Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Ład korporacyjny

Ład korporacyjny

83.90zł
70.48zł
Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek 37.00zł 9.25zł
Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek

Tytuł: Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątk
ISBN: 978-83-246-3583-2
Ilość stron: 184
Data wydania: 04/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 9.25zł


Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich… konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.

Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym „dawcą” komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i… nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.

Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?

Spis treści:

Część I. SPOTKANIE MARKI I KONSUMENTA
1. Co zostało z pięknych wizji? (13)

  • Bomba idzie w górę (14)
  • Fundamenty idei crowdsourcingu (15)

2. Od outsourcingu do crowdsourcingu (21)

  • Historia outsourcingu w pigułce (21)
  • Outsourcing według firmy Hewlett-Packard (22)
  • Outsourcing według British Petroleum (23)
  • "Crowdsourcing to outsourcing na sterydach" (24)

3. O relacji konsumenta i marki (27)

  • Budowa unikatowego "ja" (27)
  • O relacje trzeba dbać (29)
  • Powiem Ci szczerze (30)
  • Porozmawiajmy (33)
  • Emocjonalne wsparcie (34)

Część II. CROWDSOURCING. ANGAŻOWANIE KONSUMENTÓW W ŚWIAT MARKI
4. Wykorzystanie crowdsourcingu w całym procesie marketingowym (39)

  • Crowdsourcing jako sposób zbierania insightów (40)
  • Strategia i brief (45)
  • Crowdsourcing jako sposób pozyskiwania contentu kreatywnego (48)
  • Call to Action (54)

5. Tworzenie społeczności i zarządzanie nią (63)

  • Dbaj, motywuj, wspieraj (63)
  • Kilka metod stymulacji (64)
  • Bliskość też działa (67)
  • Inne metody, inne podejście (69)
  • Popatrz, jaki jestem zdolny (72)
  • Zapamiętasz mnie (73)
  • Przyjaciel badacz, kolega strateg (74)

6. Korzyści z zastosowania modelu crowdsourcingowego (77)

  • Pamiętaj o ryzyku, nie bój się go (77)
  • Potencjał innowacyjności (78)
  • Co wiele głów, to nie jedna (79)
  • Starbucks zaczyna rozmawiać (81)
  • Tańsza reakcja (82)
  • Więcej, ciekawiej, autentyczniej (83)
  • Brak poufności (87)
  • Gorsza jakość i amatorzy (87)
  • Wyzysk i brak kontroli (88)
  • Pamiętaj o autorach (90)

7. Niezmierzona skuteczność crowdsourcingu (91)

  • Mierz, ale nie bądź naiwny (91)
  • Co mierzyć (93)
  • Zasięg, odsłony i wizerunek (95)
  • Struktura zgromadzonego tłumu (95)
  • Wirusy, którymi trudno się zarazić (96)

8. Pomysł na dobry interes (101)

  • Skonsternowana branża (101)
  • Co to za argumenty? (105)
  • Człowiek z Accenture (106)
  • Oczy szeroko otwarte (107)
  • Dziś zaczyna się jutro (109)
  • Możliwości niemal nieograniczone (110)
  • Jest ich coraz więcej (111)

9. Crowdsourcing a tradycyjny model agencji reklamowej. Narodziny Agencji 3.0 (115)

  • Proste słowo - współpraca (115)
  • Nareszcie pojawił się dialog (116)
  • Nowy koncept pracy (118)
  • Czy model zastąpi model? (119)

10. Aspekty prawne crowdsourcingu (123)

  • Autor, autor... (123)
  • Wizerunek, który chronimy (125)
  • Nie bądź pasożytem (126)
  • Standard wszędzie ten sam (127)
  • Kłopot z wytyczeniem granicy (129)
  • Między portalem a twórcą (130)
  • Licencja na korzystanie (132)
  • Regulamin to podstawa (134)
  • Crowdsourcing a crowdfunding (135)
  • Najważniejszy jest sens (136)

Część III. PORADNIK POZYTYWNEGO MYŚLENIA O CROWDSOURCINGU
11. Jak pokonać smoka, czyli crowdsourcing w praktyce (139)

  • Crowdsourcing jest fair (139)
  • Po co crowdsourcing? (141)
  • Zdobywanie idei (141)
  • Zdobywanie rozwiązań, wiedzy, treści (142)
  • Budzenie zainteresowania marką, problemem, ideą... (143)
  • "Dowiedzmy się, co ludzie myślą", czyli badanie (144)
  • Do kogo kierować kampanię crowdsourcingową? (145)
  • Gotowi? (146)

12. Artysta spotyka marketera w kawiarni (149)

  • Artysta - marketer. Trudny związek (150)
  • Rendez-vous w kawiarni - crowdsourcing (151)
  • Wolność tworzenia, wolność wyboru (152)
  • Wypiliśmy kawę... (152)

Część IV. CO DALEJ Z CROWDSOURCINGIEM?
13. Zastosowanie crowdsourcingu poza marketingiem (155)

  • Model pracy (155)
  • Media (156)
  • Budowanie reputacji (157)
  • Przełomowa zmiana (158)
  • Wspólne rządzenie (158)
  • Organizacje (159)
  • Finansowanie (160)
  • Model biznesowy (161)
  • Innowacyjność (162)

14. Perspektywy rozwoju crowdsourcingu (167)

Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
Tytuł książki: "Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek"
Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątk
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 9.25zł
Klienci, którzy kupili „Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek”, kupili także:
<b>Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych</b>, <font color="navy">Adam Stecyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych, Adam Stecyk, Wydawnictwo Difin
<b>Sieć Profibus DP w praktyce przemysłowej Przykłady zastosowań</b>, <font color="navy">Włodzimierz Solnik, Zbigniew Zajda</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Sieć Profibus DP w praktyce przemysłowej Przykłady zastosowań, Włodzimierz Solnik, Zbigniew Zajda, Wydawnictwo BTC
<b>Polak w świecie finansów</b>, <font color="navy">Dominika Maison</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Polak w świecie finansów, Dominika Maison, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Metoda Running Lean Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces Wydanie II</b>, <font color="navy">Ash Maurya</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Metoda Running Lean Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces Wydanie II, Ash Maurya, Wydawnictwo HELION
<b>Podręcznik freelancera Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW Smashing Magazine</b>, <font color="navy">Smashing Magazine</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Podręcznik freelancera Tajniki sukcesu niezależnego projektanta stron WWW Smashing Magazine, Smashing Magazine, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie środowiskowe</b>, <font color="navy">Edward Kowal, Aneta Kucińska-Landwójtowicz, Andrzej Misiołek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Zarządzanie środowiskowe, Edward Kowal, Aneta Kucińska-Landwójtowicz, Andrzej Misiołek, Wydawnictwo PWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2

Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Algorytmy aproksymacyjne Vijay V. Vazarini WNT
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION

wtorek, 21 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami