Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Elektronika Elektrotechnika » Przetwarzanie obrazów » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
  Anteny Fale
  Cyfrowe przetwarzanie sygnałów
  Dźwięk cyfrowy
  Elektronika
  Elektrotechnika
  Optoelektronika
  Przetwarzanie obrazów
  Systemy czasu rzeczywistego
  Układy cyfrowe Mikrokontrolery
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Krótka historia niczego Kryminał filozoficzny

Krótka historia niczego Kryminał filozoficzny

44.90zł
33.68zł
Cyfrowe przetwarzanie obrazów 47.25zł
Cyfrowe przetwarzanie obrazów

Autor: Witold Malina, Maciej Smiatacz

ISBN: 978-83-60434-54-3

Ilość stron: 232

Data wydania: 11/2012

Książka prezentuje wybrane metody i problemy cyfrowego przetwarzania obrazów. Składa się z dziewięciu rozdziałów i dwóch załączników.

W książce omawia się operacje na pikselach obrazu, histogramy, progowanie obrazów, filtry liniowe i nieliniowe, wykrywanie narożników i krawędzi, metody szkieletyzacji, wybrane operacje morfologiczne i ich podstawowe zastosowania, transformację Hougha, wyznaczanie charakterystyk obrazu.

Rozdziały:

1. Wprowadzenie

2. Proste przekształcenia obrazów

2.1. Operacje na pikselach
2.2. Histogram obrazu
2.3. Zakończenie

3. Progowanie obrazów

3.1. Wprowadzenie
3.2. Metody progowania globalnego
3.3. Metody progowania lokalnego i adaptacyjne
3.4. Wieloprogowanie
3.5. Uwagi o progowaniu

4. Filtry cyfrowe

4.1. Filtry liniowe
4.2. Filtry nieliniowe
4.3. Zakończenie

5. Algorytmy wykrywania krawędzi

5.1. Filtry kombinowane
5.2. Algorytmy oparte na operatorze Gaussa
5.3. Algorytm Canny'ego
5.4. Dyskusja własności metody Canny'ego
5.5. Zakończenie

6. Metody szkieletyzacji

6.1. Wprowadzenie
6.2. Pojęcia używane podczas szkieletyzacji
6.3. Ścienianie
6.4. Realizacja "wypalania trawy"
6.5. Metoda MAT
6.6. Transformacja odległości DT
6.7. Szkielet Voronoi
6.8. Szkieletyzacja na bazie konturu
6.9. Zakończenie

7. Morfologia matematyczna w przetwarzaniu obrazów

7.1. Wprowadzenie
7.2. Opoeracje morfologiczne na obrazach binarnych
7.3. Wybrane algorytmy morfologiczne
7.4. Operacje na obrazach z gradacją jasności

8. Transformacja Hougha

9. Charakterystyka obrazu

9.1. Podstawowe parametry obrazu
9.2. Szczególne cechy obiektów
9.3. Momenty
9.4. Inne współczynniki kształtu

Literatura

Załącznik 1. Algortymy oparte na filtrach medianowych
Załącznik 2. Ekstrakcja kolorów

Cyfrowe przetwarzanie obrazów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Cyfrowe przetwarzanie obrazów”, kupili także:
<b>Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x</b>, <font color="navy">Will Goldstone</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x, Will Goldstone, Wydawnictwo HELION
<b>PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II</b>, <font color="navy">Michele Davis, Jon Phillips</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II, Michele Davis, Jon Phillips, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowanie w grafice komputerowej Wydanie II</b>, <font color="navy">Przemysław Kiciak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Podstawy modelowania krzywych i powierzchni Zastosowanie w grafice komputerowej Wydanie II, Przemysław Kiciak, Wydawnictwo WNT
<b>HTML5 Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript</b>, <font color="navy">Karl Bunyan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML5 Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript, Karl Bunyan, Wydawnictwo HELION
<b>Linux Jak dostroić bestię do swoich potrzeb?</b>, <font color="navy">Paweł Krugiołka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Linux Jak dostroić bestię do swoich potrzeb?, Paweł Krugiołka, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy cyfrowych systemów telekomunikacyjnych</b>, <font color="navy">Krzysztof Wesołowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Podstawy cyfrowych systemów telekomunikacyjnych, Krzysztof Wesołowski, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo EXIT
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka w ekonomii Modele i metody Tom 1 Algebra elementarna

Matematyka w ekonomii Modele i metody Tom 1 Algebra elementarna

39.00zł
29.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION

niedziela, 20 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami