Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Elektronika Elektrotechnika » Przetwarzanie obrazów » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
  Anteny Fale
  Cyfrowe przetwarzanie sygnałów
  Dźwięk cyfrowy
  Elektronika
  Elektrotechnika
  Optoelektronika
  Przetwarzanie obrazów
  Systemy czasu rzeczywistego
  Układy cyfrowe Mikrokontrolery
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Piękne pytanie Odkrywanie głębokiej struktury świata

Piękne pytanie Odkrywanie głębokiej struktury świata

52.00zł
39.00zł
Cyfrowe przetwarzanie obrazów 47.25zł
Cyfrowe przetwarzanie obrazów

Autor: Witold Malina, Maciej Smiatacz

ISBN: 978-83-60434-54-3

Ilość stron: 232

Data wydania: 11/2012

Książka prezentuje wybrane metody i problemy cyfrowego przetwarzania obrazów. Składa się z dziewięciu rozdziałów i dwóch załączników.

W książce omawia się operacje na pikselach obrazu, histogramy, progowanie obrazów, filtry liniowe i nieliniowe, wykrywanie narożników i krawędzi, metody szkieletyzacji, wybrane operacje morfologiczne i ich podstawowe zastosowania, transformację Hougha, wyznaczanie charakterystyk obrazu.

Rozdziały:

1. Wprowadzenie

2. Proste przekształcenia obrazów

2.1. Operacje na pikselach
2.2. Histogram obrazu
2.3. Zakończenie

3. Progowanie obrazów

3.1. Wprowadzenie
3.2. Metody progowania globalnego
3.3. Metody progowania lokalnego i adaptacyjne
3.4. Wieloprogowanie
3.5. Uwagi o progowaniu

4. Filtry cyfrowe

4.1. Filtry liniowe
4.2. Filtry nieliniowe
4.3. Zakończenie

5. Algorytmy wykrywania krawędzi

5.1. Filtry kombinowane
5.2. Algorytmy oparte na operatorze Gaussa
5.3. Algorytm Canny'ego
5.4. Dyskusja własności metody Canny'ego
5.5. Zakończenie

6. Metody szkieletyzacji

6.1. Wprowadzenie
6.2. Pojęcia używane podczas szkieletyzacji
6.3. Ścienianie
6.4. Realizacja "wypalania trawy"
6.5. Metoda MAT
6.6. Transformacja odległości DT
6.7. Szkielet Voronoi
6.8. Szkieletyzacja na bazie konturu
6.9. Zakończenie

7. Morfologia matematyczna w przetwarzaniu obrazów

7.1. Wprowadzenie
7.2. Opoeracje morfologiczne na obrazach binarnych
7.3. Wybrane algorytmy morfologiczne
7.4. Operacje na obrazach z gradacją jasności

8. Transformacja Hougha

9. Charakterystyka obrazu

9.1. Podstawowe parametry obrazu
9.2. Szczególne cechy obiektów
9.3. Momenty
9.4. Inne współczynniki kształtu

Literatura

Załącznik 1. Algortymy oparte na filtrach medianowych
Załącznik 2. Ekstrakcja kolorów

Cyfrowe przetwarzanie obrazów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Cyfrowe przetwarzanie obrazów”, kupili także:
<b>Podstawy cyfrowych systemów telekomunikacyjnych</b>, <font color="navy">Krzysztof Wesołowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Podstawy cyfrowych systemów telekomunikacyjnych, Krzysztof Wesołowski, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Arduino dla początkujących Podstawy i szkice</b>, <font color="navy">Simon Monk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Arduino dla początkujących Podstawy i szkice, Simon Monk, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy teorii sygnałów Wydanie V</b>, <font color="navy">Jerzy Szabatin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Podstawy teorii sygnałów Wydanie V, Jerzy Szabatin, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Praktyka przetwarzania obrazów z zadaniami w programie Matlab</b>, <font color="navy">Zygmunt Wróbel, Robert Koprowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Praktyka przetwarzania obrazów z zadaniami w programie Matlab, Zygmunt Wróbel, Robert Koprowski, Wydawnictwo EXIT
<b>Metody i narzędzia eksploracji danych</b>, <font color="navy">Stanisław Osowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Metody i narzędzia eksploracji danych, Stanisław Osowski, Wydawnictwo BTC
<b>Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x</b>, <font color="navy">Will Goldstone</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x, Will Goldstone, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo EXIT
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-744: Zabezpieczanie systemu Windows Server 2016

Egzamin 70-744: Zabezpieczanie systemu Windows Server 2016

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION

wtorek, 16 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami