy">Curtis D. Frye</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Access 2010 PL Praktyczne podejście, Curtis D. Frye, Wydawnictwo HELION
<b>XML Szybki start Wydanie II</b>, <font color="navy">Kevin Howard Goldberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
XML Szybki start Wydanie II, Kevin Howard Goldberg, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie działem sprzedaży firmy</b>, <font color="navy">Krzysztof Cybulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie działem sprzedaży firmy, Krzysztof Cybulski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nordic Walking poradnik</b>, <font color="navy">Piotr Wróblewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Pascal</font>
Nordic Walking poradnik, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Pascal
<b>Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań</b>, <font color="navy">Bartłomiej Zieliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań, Bartłomiej Zieliński, Wydawnictwo HELION
<b>Mikrokontrolery AVR ATmega w praktyce</b>, <font color="navy">Rafał Baranowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Mikrokontrolery AVR ATmega w praktyce, Rafał Baranowski, Wydawnictwo BTC
<b>Unity i C#. Podstawy programowania gier</b>, <font color="navy">Ewa Ross, Jacek Ross</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Unity i C#. Podstawy programowania gier, Ewa Ross, Jacek Ross, Wydawnictwo HELION
<b>HTML, CSS i JavaScript dla każdego. Wydanie VII</b>, <font color="navy">Laura Lemay, Rafe Colburn, Jennifer Kyrnin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML, CSS i JavaScript dla każdego. Wydanie VII, Laura Lemay, Rafe Colburn, Jennifer Kyrnin, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
1 x Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS
1 x GIS w wodociągach i kanalizacji
1 x Geodezja inżynieryjno-drogowa
124.02zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo DW ABE
 Kategoria:
 SQL
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

Bazy danych i PostgreSQL od podstaw

89.00zł
71.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION

piątek, 22 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami