Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Zmarszczki czasoprzestrzeni Einstein, fale grawitacyjne i przyszłość astronomii

Zmarszczki czasoprzestrzeni Einstein, fale grawitacyjne i przyszłość astronomii

49.90zł
37.43zł
Czas na e-biznes 47.00zł 34.31zł
Czas na e-biznes

Autor: Piotr Majewski

ISBN: 978-83-246-0700-6

Ilość stron: 392

Data wydania: 03/2007

Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie - ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.

Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak:

  • pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach,
  • stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu),
  • tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci,
  • zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www,
  • redagować skuteczne e-maile reklamowe,
  • kupować i stosować bazy adresowe.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy e-biznesu (5)

  • 1.1. Podstawowe pojęcia w e-biznesie (5)
  • 1.2. 4 kluczowe elementy w biznesie (16)

Rozdział 2. Strategia w e-biznesie (23)

  • 2.1. 10 ulubionych strategii Jaya Abrahama (23)
  • 2.2. Strategia - siła, która prowadzi biznes (27)
  • 2.3. Modele e-biznesu (31)
  • 2.4. Mądre strategie w działalności e-commerce (39)
  • 2.5. Znajdź swoją niszę! (44)

Rozdział 3. Branding (49)

  • 3.1. Najpierw poznaj swojego klienta (49)
  • 3.2. Branding i pozycjonowanie (56)
  • 3.3. Świadomość marki niczego nie załatwia (59)
  • 3.4. Jak nazwać firmę lub serwis WWW? (62)
  • 3.5. Tagline, czyli slogan (70)

Rozdział 4. Automatyzacja (77)

  • 4.1. Różnica pomiędzy samozatrudnieniem a systemem biznesu (77)
  • 4.2. Automatyzacja w e-biznesie (79)
  • 4.3. Outsourcing (82)

Rozdział 5. Dystrybucja w internecie (87)

  • 5.1. Strona WWW (87)
  • 5.2. Sklep internetowy (90)
  • 5.3. Pasaż internetowy (93)
  • 5.4. Strategiczny partner (94)
  • 5.5. Aukcje internetowe (97)

Rozdział 6. Copywriting (99)

  • 6.1. AIDA (99)
  • 6.2. Zasada 3 czynników (104)
  • 6.3. Pisz o korzyściach popartych cechami (108)
  • 6.4. Działaj na emocje (111)
  • 6.5. Nagłówek - najważniejsza część reklamy (122)
  • 6.6. Napisz, poczekaj, zredaguj (135)

Rozdział 7. Strona WWW (139)

  • 7.1. Najbardziej Oczekiwana Akcja - NOA (139)
  • 7.2. Dlaczego opłaca się kupować szablony stron WWW? (142)
  • 7.3. Jak powinna wyglądać strona główna? (144)
  • 7.4. Kontakt i pomoc (152)
  • 7.5. Notki prawne (156)
  • 7.6. Hosting (159)
  • 7.7. CMS - dlaczego warto się tym zainteresować (Łukasz Sebestyański) (162)

Rozdział 8. SPAM (165)

  • 8.1. Spam (165)
  • 8.2. Jak NIE zostać spamerem? (170)

Rozdział 9. Lista adresowa (191)

  • 9.1. Jak stworzyć własną listę adresową i zarządzać nią - za darmo? (191)
  • 9.2. Jak zbudować listę adresową? (197)

Rozdział 10. E-mail marketing (205)

  • 10.1. E-ziny, newslettery, kursy e-mailowe i mailingi (205)
  • 10.2. Jak za darmo wysyłać e-ziny, newslettery, kursy i mailingi? (211)
  • 10.3. Struktura skutecznego e-maila (216)
  • 10.4. Jak napisać skuteczny e-mail? (219)

Rozdział 11. Autoresponder (225)

  • 11.1. Autoresponder - czym jest i co daje? (225)
  • 11.2. Przykłady użycia autorespondera (227)
  • 11.3. Przykłady użycia wielokrotnego autorespondera (232)
  • 11.4. Systemy wielokrotnych autoresponderów (237)

Rozdział 12. Wyszukiwarki (239)

  • 12.1. Wyszukiwarki - wstęp (239)
  • 12.2. Wyszukiwarki - działanie (243)
  • 12.3. Content layering, czyli jak zwiększyć oglądalność (Marcin Ekiert) (248)
  • 12.4. Wyszukiwarki - pozycjonowanie (251)
  • 12.5. Link popularity (253)

Rozdział 13. Świadomy marketing (259)

  • 13.1. Świadomy marketing (259)
  • 13.2. Sławni o świadomym marketingu (266)
  • 13.3. Wskaźniki świadomego marketingu (268)
  • 13.4. Jak ustalić skuteczność e-maila za pomocą FreeBot.pl? (274)
  • 13.5. Dźwignia marketingowa (276)
  • 13.6. Kiedy stać Cię na reklamę? (279)
  • 13.7. Kalkulator ROI - Rentowności Kampanii Reklamowej (283)
  • 13.8. Jak prawidłowo przeprowadzać testy marketingowe? (293)

Rozdział 14. Reklama (307)

  • 14.1. Zanim zaczniesz myśleć o reklamie (307)
  • 14.2. Demografia to nie wszystko (317)
  • 14.3. Reklama nie jest po to, by klienta bawić lub intrygować (320)
  • 14.4. Case study: skuteczna strategia reklamowa dla serwisu pf.pl (322)
  • 14.5. Alternatywa dla bannerów (326)
  • 14.6. 12 zasad skuteczniejszych bannerów (328)
  • 14.7. Prosty i skuteczny format reklamy typu top layer (331)
  • 14.8. Strategie korzystania z boksów reklamowych (334)

Rozdział 15. Program partnerski (339)

  • 15.1. Podstawy programów partnerskich (339)
  • 15.2. Tworzenie programu partnerskiego (347)
  • 15.3. Promocja programu partnerskiego (356)
  • 15.4. Prowadzenie programu partnerskiego (364)
Czas na e-biznes
Tytuł książki: "Czas na e-biznes"
Autor: Piotr Majewski
Wydawnictwo: HELION
Cena: 47.00zł 34.31zł
Klienci, którzy kupili „Czas na e-biznes”, kupili także:
<b>MacPodręcznik. Edycja OS X Yosemite</b>, <font color="navy">Piotr Wróblewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
MacPodręcznik. Edycja OS X Yosemite, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo HELION
<b>Marketing bez tajemnic</b>, <font color="navy">Willem Burgers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Marketing bez tajemnic, Willem Burgers, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Zarządzanie ludźmi Poradnik bez kantów Wydanie II</b>, <font color="navy">Gary R. McClain, Deborah S. Romaine</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zarządzanie ludźmi Poradnik bez kantów Wydanie II, Gary R. McClain, Deborah S. Romaine, Wydawnictwo Onepress
<b>Renowacja mebli i starych przedmiotów</b>, <font color="navy">Diaz Pilar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Renowacja mebli i starych przedmiotów, Diaz Pilar, Wydawnictwo RM
<b>Meteorologia i klimatologia</b>, <font color="navy">Krzysztof Kożuchowski, Joanna Wibig, Jan Degirmendžić</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Meteorologia i klimatologia, Krzysztof Kożuchowski, Joanna Wibig, Jan Degirmendžić, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Gadu-Gadu 694 najlepsze przepisy</b>, <font color="navy">Ewelina i Mracin Wasilewscy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Gadu-Gadu 694 najlepsze przepisy, Ewelina i Mracin Wasilewscy, Wydawnictwo RM
<b>Wzór na sukces. Wyrób w sobie dobre nawyki</b>, <font color="navy">Judith Williamson, Wstęp: Dr. J.B. Hill</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wzór na sukces. Wyrób w sobie dobre nawyki, Judith Williamson, Wstęp: Dr. J.B. Hill, Wydawnictwo Onepress
<b>Skuteczny nowoczesny C++ 42 sposoby lepszego posługiwania się językami C++11 i C++14</b>, <font color="navy">Scott Meyers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Skuteczny nowoczesny C++ 42 sposoby lepszego posługiwania się językami C++11 i C++14, Scott Meyers, Wydawnictwo APN Promise
<b>Reklama Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jacek Kall</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Reklama Wydanie 2, Jacek Kall, Wydawnictwo PWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i zarządzaniu

Zastosowanie metod ilościowych w ekonomii i zarządzaniu

58.00zł
48.72zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN

czwartek, 24 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami