Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Sieciocentryczne bezpieczeństwo Wojna, pokój i terroryzm w epoce informacji

Sieciocentryczne bezpieczeństwo Wojna, pokój i terroryzm w epoce informacji

46.00zł
39.10zł
Czas na e-biznes 47.00zł 33.37zł
Czas na e-biznes

Autor: Piotr Majewski

ISBN: 978-83-246-0700-6

Ilość stron: 392

Data wydania: 03/2007

Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie - ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.

Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak:

  • pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach,
  • stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu),
  • tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci,
  • zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www,
  • redagować skuteczne e-maile reklamowe,
  • kupować i stosować bazy adresowe.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy e-biznesu (5)

  • 1.1. Podstawowe pojęcia w e-biznesie (5)
  • 1.2. 4 kluczowe elementy w biznesie (16)

Rozdział 2. Strategia w e-biznesie (23)

  • 2.1. 10 ulubionych strategii Jaya Abrahama (23)
  • 2.2. Strategia - siła, która prowadzi biznes (27)
  • 2.3. Modele e-biznesu (31)
  • 2.4. Mądre strategie w działalności e-commerce (39)
  • 2.5. Znajdź swoją niszę! (44)

Rozdział 3. Branding (49)

  • 3.1. Najpierw poznaj swojego klienta (49)
  • 3.2. Branding i pozycjonowanie (56)
  • 3.3. Świadomość marki niczego nie załatwia (59)
  • 3.4. Jak nazwać firmę lub serwis WWW? (62)
  • 3.5. Tagline, czyli slogan (70)

Rozdział 4. Automatyzacja (77)

  • 4.1. Różnica pomiędzy samozatrudnieniem a systemem biznesu (77)
  • 4.2. Automatyzacja w e-biznesie (79)
  • 4.3. Outsourcing (82)

Rozdział 5. Dystrybucja w internecie (87)

  • 5.1. Strona WWW (87)
  • 5.2. Sklep internetowy (90)
  • 5.3. Pasaż internetowy (93)
  • 5.4. Strategiczny partner (94)
  • 5.5. Aukcje internetowe (97)

Rozdział 6. Copywriting (99)

  • 6.1. AIDA (99)
  • 6.2. Zasada 3 czynników (104)
  • 6.3. Pisz o korzyściach popartych cechami (108)
  • 6.4. Działaj na emocje (111)
  • 6.5. Nagłówek - najważniejsza część reklamy (122)
  • 6.6. Napisz, poczekaj, zredaguj (135)

Rozdział 7. Strona WWW (139)

  • 7.1. Najbardziej Oczekiwana Akcja - NOA (139)
  • 7.2. Dlaczego opłaca się kupować szablony stron WWW? (142)
  • 7.3. Jak powinna wyglądać strona główna? (144)
  • 7.4. Kontakt i pomoc (152)
  • 7.5. Notki prawne (156)
  • 7.6. Hosting (159)
  • 7.7. CMS - dlaczego warto się tym zainteresować (Łukasz Sebestyański) (162)

Rozdział 8. SPAM (165)

  • 8.1. Spam (165)
  • 8.2. Jak NIE zostać spamerem? (170)

Rozdział 9. Lista adresowa (191)

  • 9.1. Jak stworzyć własną listę adresową i zarządzać nią - za darmo? (191)
  • 9.2. Jak zbudować listę adresową? (197)

Rozdział 10. E-mail marketing (205)

  • 10.1. E-ziny, newslettery, kursy e-mailowe i mailingi (205)
  • 10.2. Jak za darmo wysyłać e-ziny, newslettery, kursy i mailingi? (211)
  • 10.3. Struktura skutecznego e-maila (216)
  • 10.4. Jak napisać skuteczny e-mail? (219)

Rozdział 11. Autoresponder (225)

  • 11.1. Autoresponder - czym jest i co daje? (225)
  • 11.2. Przykłady użycia autorespondera (227)
  • 11.3. Przykłady użycia wielokrotnego autorespondera (232)
  • 11.4. Systemy wielokrotnych autoresponderów (237)

Rozdział 12. Wyszukiwarki (239)

  • 12.1. Wyszukiwarki - wstęp (239)
  • 12.2. Wyszukiwarki - działanie (243)
  • 12.3. Content layering, czyli jak zwiększyć oglądalność (Marcin Ekiert) (248)
  • 12.4. Wyszukiwarki - pozycjonowanie (251)
  • 12.5. Link popularity (253)

Rozdział 13. Świadomy marketing (259)

  • 13.1. Świadomy marketing (259)
  • 13.2. Sławni o świadomym marketingu (266)
  • 13.3. Wskaźniki świadomego marketingu (268)
  • 13.4. Jak ustalić skuteczność e-maila za pomocą FreeBot.pl? (274)
  • 13.5. Dźwignia marketingowa (276)
  • 13.6. Kiedy stać Cię na reklamę? (279)
  • 13.7. Kalkulator ROI - Rentowności Kampanii Reklamowej (283)
  • 13.8. Jak prawidłowo przeprowadzać testy marketingowe? (293)

Rozdział 14. Reklama (307)

  • 14.1. Zanim zaczniesz myśleć o reklamie (307)
  • 14.2. Demografia to nie wszystko (317)
  • 14.3. Reklama nie jest po to, by klienta bawić lub intrygować (320)
  • 14.4. Case study: skuteczna strategia reklamowa dla serwisu pf.pl (322)
  • 14.5. Alternatywa dla bannerów (326)
  • 14.6. 12 zasad skuteczniejszych bannerów (328)
  • 14.7. Prosty i skuteczny format reklamy typu top layer (331)
  • 14.8. Strategie korzystania z boksów reklamowych (334)

Rozdział 15. Program partnerski (339)

  • 15.1. Podstawy programów partnerskich (339)
  • 15.2. Tworzenie programu partnerskiego (347)
  • 15.3. Promocja programu partnerskiego (356)
  • 15.4. Prowadzenie programu partnerskiego (364)
Czas na e-biznes
Tytuł książki: "Czas na e-biznes"
Autor: Piotr Majewski
Wydawnictwo: HELION
Cena: 47.00zł 33.37zł
Klienci, którzy kupili „Czas na e-biznes”, kupili także:
<b>Microsoft Windows Small Business Server 2008 poradnik administratora (SBS 2008)</b>, <font color="navy">Charlie Russel, Sharon Crawford</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft Windows Small Business Server 2008 poradnik administratora (SBS 2008), Charlie Russel, Sharon Crawford, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Ramiona tricepsy bicepsy rozciąganie</b>, <font color="navy">Kurt Brungardt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHA</font>
Ramiona tricepsy bicepsy rozciąganie, Kurt Brungardt, Wydawnictwo AHA
<b>Informatyka Europejczyka Zagadnienia maturalne z informatyki Wydanie 2 Tom2</b>, <font color="navy">Tomasz Francuz, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Informatyka Europejczyka Zagadnienia maturalne z informatyki Wydanie 2 Tom2, Tomasz Francuz, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Urodziłeś się bogaty</b>, <font color="navy">Bob Proctor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Urodziłeś się bogaty, Bob Proctor, Wydawnictwo Onepress
<b>Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku</b>, <font color="navy">Krystyna Mazurek-Łopacińska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku, Krystyna Mazurek-Łopacińska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Król Salomon najbogatszy człowiek wszech czasów Mądrości wybitnego biblijnego władcy</b>, <font color="navy">Steven K. Scott</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Król Salomon najbogatszy człowiek wszech czasów Mądrości wybitnego biblijnego władcy, Steven K. Scott, Wydawnictwo Onepress
<b>Fotografia cyfrowa Praktyczny przewodnik</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Buchmann</font>
Fotografia cyfrowa Praktyczny przewodnik, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Buchmann
<b>Księga hygge. Jak zwolnić, kochać i żyć szczęśliwie</b>, <font color="navy">Louisa Thomsen Brits</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Księga hygge. Jak zwolnić, kochać i żyć szczęśliwie, Louisa Thomsen Brits, Wydawnictwo Sensus
<b>Redesign The Web Smashing Magazine</b>, <font color="navy">Smashing Magazine</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Redesign The Web Smashing Magazine, Smashing Magazine, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Język C dla mikrokontrolerów AVR Od podstaw do zaawansowanych aplikacji Wydanie II

Język C dla mikrokontrolerów AVR Od podstaw do zaawansowanych aplikacji Wydanie II

99.00zł
70.29zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION

środa, 15 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami