Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Cząstki przyciągania Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe 89.00zł
Cząstki przyciągania Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Tytuł: Cząstki przyciągania Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
Autor: Natalia Hatalska
ISBN: 978-83-246-6248-7
Ilość stron: 200
Data wydania: 04/2014
Format: 200x230
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 89.00zł


Dobra reklama jest jak zaraźliwy wirus…

Cząstki przyciągania to pierwszy w Polsce album poświęcony polskim niestandardowym kampaniom reklamowym. Ma nie tylko pokazywać i promować dobre praktyki. Przede wszystkim ma odpowiedzieć na zasadnicze pytanie - co takiego musi się znaleźć w niestandardowej kampanii, żeby była skuteczna.

Album zawiera:
• 158 niestandardowych kampanii
• 305 inspirujących zdjęć
• 7 cząstek, które sprawią, że kampania będzie niezapomniana

Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu.

Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej.

Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 158 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych.

Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną?

Spis treści:
Wstęp (9)
Wartość informacji, memy a niestandardowe formy komunikacji marketingowej (13)
Specyfika niestandardowych form komunikacji marketingowej (17)
1. Zaangażowanie (21)
2. Bliskość (57)
3. Użyteczność (79)
4. Emocje (101)
5. Kontekst (121)
6. Czas (141)
7. Zaskoczenie (151)
Słownik (195)

Cząstki przyciągania Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Cząstki przyciągania Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe”, kupili także:

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u, Jason Rodriguez, Wydawnictwo Helion

Znakomita organizacja czasu 151 błyskotliwych rozwiązań, Robert E. Dittmer, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie w płaskim świecie Budowanie relacji w dobie globalizacji, Susan Bloch, Philip Whiteley, Wydawnictwo Onepress
<b>Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami</b>, <font color="navy">Andreas M. Antonopoulos, Olaoluwa Osuntokun, René Pickhardt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Lightning Network dla praktyków. Protokół drugiej warstwy i jego wykorzystanie do obsługi płatności bitcoinami, Andreas M. Antonopoulos, Olaoluwa Osuntokun, René Pickhardt, Wydawnictwo Helion

Budowa pojazdów samochodowych Kwalifikacja MG.12 Podręcznik do kształcenia w zawodach, Piotr Zając , Marek Gabryelewicz, Wydawnictwo WKiŁ

Jednopierwiastkowe struktury chemiczne, Zygmunt Gontarz, Andrzej Górski, Wydawnictwo WNT

Arystokraci i rzemieślnicy. Synergia stylów badawczych, Łukasz Afeltowicz, Radosław Sojak, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

Wprowadzenie do obliczeń równoległych Wydanie 2, Zbigniew J. Czech, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzenie aplikacji dla iOS we Flashu Receptury, Christopher Caleb, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami