Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Metody formalne w inżynierii oprogramowania systemów czasu rzeczywistego

Metody formalne w inżynierii oprogramowania systemów czasu rzeczywistego

82.95zł
63.04zł
Czas na e-biznes 47.00zł 33.37zł
Czas na e-biznes

Autor: Piotr Majewski

ISBN: 978-83-246-0700-6

Ilość stron: 392

Data wydania: 03/2007

Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie - ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.

Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak:

  • pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach,
  • stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu),
  • tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci,
  • zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www,
  • redagować skuteczne e-maile reklamowe,
  • kupować i stosować bazy adresowe.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy e-biznesu (5)

  • 1.1. Podstawowe pojęcia w e-biznesie (5)
  • 1.2. 4 kluczowe elementy w biznesie (16)

Rozdział 2. Strategia w e-biznesie (23)

  • 2.1. 10 ulubionych strategii Jaya Abrahama (23)
  • 2.2. Strategia - siła, która prowadzi biznes (27)
  • 2.3. Modele e-biznesu (31)
  • 2.4. Mądre strategie w działalności e-commerce (39)
  • 2.5. Znajdź swoją niszę! (44)

Rozdział 3. Branding (49)

  • 3.1. Najpierw poznaj swojego klienta (49)
  • 3.2. Branding i pozycjonowanie (56)
  • 3.3. Świadomość marki niczego nie załatwia (59)
  • 3.4. Jak nazwać firmę lub serwis WWW? (62)
  • 3.5. Tagline, czyli slogan (70)

Rozdział 4. Automatyzacja (77)

  • 4.1. Różnica pomiędzy samozatrudnieniem a systemem biznesu (77)
  • 4.2. Automatyzacja w e-biznesie (79)
  • 4.3. Outsourcing (82)

Rozdział 5. Dystrybucja w internecie (87)

  • 5.1. Strona WWW (87)
  • 5.2. Sklep internetowy (90)
  • 5.3. Pasaż internetowy (93)
  • 5.4. Strategiczny partner (94)
  • 5.5. Aukcje internetowe (97)

Rozdział 6. Copywriting (99)

  • 6.1. AIDA (99)
  • 6.2. Zasada 3 czynników (104)
  • 6.3. Pisz o korzyściach popartych cechami (108)
  • 6.4. Działaj na emocje (111)
  • 6.5. Nagłówek - najważniejsza część reklamy (122)
  • 6.6. Napisz, poczekaj, zredaguj (135)

Rozdział 7. Strona WWW (139)

  • 7.1. Najbardziej Oczekiwana Akcja - NOA (139)
  • 7.2. Dlaczego opłaca się kupować szablony stron WWW? (142)
  • 7.3. Jak powinna wyglądać strona główna? (144)
  • 7.4. Kontakt i pomoc (152)
  • 7.5. Notki prawne (156)
  • 7.6. Hosting (159)
  • 7.7. CMS - dlaczego warto się tym zainteresować (Łukasz Sebestyański) (162)

Rozdział 8. SPAM (165)

  • 8.1. Spam (165)
  • 8.2. Jak NIE zostać spamerem? (170)

Rozdział 9. Lista adresowa (191)

  • 9.1. Jak stworzyć własną listę adresową i zarządzać nią - za darmo? (191)
  • 9.2. Jak zbudować listę adresową? (197)

Rozdział 10. E-mail marketing (205)

  • 10.1. E-ziny, newslettery, kursy e-mailowe i mailingi (205)
  • 10.2. Jak za darmo wysyłać e-ziny, newslettery, kursy i mailingi? (211)
  • 10.3. Struktura skutecznego e-maila (216)
  • 10.4. Jak napisać skuteczny e-mail? (219)

Rozdział 11. Autoresponder (225)

  • 11.1. Autoresponder - czym jest i co daje? (225)
  • 11.2. Przykłady użycia autorespondera (227)
  • 11.3. Przykłady użycia wielokrotnego autorespondera (232)
  • 11.4. Systemy wielokrotnych autoresponderów (237)

Rozdział 12. Wyszukiwarki (239)

  • 12.1. Wyszukiwarki - wstęp (239)
  • 12.2. Wyszukiwarki - działanie (243)
  • 12.3. Content layering, czyli jak zwiększyć oglądalność (Marcin Ekiert) (248)
  • 12.4. Wyszukiwarki - pozycjonowanie (251)
  • 12.5. Link popularity (253)

Rozdział 13. Świadomy marketing (259)

  • 13.1. Świadomy marketing (259)
  • 13.2. Sławni o świadomym marketingu (266)
  • 13.3. Wskaźniki świadomego marketingu (268)
  • 13.4. Jak ustalić skuteczność e-maila za pomocą FreeBot.pl? (274)
  • 13.5. Dźwignia marketingowa (276)
  • 13.6. Kiedy stać Cię na reklamę? (279)
  • 13.7. Kalkulator ROI - Rentowności Kampanii Reklamowej (283)
  • 13.8. Jak prawidłowo przeprowadzać testy marketingowe? (293)

Rozdział 14. Reklama (307)

  • 14.1. Zanim zaczniesz myśleć o reklamie (307)
  • 14.2. Demografia to nie wszystko (317)
  • 14.3. Reklama nie jest po to, by klienta bawić lub intrygować (320)
  • 14.4. Case study: skuteczna strategia reklamowa dla serwisu pf.pl (322)
  • 14.5. Alternatywa dla bannerów (326)
  • 14.6. 12 zasad skuteczniejszych bannerów (328)
  • 14.7. Prosty i skuteczny format reklamy typu top layer (331)
  • 14.8. Strategie korzystania z boksów reklamowych (334)

Rozdział 15. Program partnerski (339)

  • 15.1. Podstawy programów partnerskich (339)
  • 15.2. Tworzenie programu partnerskiego (347)
  • 15.3. Promocja programu partnerskiego (356)
  • 15.4. Prowadzenie programu partnerskiego (364)
Czas na e-biznes
Tytuł książki: "Czas na e-biznes"
Autor: Piotr Majewski
Wydawnictwo: HELION
Cena: 47.00zł 33.37zł
Klienci, którzy kupili „Czas na e-biznes”, kupili także:
<b>Neurobiologia Krótkie wykłady</b>, <font color="navy">Alan Longstaff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Neurobiologia Krótkie wykłady, Alan Longstaff, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Przeszkoda czy wyzwanie? Stoicka sztuka przekuwania problemów w sukcesy</b>, <font color="navy">Ryan Holiday</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Przeszkoda czy wyzwanie? Stoicka sztuka przekuwania problemów w sukcesy, Ryan Holiday, Wydawnictwo Onepress
<b>Google App Engine Kod w chmurze</b>, <font color="navy">Mark C. Chu-Carroll</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Google App Engine Kod w chmurze, Mark C. Chu-Carroll, Wydawnictwo HELION
<b>Zrozumieć UML 2.0 metody modelowania obiektowego</b>, <font color="navy">Michał Śmiałek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zrozumieć UML 2.0 metody modelowania obiektowego, Michał Śmiałek, Wydawnictwo HELION
<b>Powinność czy pasja. Znajdź swoje powołanie i podążaj za nim!</b>, <font color="navy">Elle Luna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Powinność czy pasja. Znajdź swoje powołanie i podążaj za nim!, Elle Luna, Wydawnictwo Sensus
<b>System pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach</b>, <font color="navy">Andrzej Niemiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
System pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach, Andrzej Niemiec, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Autodesk Inventor Professional 2017PL/2017+/Fusion 360 Metodyka projektowania</b>, <font color="navy">Andrzej Jaskulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Autodesk Inventor Professional 2017PL/2017+/Fusion 360 Metodyka projektowania, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Siła dla ludu! Sekrety rosyjskiego treningu siłowego</b>, <font color="navy">Pavel Tsatsouline</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Siła dla ludu! Sekrety rosyjskiego treningu siłowego, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA
<b>Airport City Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne</b>, <font color="navy">Michał Stangel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Airport City Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne, Michał Stangel, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyczne szkiełko i oko Mniej i bardziej poważne zastosowania matmy

Matematyczne szkiełko i oko Mniej i bardziej poważne zastosowania matmy

27.90zł
7.53zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press

środa, 20 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami