Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Człowiek i jego znaki Wydanie 4 54.00zł
Człowiek i jego znaki Wydanie 4

Tytuł: Człowiek i jego znaki Wydanie 4
Autor: Adrian Frutiger
ISBN: 978-83-940306-3-6
Ilość stron: 296
Data wydania: 10/2015 (wydanie IV)
Oprawa: Twarda
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: D2D
Cena: 54.00zł


Adrian Frutiger jest wybitnym szwajcarskim twórcą i jednocześnie wielką postacią światowej typogra?i.

Należy do najlepszych europejskich specjalistów komunikacji wizualnej. W uprawianej przez siebie ciekawej dziedzinie projektowania przyjął własne, rozległe podstawy intelektualne. Połączył w jedno dogłębną znajomość gra?ki i typogra?i z elementami psychologii, socjotechniki, historii, etnologii oraz innych dyscyplin wiedzy, pozornie wcale ze sobą nie związanych.

„Dla zatrzymania myśli, dla przekazania informacji już od dawna nie wystarczają same znaki alfabetu. Orientacja i komunikacja nie są dziś możliwe bez schematów, znaków i sygnałów. Wypowiedź pisana z konieczności uzupełniana jest przy pomocy obrazów.

Znaki, symbole, sygnety i sygnały są w swej różnorodności językiem naszych czasów, utrwalającym się i przenikającym naszą codzienność. Obejmują i zachowują to, co było dawniej i są wskazówką dla tego, co nastąpi”. - Adrian Frutiger, "Człowiek i jego znaki"

Człowiek i jego znaki Wydanie 4
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Człowiek i jego znaki Wydanie 4”, kupili także:

Logistyka Koncepcja zintegrowanego zarządzania Wydanie 3, Piotr Blaik, Wydawnictwo PWE

Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych, Piotr Łabuz, Marcin Urbański, Wydawnictwo Onepress

Big Data. Najlepsze praktyki budowy skalowalnych systemów obsługi danych w czasie rzeczywistym, Nathan Marz, James Warren, Wydawnictwo Helion

Pierwiastki chemiczne wokół nas. Udany początek nauki chemii, Milan Bárta, Wydawnictwo Promise

50 idei, które powinieneś znać Fizyka, Joanne Baker, Wydawnictwo Naukowe PWN

Projekty elektroniczne na iPhone i iPad Niekonwencjonalne gadżety z technologią Arduino i techBASIC, Mike Westerfield, Wydawnictwo Helion

UX w projektowaniu witryn internetowych, Marli Ritter, Cara Winterbottom, Wydawnictwo Helion

Środki transportu Częśc 1 Podręcznik, Radosław Kacperczyk, Wydawnictwo Difin

Windows XP instalacja i naprawa Ćwiczenia praktyczne, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami