Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Energia ze źródeł odnawialnych i jej wykorzystanie

Energia ze źródeł odnawialnych i jej wykorzystanie

63.00zł
53.55zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania 99.00zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania

Autor: Matthew Healey

ISBN: 978-83-61380-28-3

Ilość stron: 256

Data wydania: 12/2008

W epoce globalizacji branding ma coraz większe znaczenie. „Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką.

Struktura: Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem). Wskazuje możliwe zastosowania marki (produkty, usługi, organizacje, ludzie i miejsca) oraz pokazuje, co można dzięki niej osiągnąć.

Portfolio: Ujęte w międzynarodowe portfolio studia przypadków pokazują szczegółowo, co sprawiło, że dana kampania okazała się skuteczna, dlaczego jest istotna i czego można się z niej nauczyć. Zawarte w książce analizy skupiają się zarówno wokół know-how branży projektowania, jak i teorii. Pokazują, w jaki sposób specjaliści poradzili sobie z abstrakcyjnymi pojęciami percepcji, kultury i przynależności, jednocześnie rozwiązując podstawowe problemy związane z projektowaniem opakowań, reklamą wizualną i technologiami internetowymi.

Analizy te stanowią punkt wyjścia dla dalszych rozważań i mogą być inspirujące dla designerów i specjalistów od reklamy. Książka zawiera prace agencji: Vacant Fitch The Brand Union (dawniej Enterprise IG) Minale Tattersfield Hanson Dodge Creative Inaria Interbrand Paprika Irving Pentagram Landor Infinia Siegel+Gale TippingSprung Wolff Olins Lippincott (dawniej Lippincott Mercer)

Czym jest branding Podręcznik projektowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Czym jest branding Podręcznik projektowania”, kupili także:

Harry Potter i filozofia Przewodnik po Hogwarcie dla mugoli, William Irwin, Gregory Bassham, Wydawnictwo Onepress

Outsourcing krok po kroku dla menedżerów, Linda R. Dominguez, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Skazany na sukces. Kariera w Data Science</b>, <font color="navy">Jacqueline Nolis, Emily Robinson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Skazany na sukces. Kariera w Data Science, Jacqueline Nolis, Emily Robinson, Wydawnictwo Helion

Podążaj ścieżką Buddy, His Holiness the Dalai Lama (Author), Thubten Chodron (Author), Wydawnictwo Editio

NLP Studium struktury subiektywnych doświadczeń, Robert Dilts, John Grinder, Richard Bandler, Judith DeLozier, Wydawnictwo Onepress

Analiza matematyczna, Witold Kołodziej, Wydawnictwo Naukowe PWN

Java Przygotowanie do programowania na platformę Android, Jeff Friesen, Wydawnictwo Helion

Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi, Zyta Machnick, Wydawnictwo Onepress

Geometria analityczna Podstawy teorii i zbiór zadań z rozwiązaniami, Zbigniew Radziszewski, Wydawnictwo UMCS

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami