Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Badania techniczne pojazdów Poradnik diagnosty

Badania techniczne pojazdów Poradnik diagnosty

73.50zł
62.48zł
Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce 52.00zł
Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce

Autor: Artur Borcuch

ISBN: 978-83-7556-281-1

Ilość stron: 128

Data wydania: 08/2010

Pojawienie się nowych zjawisk świata wirtualnego może mieć poważne konsekwencje w świecie rzeczywistym na płaszczyznach: społecznej, psychicznej, kulturowej, jak też gospodarczej.

Dotychczasowe definicje związane z gospodarką wymagają przemyślenia, o czym świadczą toczące się dyskusje o prawnym ujęciu usług związanych z ICT, zaczynając od elektronicznych, przez informatyczne, teleinformatyczne, kończąc na typowo internetowych.

Pojawiają się nowe mechanizmy, których ekonomiści nie potrafią jednoznacznie zaliczyć do dóbr lub usług.

Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Cyfrowe społeczeństwo w elektronicznej gospodarce”, kupili także:

Fizyka dla programistów gier, David M. Bourg, Wydawnictwo Helion

Technika transportu ładunków, Leon Prochowski, Andrzej Żuchowski, Wydawnictwo WKiŁ

Istota języka C++ Zwięzły opis, Stanley B. Lippman, Wydawnictwo WNT
<b>Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami</b>, <font color="navy">Jeb Blount</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami, Jeb Blount, Wydawnictwo Onepress

Podejmowanie decyzji. Pojęcia, teorie, kontrowersje, Andrzej Dąbrowski, Andrew Schumann, Jan Woleński, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Statystyka od podstaw Wydanie 7, Janina Jóźwiak, Jarosław Podgórski, Wydawnictwo PWE

Zwykłe akcje niezwykłe zyski oraz inne dzieła, Philip A. Fisher, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem</b>, <font color="navy">Łada Drozda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem, Łada Drozda, Wydawnictwo Onepress

Społeczeństwo sieci Wydanie 2, Manuel Castells, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami