Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Ekomobilność. Tom II. Innowacyjne rozwiązania poprawy i przywracania mobilności człowieka

Ekomobilność. Tom II. Innowacyjne rozwiązania poprawy i przywracania mobilności człowieka

85.00zł
72.25zł
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu 39.90zł 29.93zł
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

Tytuł: Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu
Autor: Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak
ISBN: 978-83-283-0341-6
Ilość stron: 280
Data wydania: 04/2015
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


WE the CROWD

Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu osób. Jest za to demokratyczną i cyfrową metodą finansowania projektów, w ramach której dowolna osoba głosuje swoimi pieniędzmi na jakiś pomysł w zamian za konkretną korzyść. Jest także demokratyczną formą marketingu, łączącą zaufanie i dialog z gospodarką doświadczeń i mechanizmami społecznościowymi. Innymi słowy, crowdfunding to taka forma kapitalizmu, w której o realizacji danego pomysłu decyduje Tłum.

Crowdfunding w Polsce rośnie w siłę w miarę rozwoju inwencji i zaradności cyfrowego Tłumu. Coraz więcej artystów, startupów, a nawet organizacji charytatywnych zwraca się bezpośrednio do swoich społeczności w celu pozyskania funduszy na realizację kapitalnych, potrzebnych projektów. To jednak wciąż za mało! Autorzy tej książki zebrali i usystematyzowali wiedzę, którą dzielą się za pośrednictwem poświęconego crowdfundingowi bloga.

Dziś oddają w Twoje ręce nie tylko bazę teoretyczną, ale przede wszystkim zestaw narzędzi pozwalających przekonać się, co o Twoich pomysłach sądzi Tłum, który może zadecydować o przyszłości Twoich projektów.

UWAGA – wydanie tej książki zostało częściowo sfinansowane w ramach crowdfundingu!

Spis treści:

Rozdział 1. Wprowadzenie teoretyczne (15)

  • Tłum finansował od zawsze (15)
  • Definiując crowdfunding (21)
  • Crowdfunding to (prawie) same zalety (26)
  • Proces crowdfundingu (32)
  • Typy i rodzaje crowdfundingu (42)

Rozdział 2. Niezbędnik (49)

  • Wstęp (49)
  • 5P crowdfundingu (53)
    • Pomysł (58)
    • Plemię (60)
    • Plan (60)
    • Prezentacja (61)
    • Promocja/PR (61)
    • 5P i tysiące niewiadomych (62)
  • Dlaczego Tłum? (I inne trudne pytania) (63)
    • Łyżka dziegciu, beczka miodu (63)
    • Pytanie 1. Czemu akurat crowdfunding? (65)
    • Pytanie 2. Czy możesz właściwie sformułować swoje cele? (66)
    • Pytanie 3. Dlaczego Tłum miałby wesprzeć Twój pomysł? (67)
    • Pytanie 4. Czy rozumiesz i akceptujesz zasady? (68)
    • Komentarze (69)
  • Wybór modelu i sposobu finansowania przez Tłum (74)
    • Wybór platformy (74)
    • "Trzecia droga"1 i druga też (79)
    • Komentarze (83)
  • Wyznaczenie celu finansowego i czasu trwania zbiórki (86)
    • Wyznaczenie celu finansowego (funding goal) (86)
    • Wyznaczenie celów dodatkowych (stretch goals) (90)
    • Wyznaczenie czasu trwania zbiórki (93)
    • Komentarze (97)
  • Dobór nagród i budowanie struktury nagród (100)
    • Dobór nagród (perk selection) (101)
    • Konstruowanie poziomów nagród (perk pricing & structuring) (104)
    • Komentarze (112)
  • Przygotowanie prezentacji (115)
    • Ty (117)
    • Opowieść projektu (story) (118)
    • Materiały i aspekt wizualny (121)
    • Opis projektu (project description) (123)
    • Wideoprezentacja (video pitch) (128)
    • Komentarze (131)
  • Promocja/PR przed startem zbiórki (136)
    • Z czym, do kogo, jak i po co? (136)
    • Mobilizacja Twojego Plemienia (139)
    • Pokrewne Plemiona i partnerzy (142)
    • Media i liderzy opinii (145)
    • Tuż przed startem (149)
    • Komentarze (150)
  • Promocja/PR po starcie zbiórki (155)
    • Pierwsze kilkadziesiąt godzin (155)
    • Kolejne kilkadziesiąt godzin (158)
    • Co dalej? (163)
    • Zarządzanie kryzysowe (165)
    • Komentarze (166)
  • Koniec kampanii... początek pracy (170)
    • Scenariusz nr 1: Sukces (170)
    • Scenariusz nr 2: Porażka (175)
    • Komentarze (179)
  • Imperialne rozmowy przy piwie. Wywiad z organizatorami zbiórki "Piwne imperium" (183)
  • "Baliśmy się, że dojdziemy do 100 tys. zł". Wywiad z organizatorami zbiórki Space is More (202)
  • Budując zbrojownię. Wywiad z organizatorem zbiórki The Armory (217)
  • Wizytówka w postaci wydanej płyty. Wywiad z zespołem Yoga Terror (224)

Rozdział 3. Dziennik kampanii (235)

  • Ostatnie dni przed startem (235)
  • 30 dni kampanii (247)
  • Co dalej? (263)

Zakończenie (267)

Słowniczek pojęć (271)

Honorowa lista wspierających (280)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu
Tytuł książki: "Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu"
Autor: Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu”, kupili także:

Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN

WordPress 4. Instalacja i zarządzanie, Łukasz Wójcik, Magdalena Bród, Wydawnictwo Helion

W Dolinie Królów. Howard Carter i odkrycie grobowca Tutanchamona, Daniel Meyerson, Wydawnictwo Prószyński

W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych, Wayne Breitbarth, Wydawnictwo Onepress

Project 2013. Opanuj każdy projekt, Scott Daley, Wydawnictwo Helion

Opanować czas + CD, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami