Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Interstellar i nauka

Interstellar i nauka

49.90zł
42.42zł
Czas na e-biznes 47.00zł 35.25zł
Czas na e-biznes

Autor: Piotr Majewski

ISBN: 978-83-246-0700-6

Ilość stron: 392

Data wydania: 03/2007

Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie - ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.

Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak:

  • pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach,
  • stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu),
  • tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci,
  • zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www,
  • redagować skuteczne e-maile reklamowe,
  • kupować i stosować bazy adresowe.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy e-biznesu (5)

  • 1.1. Podstawowe pojęcia w e-biznesie (5)
  • 1.2. 4 kluczowe elementy w biznesie (16)

Rozdział 2. Strategia w e-biznesie (23)

  • 2.1. 10 ulubionych strategii Jaya Abrahama (23)
  • 2.2. Strategia - siła, która prowadzi biznes (27)
  • 2.3. Modele e-biznesu (31)
  • 2.4. Mądre strategie w działalności e-commerce (39)
  • 2.5. Znajdź swoją niszę! (44)

Rozdział 3. Branding (49)

  • 3.1. Najpierw poznaj swojego klienta (49)
  • 3.2. Branding i pozycjonowanie (56)
  • 3.3. Świadomość marki niczego nie załatwia (59)
  • 3.4. Jak nazwać firmę lub serwis WWW? (62)
  • 3.5. Tagline, czyli slogan (70)

Rozdział 4. Automatyzacja (77)

  • 4.1. Różnica pomiędzy samozatrudnieniem a systemem biznesu (77)
  • 4.2. Automatyzacja w e-biznesie (79)
  • 4.3. Outsourcing (82)

Rozdział 5. Dystrybucja w internecie (87)

  • 5.1. Strona WWW (87)
  • 5.2. Sklep internetowy (90)
  • 5.3. Pasaż internetowy (93)
  • 5.4. Strategiczny partner (94)
  • 5.5. Aukcje internetowe (97)

Rozdział 6. Copywriting (99)

  • 6.1. AIDA (99)
  • 6.2. Zasada 3 czynników (104)
  • 6.3. Pisz o korzyściach popartych cechami (108)
  • 6.4. Działaj na emocje (111)
  • 6.5. Nagłówek - najważniejsza część reklamy (122)
  • 6.6. Napisz, poczekaj, zredaguj (135)

Rozdział 7. Strona WWW (139)

  • 7.1. Najbardziej Oczekiwana Akcja - NOA (139)
  • 7.2. Dlaczego opłaca się kupować szablony stron WWW? (142)
  • 7.3. Jak powinna wyglądać strona główna? (144)
  • 7.4. Kontakt i pomoc (152)
  • 7.5. Notki prawne (156)
  • 7.6. Hosting (159)
  • 7.7. CMS - dlaczego warto się tym zainteresować (Łukasz Sebestyański) (162)

Rozdział 8. SPAM (165)

  • 8.1. Spam (165)
  • 8.2. Jak NIE zostać spamerem? (170)

Rozdział 9. Lista adresowa (191)

  • 9.1. Jak stworzyć własną listę adresową i zarządzać nią - za darmo? (191)
  • 9.2. Jak zbudować listę adresową? (197)

Rozdział 10. E-mail marketing (205)

  • 10.1. E-ziny, newslettery, kursy e-mailowe i mailingi (205)
  • 10.2. Jak za darmo wysyłać e-ziny, newslettery, kursy i mailingi? (211)
  • 10.3. Struktura skutecznego e-maila (216)
  • 10.4. Jak napisać skuteczny e-mail? (219)

Rozdział 11. Autoresponder (225)

  • 11.1. Autoresponder - czym jest i co daje? (225)
  • 11.2. Przykłady użycia autorespondera (227)
  • 11.3. Przykłady użycia wielokrotnego autorespondera (232)
  • 11.4. Systemy wielokrotnych autoresponderów (237)

Rozdział 12. Wyszukiwarki (239)

  • 12.1. Wyszukiwarki - wstęp (239)
  • 12.2. Wyszukiwarki - działanie (243)
  • 12.3. Content layering, czyli jak zwiększyć oglądalność (Marcin Ekiert) (248)
  • 12.4. Wyszukiwarki - pozycjonowanie (251)
  • 12.5. Link popularity (253)

Rozdział 13. Świadomy marketing (259)

  • 13.1. Świadomy marketing (259)
  • 13.2. Sławni o świadomym marketingu (266)
  • 13.3. Wskaźniki świadomego marketingu (268)
  • 13.4. Jak ustalić skuteczność e-maila za pomocą FreeBot.pl? (274)
  • 13.5. Dźwignia marketingowa (276)
  • 13.6. Kiedy stać Cię na reklamę? (279)
  • 13.7. Kalkulator ROI - Rentowności Kampanii Reklamowej (283)
  • 13.8. Jak prawidłowo przeprowadzać testy marketingowe? (293)

Rozdział 14. Reklama (307)

  • 14.1. Zanim zaczniesz myśleć o reklamie (307)
  • 14.2. Demografia to nie wszystko (317)
  • 14.3. Reklama nie jest po to, by klienta bawić lub intrygować (320)
  • 14.4. Case study: skuteczna strategia reklamowa dla serwisu pf.pl (322)
  • 14.5. Alternatywa dla bannerów (326)
  • 14.6. 12 zasad skuteczniejszych bannerów (328)
  • 14.7. Prosty i skuteczny format reklamy typu top layer (331)
  • 14.8. Strategie korzystania z boksów reklamowych (334)

Rozdział 15. Program partnerski (339)

  • 15.1. Podstawy programów partnerskich (339)
  • 15.2. Tworzenie programu partnerskiego (347)
  • 15.3. Promocja programu partnerskiego (356)
  • 15.4. Prowadzenie programu partnerskiego (364)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,25zł

Czas na e-biznes
Tytuł książki: "Czas na e-biznes"
Autor: Piotr Majewski
Wydawnictwo: Helion
Cena: 47.00zł 35.25zł
Klienci, którzy kupili „Czas na e-biznes”, kupili także:

Emisja zanieczyszczeń motoryzacyjnych w świetle nowych przepisów Unii Europejskiej, Jerzy Merkisz, Jacek Pielecha, Stanisław Radzimirski, Wydawnictwo WKiŁ

Podstawy praktyki buddyjskiej, His Holiness the Dalai Lama, Venerable Thubten Chodron, Wydawnictwo Editio
<b>Jak wdrażać wzorce reaktywne w aplikacjach Angulara. Przewodnik po RxJS 7</b>, <font color="navy">Lamis Chebbi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak wdrażać wzorce reaktywne w aplikacjach Angulara. Przewodnik po RxJS 7, Lamis Chebbi, Wydawnictwo Helion

Naucz się z nami Windows XP samuczek/kurs dla nieinformatyków, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP

Nauka programowania. Rusz głową!, Eric Freeman, Wydawnictwo Helion

Uważność w praktyce. Tradycyjne techniki uważności i medytacji dla współczesnego człowieka, Maciej Wielobób, Wydawnictwo Sensus

Skuteczny lider lean. Jak usprawniać firmy w Polsce i pomagać im więcej zarabiać, Andrzej Krótki, Wydawnictwo Onepress

Mikrokontrolery AVR i ARM. Sterowanie wyświetlaczami LCD, Tomasz Francuz, Wydawnictwo Helion

Nowoczesne receptury w Javie. Proste rozwiązania trudnych problemów, Ken Kousen, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami