Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Skuteczny nowoczesny C++ 42 sposoby lepszego posługiwania się językami C++11 i C++14

Skuteczny nowoczesny C++ 42 sposoby lepszego posługiwania się językami C++11 i C++14

79.80zł
63.84zł
Cząstki przyciągania Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe 89.00zł
Cząstki przyciągania Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Tytuł: Cząstki przyciągania Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
Autor: Natalia Hatalska
ISBN: 978-83-246-6248-7
Ilość stron: 200
Data wydania: 04/2014
Format: 200x230
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 89.00zł


Dobra reklama jest jak zaraźliwy wirus…

Cząstki przyciągania to pierwszy w Polsce album poświęcony polskim niestandardowym kampaniom reklamowym. Ma nie tylko pokazywać i promować dobre praktyki. Przede wszystkim ma odpowiedzieć na zasadnicze pytanie - co takiego musi się znaleźć w niestandardowej kampanii, żeby była skuteczna.

Album zawiera:
• 158 niestandardowych kampanii
• 305 inspirujących zdjęć
• 7 cząstek, które sprawią, że kampania będzie niezapomniana

Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu.

Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej.

Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 158 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych.

Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną?

Spis treści:
Wstęp (9)
Wartość informacji, memy a niestandardowe formy komunikacji marketingowej (13)
Specyfika niestandardowych form komunikacji marketingowej (17)
1. Zaangażowanie (21)
2. Bliskość (57)
3. Użyteczność (79)
4. Emocje (101)
5. Kontekst (121)
6. Czas (141)
7. Zaskoczenie (151)
Słownik (195)

Cząstki przyciągania Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Cząstki przyciągania Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe”, kupili także:
<b>Megatrening 15-minutowy</b>, <font color="navy">Paolo Roberto</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Megatrening 15-minutowy, Paolo Roberto, Wydawnictwo AHA
<b>Francusko-polski słownik budowlany Słownik podręczny</b>, <font color="navy">A. Komorek, M. Konieczna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Francusko-polski słownik budowlany Słownik podręczny, A. Komorek, M. Konieczna, Wydawnictwo WNT
<b>Cyfrowe przetwarzanie sygnałów w telekomunikacji</b>, <font color="navy">Tomasz Zieliński, Przemysław Korohoda, Roman Rumian</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Cyfrowe przetwarzanie sygnałów w telekomunikacji, Tomasz Zieliński, Przemysław Korohoda, Roman Rumian, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>SOCIALIZED! W jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową Biznes społecznościowy</b>, <font color="navy">Marek Fidelman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
SOCIALIZED! W jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową Biznes społecznościowy, Marek Fidelman, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Sztuka samoobrony Na podstawie technik walki wręcz stosowanych przez żołnierzy elitarnych jednostek specjalnych</b>, <font color="navy">Martin J. Dougherty</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Gola</font>
Sztuka samoobrony Na podstawie technik walki wręcz stosowanych przez żołnierzy elitarnych jednostek specjalnych, Martin J. Dougherty, Wydawnictwo Gola
<b>Bieganie od rekreacji do maratonu</b>, <font color="navy">Glen Thurgood,  Gareth Sapstead, Chris Stankiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Solis</font>
Bieganie od rekreacji do maratonu, Glen Thurgood, Gareth Sapstead, Chris Stankiewicz, Wydawnictwo Solis
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Nawigator Modelu Biznesowego. 55 modeli, które zrewolucjonizują Twój biznes

Nawigator Modelu Biznesowego. 55 modeli, które zrewolucjonizują Twój biznes

69.00zł
48.99zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

wtorek, 18 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami