Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Zalew Wiślany

Zalew Wiślany

129.00zł
Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek 37.00zł 27.75zł
Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek

Tytuł: Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątk
ISBN: 978-83-246-3583-2
Ilość stron: 184
Data wydania: 04/2013
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł


Co tysiąc głów, to nie jedna

Crowdsourcing to stosunkowo świeże zjawisko w marketingu. Polega na kreowaniu nowych produktów, ulepszaniu istniejących, proponowaniu innowacyjnych rozwiązań i aktywnym kształtowaniu marki w oparciu o mądrość konsumentów. Dzięki crowdsourcingowi wiele firm o globalnym zasięgu, takich jak Coca-Cola, Apple, IBM czy Google, zmieniło podejście do komunikacji. W wymyślanie nowych rozwiązań włączają swoich… konsumentów. Dziesiątki, setki, tysiące ludzi! Angażują ich i zyskują w zamian dostęp do wielu kreatywnych umysłów, które razem pracują o wiele efektywniej niż samodzielny pracownik działu innowacji.

Tradycyjny marketing zakłada, że to firma jest jedynym „dawcą” komunikatu, treści, przekazu marketingowego, a konsument ma jedynie słuchać i kupować. Ta reguła obowiązywała jeszcze całkiem niedawno - zanim media społecznościowe zaczęły rządzić światem wirtualnym i zmieniły jednostronną komunikację (od firmy do konsumenta) w dialog, w którym obie strony mają głos i mogą się wzajemnie od siebie uczyć. Nigdy wcześniej marki nie były tak blisko swoich odbiorców - i na odwrót. Właściciel marki ma na wyciągnięcie ręki uwagi, pomysły i treści pochodzące z najlepszego źródła: wprost od użytkowników produktów i usług. Wystarczy nawiązać z nimi kontakt, słuchać, rozmawiać i… nauczyć się korzystać z potężnej siły crowdsourcingu.

Czy jesteś gotów zaangażować konsumentów w świat Twojej marki?

Spis treści:

Część I. SPOTKANIE MARKI I KONSUMENTA
1. Co zostało z pięknych wizji? (13)

  • Bomba idzie w górę (14)
  • Fundamenty idei crowdsourcingu (15)

2. Od outsourcingu do crowdsourcingu (21)

  • Historia outsourcingu w pigułce (21)
  • Outsourcing według firmy Hewlett-Packard (22)
  • Outsourcing według British Petroleum (23)
  • "Crowdsourcing to outsourcing na sterydach" (24)

3. O relacji konsumenta i marki (27)

  • Budowa unikatowego "ja" (27)
  • O relacje trzeba dbać (29)
  • Powiem Ci szczerze (30)
  • Porozmawiajmy (33)
  • Emocjonalne wsparcie (34)

Część II. CROWDSOURCING. ANGAŻOWANIE KONSUMENTÓW W ŚWIAT MARKI
4. Wykorzystanie crowdsourcingu w całym procesie marketingowym (39)

  • Crowdsourcing jako sposób zbierania insightów (40)
  • Strategia i brief (45)
  • Crowdsourcing jako sposób pozyskiwania contentu kreatywnego (48)
  • Call to Action (54)

5. Tworzenie społeczności i zarządzanie nią (63)

  • Dbaj, motywuj, wspieraj (63)
  • Kilka metod stymulacji (64)
  • Bliskość też działa (67)
  • Inne metody, inne podejście (69)
  • Popatrz, jaki jestem zdolny (72)
  • Zapamiętasz mnie (73)
  • Przyjaciel badacz, kolega strateg (74)

6. Korzyści z zastosowania modelu crowdsourcingowego (77)

  • Pamiętaj o ryzyku, nie bój się go (77)
  • Potencjał innowacyjności (78)
  • Co wiele głów, to nie jedna (79)
  • Starbucks zaczyna rozmawiać (81)
  • Tańsza reakcja (82)
  • Więcej, ciekawiej, autentyczniej (83)
  • Brak poufności (87)
  • Gorsza jakość i amatorzy (87)
  • Wyzysk i brak kontroli (88)
  • Pamiętaj o autorach (90)

7. Niezmierzona skuteczność crowdsourcingu (91)

  • Mierz, ale nie bądź naiwny (91)
  • Co mierzyć (93)
  • Zasięg, odsłony i wizerunek (95)
  • Struktura zgromadzonego tłumu (95)
  • Wirusy, którymi trudno się zarazić (96)

8. Pomysł na dobry interes (101)

  • Skonsternowana branża (101)
  • Co to za argumenty? (105)
  • Człowiek z Accenture (106)
  • Oczy szeroko otwarte (107)
  • Dziś zaczyna się jutro (109)
  • Możliwości niemal nieograniczone (110)
  • Jest ich coraz więcej (111)

9. Crowdsourcing a tradycyjny model agencji reklamowej. Narodziny Agencji 3.0 (115)

  • Proste słowo - współpraca (115)
  • Nareszcie pojawił się dialog (116)
  • Nowy koncept pracy (118)
  • Czy model zastąpi model? (119)

10. Aspekty prawne crowdsourcingu (123)

  • Autor, autor... (123)
  • Wizerunek, który chronimy (125)
  • Nie bądź pasożytem (126)
  • Standard wszędzie ten sam (127)
  • Kłopot z wytyczeniem granicy (129)
  • Między portalem a twórcą (130)
  • Licencja na korzystanie (132)
  • Regulamin to podstawa (134)
  • Crowdsourcing a crowdfunding (135)
  • Najważniejszy jest sens (136)

Część III. PORADNIK POZYTYWNEGO MYŚLENIA O CROWDSOURCINGU
11. Jak pokonać smoka, czyli crowdsourcing w praktyce (139)

  • Crowdsourcing jest fair (139)
  • Po co crowdsourcing? (141)
  • Zdobywanie idei (141)
  • Zdobywanie rozwiązań, wiedzy, treści (142)
  • Budzenie zainteresowania marką, problemem, ideą... (143)
  • "Dowiedzmy się, co ludzie myślą", czyli badanie (144)
  • Do kogo kierować kampanię crowdsourcingową? (145)
  • Gotowi? (146)

12. Artysta spotyka marketera w kawiarni (149)

  • Artysta - marketer. Trudny związek (150)
  • Rendez-vous w kawiarni - crowdsourcing (151)
  • Wolność tworzenia, wolność wyboru (152)
  • Wypiliśmy kawę... (152)

Część IV. CO DALEJ Z CROWDSOURCINGIEM?
13. Zastosowanie crowdsourcingu poza marketingiem (155)

  • Model pracy (155)
  • Media (156)
  • Budowanie reputacji (157)
  • Przełomowa zmiana (158)
  • Wspólne rządzenie (158)
  • Organizacje (159)
  • Finansowanie (160)
  • Model biznesowy (161)
  • Innowacyjność (162)

14. Perspektywy rozwoju crowdsourcingu (167)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
Tytuł książki: "Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek"
Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątk
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek”, kupili także:
<b>Instalacje pompowe w przepompowniach i oczyszczalniach ścieków</b>, <font color="navy">Waldemar Jędral</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Instalacje pompowe w przepompowniach i oczyszczalniach ścieków, Waldemar Jędral, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie III</b>, <font color="navy">Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy. Wydanie III, Urszula Wiejak, Karolina Niemira, Adrian Wojciechowski, Wydawnictwo Helion

FOREX dla bystrzaków Wydanie II, Mark Galant, Brian Dolan, Wydawnictwo Septem

Relacyjne bazy danych Wykłady i ćwiczenia Wydanie II, Lech Banachowski, Agnieszka Chądzyńska, Krzysztof Matejewski, Wydawnictwo PJWSTK

Marketing sensoryczny, Bertil Hultén, Niklas Broweus, Marcus van Dijk, Wydawnictwo PWE

Android Aplikacje wielowątkowe Techniki przetwarzania, Anders Göransson, Wydawnictwo Helion

Czysty kod Podręcznik dobrego programisty, Robert C. Martin, Wydawnictwo Helion

Rozgrywaj jak mężczyzna, zwyciężaj jak kobieta, Gail Evans, Wydawnictwo Onepress

Nowy słownik rosyjsko-polski polsko-rosyjski + CD, Jan Wawrzyńczyk, Halina Bartwicka, Valentina Kulpina, Eliza Małek, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami