Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Programowanie aplikacji dla Sklepu Windows w C#. Projektowanie innowacyjnych aplikacji sklepu Windows przy użyciu WinRT

Programowanie aplikacji dla Sklepu Windows w C#. Projektowanie innowacyjnych aplikacji sklepu Windows przy użyciu WinRT

92.40zł
69.30zł
Czas na e-biznes 47.00zł 33.37zł
Czas na e-biznes

Autor: Piotr Majewski

ISBN: 978-83-246-0700-6

Ilość stron: 392

Data wydania: 03/2007

Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie - ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć - współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.

Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak:

  • pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach,
  • stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu),
  • tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci,
  • zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www,
  • redagować skuteczne e-maile reklamowe,
  • kupować i stosować bazy adresowe.

Rozdziały:

Rozdział 1. Podstawy e-biznesu (5)

  • 1.1. Podstawowe pojęcia w e-biznesie (5)
  • 1.2. 4 kluczowe elementy w biznesie (16)

Rozdział 2. Strategia w e-biznesie (23)

  • 2.1. 10 ulubionych strategii Jaya Abrahama (23)
  • 2.2. Strategia - siła, która prowadzi biznes (27)
  • 2.3. Modele e-biznesu (31)
  • 2.4. Mądre strategie w działalności e-commerce (39)
  • 2.5. Znajdź swoją niszę! (44)

Rozdział 3. Branding (49)

  • 3.1. Najpierw poznaj swojego klienta (49)
  • 3.2. Branding i pozycjonowanie (56)
  • 3.3. Świadomość marki niczego nie załatwia (59)
  • 3.4. Jak nazwać firmę lub serwis WWW? (62)
  • 3.5. Tagline, czyli slogan (70)

Rozdział 4. Automatyzacja (77)

  • 4.1. Różnica pomiędzy samozatrudnieniem a systemem biznesu (77)
  • 4.2. Automatyzacja w e-biznesie (79)
  • 4.3. Outsourcing (82)

Rozdział 5. Dystrybucja w internecie (87)

  • 5.1. Strona WWW (87)
  • 5.2. Sklep internetowy (90)
  • 5.3. Pasaż internetowy (93)
  • 5.4. Strategiczny partner (94)
  • 5.5. Aukcje internetowe (97)

Rozdział 6. Copywriting (99)

  • 6.1. AIDA (99)
  • 6.2. Zasada 3 czynników (104)
  • 6.3. Pisz o korzyściach popartych cechami (108)
  • 6.4. Działaj na emocje (111)
  • 6.5. Nagłówek - najważniejsza część reklamy (122)
  • 6.6. Napisz, poczekaj, zredaguj (135)

Rozdział 7. Strona WWW (139)

  • 7.1. Najbardziej Oczekiwana Akcja - NOA (139)
  • 7.2. Dlaczego opłaca się kupować szablony stron WWW? (142)
  • 7.3. Jak powinna wyglądać strona główna? (144)
  • 7.4. Kontakt i pomoc (152)
  • 7.5. Notki prawne (156)
  • 7.6. Hosting (159)
  • 7.7. CMS - dlaczego warto się tym zainteresować (Łukasz Sebestyański) (162)

Rozdział 8. SPAM (165)

  • 8.1. Spam (165)
  • 8.2. Jak NIE zostać spamerem? (170)

Rozdział 9. Lista adresowa (191)

  • 9.1. Jak stworzyć własną listę adresową i zarządzać nią - za darmo? (191)
  • 9.2. Jak zbudować listę adresową? (197)

Rozdział 10. E-mail marketing (205)

  • 10.1. E-ziny, newslettery, kursy e-mailowe i mailingi (205)
  • 10.2. Jak za darmo wysyłać e-ziny, newslettery, kursy i mailingi? (211)
  • 10.3. Struktura skutecznego e-maila (216)
  • 10.4. Jak napisać skuteczny e-mail? (219)

Rozdział 11. Autoresponder (225)

  • 11.1. Autoresponder - czym jest i co daje? (225)
  • 11.2. Przykłady użycia autorespondera (227)
  • 11.3. Przykłady użycia wielokrotnego autorespondera (232)
  • 11.4. Systemy wielokrotnych autoresponderów (237)

Rozdział 12. Wyszukiwarki (239)

  • 12.1. Wyszukiwarki - wstęp (239)
  • 12.2. Wyszukiwarki - działanie (243)
  • 12.3. Content layering, czyli jak zwiększyć oglądalność (Marcin Ekiert) (248)
  • 12.4. Wyszukiwarki - pozycjonowanie (251)
  • 12.5. Link popularity (253)

Rozdział 13. Świadomy marketing (259)

  • 13.1. Świadomy marketing (259)
  • 13.2. Sławni o świadomym marketingu (266)
  • 13.3. Wskaźniki świadomego marketingu (268)
  • 13.4. Jak ustalić skuteczność e-maila za pomocą FreeBot.pl? (274)
  • 13.5. Dźwignia marketingowa (276)
  • 13.6. Kiedy stać Cię na reklamę? (279)
  • 13.7. Kalkulator ROI - Rentowności Kampanii Reklamowej (283)
  • 13.8. Jak prawidłowo przeprowadzać testy marketingowe? (293)

Rozdział 14. Reklama (307)

  • 14.1. Zanim zaczniesz myśleć o reklamie (307)
  • 14.2. Demografia to nie wszystko (317)
  • 14.3. Reklama nie jest po to, by klienta bawić lub intrygować (320)
  • 14.4. Case study: skuteczna strategia reklamowa dla serwisu pf.pl (322)
  • 14.5. Alternatywa dla bannerów (326)
  • 14.6. 12 zasad skuteczniejszych bannerów (328)
  • 14.7. Prosty i skuteczny format reklamy typu top layer (331)
  • 14.8. Strategie korzystania z boksów reklamowych (334)

Rozdział 15. Program partnerski (339)

  • 15.1. Podstawy programów partnerskich (339)
  • 15.2. Tworzenie programu partnerskiego (347)
  • 15.3. Promocja programu partnerskiego (356)
  • 15.4. Prowadzenie programu partnerskiego (364)
Czas na e-biznes
Tytuł książki: "Czas na e-biznes"
Autor: Piotr Majewski
Wydawnictwo: HELION
Cena: 47.00zł 33.37zł
Klienci, którzy kupili „Czas na e-biznes”, kupili także:
<b>Zwrot Vat w budownictwie mieszkaniowym</b>, <font color="navy">Tadeusz Branecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zwrot Vat w budownictwie mieszkaniowym, Tadeusz Branecki, Wydawnictwo Difin
<b>Program Płatnik z bezpiecznym podpisem elektronicznym Samouczek</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Program Płatnik z bezpiecznym podpisem elektronicznym Samouczek, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP
<b>Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją</b>, <font color="navy">Janelle Barlow, Paul Stewart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Markowa obsługa klientów Nowe źródło przewagi nad konkurencją, Janelle Barlow, Paul Stewart, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Rozmowy męsko-męskie, czyli jak odnaleźć w sobie prawdziwego mężczyznę</b>, <font color="navy">Bogusław Stępień, Albert Szymański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Rozmowy męsko-męskie, czyli jak odnaleźć w sobie prawdziwego mężczyznę, Bogusław Stępień, Albert Szymański, Wydawnictwo Sensus
<b>Microsoft Office Project 2007 krok po kroku wersja polska</b>, <font color="navy">Carl Chatfield PMP, Timothy Johnson MCP</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Microsoft Office Project 2007 krok po kroku wersja polska, Carl Chatfield PMP, Timothy Johnson MCP, Wydawnictwo RM
<b>Testuj oprogramowanie jak Google Metody automatyzacji</b>, <font color="navy">James A. Whittaker, Jason Arbon, Jeff Carollo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Testuj oprogramowanie jak Google Metody automatyzacji, James A. Whittaker, Jason Arbon, Jeff Carollo, Wydawnictwo HELION
<b>MS Project 2013 dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Cynthia Snyder, Nancy Muir</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
MS Project 2013 dla bystrzaków, Cynthia Snyder, Nancy Muir, Wydawnictwo Septem
<b>Black Hat Python. Język Python dla hakerów i pentesterów</b>, <font color="navy">Justin Seitz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Black Hat Python. Język Python dla hakerów i pentesterów, Justin Seitz, Wydawnictwo HELION
<b>Jazz i fizyka. Tajemniczy związek muzyki ze strukturą Wszechświata</b>, <font color="navy">Alexander Stephon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Jazz i fizyka. Tajemniczy związek muzyki ze strukturą Wszechświata, Alexander Stephon, Wydawnictwo Prószyński
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Chemia w szkole średniej Tom 1 - Powtórzenie Tom 2 - Testy egzaminacyjne

Chemia w szkole średniej Tom 1 - Powtórzenie Tom 2 - Testy egzaminacyjne

42.00zł
31.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Edgecam Wieloosiowe frezowanie CNC Przemysław Kochan HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION

środa, 17 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami