Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Biotechnologia żywności

Biotechnologia żywności

69.00zł
55.89zł
Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek 37.00zł 27.75zł
Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek

Tytuł: Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątk
ISBN: 978-83-246-3583-2
Ilość stron: 184
Data wydania: 04/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł


Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich… konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.

Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym „dawcą” komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i… nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.

Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?

Spis treści:

Część I. SPOTKANIE MARKI I KONSUMENTA
1. Co zostało z pięknych wizji? (13)

  • Bomba idzie w górę (14)
  • Fundamenty idei crowdsourcingu (15)

2. Od outsourcingu do crowdsourcingu (21)

  • Historia outsourcingu w pigułce (21)
  • Outsourcing według firmy Hewlett-Packard (22)
  • Outsourcing według British Petroleum (23)
  • "Crowdsourcing to outsourcing na sterydach" (24)

3. O relacji konsumenta i marki (27)

  • Budowa unikatowego "ja" (27)
  • O relacje trzeba dbać (29)
  • Powiem Ci szczerze (30)
  • Porozmawiajmy (33)
  • Emocjonalne wsparcie (34)

Część II. CROWDSOURCING. ANGAŻOWANIE KONSUMENTÓW W ŚWIAT MARKI
4. Wykorzystanie crowdsourcingu w całym procesie marketingowym (39)

  • Crowdsourcing jako sposób zbierania insightów (40)
  • Strategia i brief (45)
  • Crowdsourcing jako sposób pozyskiwania contentu kreatywnego (48)
  • Call to Action (54)

5. Tworzenie społeczności i zarządzanie nią (63)

  • Dbaj, motywuj, wspieraj (63)
  • Kilka metod stymulacji (64)
  • Bliskość też działa (67)
  • Inne metody, inne podejście (69)
  • Popatrz, jaki jestem zdolny (72)
  • Zapamiętasz mnie (73)
  • Przyjaciel badacz, kolega strateg (74)

6. Korzyści z zastosowania modelu crowdsourcingowego (77)

  • Pamiętaj o ryzyku, nie bój się go (77)
  • Potencjał innowacyjności (78)
  • Co wiele głów, to nie jedna (79)
  • Starbucks zaczyna rozmawiać (81)
  • Tańsza reakcja (82)
  • Więcej, ciekawiej, autentyczniej (83)
  • Brak poufności (87)
  • Gorsza jakość i amatorzy (87)
  • Wyzysk i brak kontroli (88)
  • Pamiętaj o autorach (90)

7. Niezmierzona skuteczność crowdsourcingu (91)

  • Mierz, ale nie bądź naiwny (91)
  • Co mierzyć (93)
  • Zasięg, odsłony i wizerunek (95)
  • Struktura zgromadzonego tłumu (95)
  • Wirusy, którymi trudno się zarazić (96)

8. Pomysł na dobry interes (101)

  • Skonsternowana branża (101)
  • Co to za argumenty? (105)
  • Człowiek z Accenture (106)
  • Oczy szeroko otwarte (107)
  • Dziś zaczyna się jutro (109)
  • Możliwości niemal nieograniczone (110)
  • Jest ich coraz więcej (111)

9. Crowdsourcing a tradycyjny model agencji reklamowej. Narodziny Agencji 3.0 (115)

  • Proste słowo - współpraca (115)
  • Nareszcie pojawił się dialog (116)
  • Nowy koncept pracy (118)
  • Czy model zastąpi model? (119)

10. Aspekty prawne crowdsourcingu (123)

  • Autor, autor... (123)
  • Wizerunek, który chronimy (125)
  • Nie bądź pasożytem (126)
  • Standard wszędzie ten sam (127)
  • Kłopot z wytyczeniem granicy (129)
  • Między portalem a twórcą (130)
  • Licencja na korzystanie (132)
  • Regulamin to podstawa (134)
  • Crowdsourcing a crowdfunding (135)
  • Najważniejszy jest sens (136)

Część III. PORADNIK POZYTYWNEGO MYŚLENIA O CROWDSOURCINGU
11. Jak pokonać smoka, czyli crowdsourcing w praktyce (139)

  • Crowdsourcing jest fair (139)
  • Po co crowdsourcing? (141)
  • Zdobywanie idei (141)
  • Zdobywanie rozwiązań, wiedzy, treści (142)
  • Budzenie zainteresowania marką, problemem, ideą... (143)
  • "Dowiedzmy się, co ludzie myślą", czyli badanie (144)
  • Do kogo kierować kampanię crowdsourcingową? (145)
  • Gotowi? (146)

12. Artysta spotyka marketera w kawiarni (149)

  • Artysta - marketer. Trudny związek (150)
  • Rendez-vous w kawiarni - crowdsourcing (151)
  • Wolność tworzenia, wolność wyboru (152)
  • Wypiliśmy kawę... (152)

Część IV. CO DALEJ Z CROWDSOURCINGIEM?
13. Zastosowanie crowdsourcingu poza marketingiem (155)

  • Model pracy (155)
  • Media (156)
  • Budowanie reputacji (157)
  • Przełomowa zmiana (158)
  • Wspólne rządzenie (158)
  • Organizacje (159)
  • Finansowanie (160)
  • Model biznesowy (161)
  • Innowacyjność (162)

14. Perspektywy rozwoju crowdsourcingu (167)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
Tytuł książki: "Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek"
Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątk
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek”, kupili także:

Repetytorium gimnazjalisty Matematyka, Marta Lichosik, Wydawnictwo Greg
<b>Python dla DevOps. Naucz się bezlitośnie skutecznej automatyzacji</b>, <font color="navy">Noah Gift, Kennedy Behrman, Alfredo Deza, Grig Gheorghiu</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python dla DevOps. Naucz się bezlitośnie skutecznej automatyzacji, Noah Gift, Kennedy Behrman, Alfredo Deza, Grig Gheorghiu, Wydawnictwo Helion

Zadania z matematyki dla wyższych uczelni technicznych Część A i B Wydanie 12, Włodzimierz Stankiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Prawa charyzmy Jak wplywać na ludzi, aby osiagać sukcesy, Kurt W. Mortensen, Wydawnictwo Onepress

Angular 2. Programowanie z użyciem języka TypeScript, Yakov Fain, Anton Moiseev, Wydawnictwo Helion

TDD Sztuka tworzenia dobrego kodu, Kent Beck, Wydawnictwo Helion

Algebra i geometria analityczna w zadaniach, Henryk Arodź, Krzysztof Rościszewski, Wydawnictwo Znak

Praktyczne aspekty stosowania ADR w przewozie towarów niebezpiecznych, Michał Kokocińsk, Wydawnictwo SPH Credo

Podstawy rachunkowości Aspekty teoretyczne i praktyczne, Bronisław Micherda, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami