Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Niesamowity świat Lego Technic. Samochody, ciężarówki, roboty i jeszcze więcej!

Niesamowity świat Lego Technic. Samochody, ciężarówki, roboty i jeszcze więcej!

58.80zł
47.04zł
CRM zarządzanie kontaktami z klientami 49.00zł 34.79zł
CRM zarządzanie kontaktami z klientami

Autor: Agnieszka Dejnaka

ISBN: 83-7197-864-2

Ilość stron: 192

Data wydania: 12/2002

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy.

Tradycyjne metody przestają wystarczać coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w książce "CRM zarządzanie kontaktami z klientami".

Dowiesz się między innymi:

- Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?

- Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?

- Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?

Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:

- Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.

- Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy

- Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.

- Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.

- Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.

- Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.

- Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.

Rozdziały:

Wstęp Rozwój technologii a zadowolenie klienta (5)

  • Obsługa klienta (5)
  • Gdzie w tym wszystkim jest KLIENT? (6)

Rozdział 1. Marketing relacji, czyli jak zrobić z klienta partnera (7)

  • 1.1. Rozwój marketingu (7)
  • 1.2. Marketing relacji (13)
  • 1.3. Klient jako twój partner - i co dalej? (24)
  • 1.4. Marketing wewnętrzny (30)

Rozdział 2. Technologie IT w marketingu (33)

  • 2.1. Internet (33)
  • 2.2. Handel elektroniczny (41)
  • 2.3. Marketing internetowy (56)
  • 2.4. Elementy internetowego marketing-mix (63)
  • 2.5. Kanały dystrybucji (83)
  • 2.6. Strategie cenowe w Internecie (88)

Rozdział 3. Nowoczesne technologie IT (91)

  • 3.1. Przegląd wybranych nowych technologii (91)
  • 3.2. Działania marketingowo-handlowe przy użyciu pozostałych technologii (96)

Rozdział 4. System CRM (109)

  • 4.1. Podstawowe właściwości systemu CRM (109)
  • 4.2. Elementy systemu CRM (116)

Rozdział 5. Projekt komunikacji z klientem (149)

  • 5.1. Firma produkcyjno-handlowa (sprzedaż i serwis komputerów) (149)
  • 5.2. Firma edukacyjna - wirtualna nauka języka angielskiego (162)
CRM zarządzanie kontaktami z klientami
Tytuł książki: "CRM zarządzanie kontaktami z klientami"
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „CRM zarządzanie kontaktami z klientami”, kupili także:
<b>Harvard Business Review Podejmowanie decyzji</b>, <font color="navy">Harvard Business School Press</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Harvard Business Review Podejmowanie decyzji, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress
<b>PowerPoint 2007 PL ćwiczenia</b>, <font color="navy">Roland Zimek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PowerPoint 2007 PL ćwiczenia, Roland Zimek, Wydawnictwo HELION
<b>Sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa jednostkowe i skonsolidowane Wydanie 2</b>, <font color="navy">Witor Gabrusiewicz, Marzena Remlein</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Sprawozdanie finansowe przedsiębiorstwa jednostkowe i skonsolidowane Wydanie 2, Witor Gabrusiewicz, Marzena Remlein, Wydawnictwo PWE
<b>Międzynarodowe Standardy Rachunkowości Praktyczne zastosowanie w biznesie</b>, <font color="navy">Maciej Skudlik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Międzynarodowe Standardy Rachunkowości Praktyczne zastosowanie w biznesie, Maciej Skudlik, Wydawnictwo Onepress
<b>Logistyka nowoczesnej gospodarki magazynowej</b>, <font color="navy">Andrzej Szymonik, Daniel Chudzik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Logistyka nowoczesnej gospodarki magazynowej, Andrzej Szymonik, Daniel Chudzik, Wydawnictwo Difin
<b>PHP Wzorce projektowe</b>, <font color="navy">William Sanders</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP Wzorce projektowe, William Sanders, Wydawnictwo HELION
<b>Szkoła projektowania graficznego Zasady i praktyka, nowe programy i technologie</b>, <font color="navy">David Dabner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Szkoła projektowania graficznego Zasady i praktyka, nowe programy i technologie, David Dabner, Wydawnictwo Arkady
<b>Lampy elektronowe w aplikacjach audio Wydanie 2</b>, <font color="navy">Aleksander Zawada</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Lampy elektronowe w aplikacjach audio Wydanie 2, Aleksander Zawada, Wydawnictwo BTC
<b>Firefox Nie klikaj na niebieskie e!</b>, <font color="navy">Scott Grannemann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Firefox Nie klikaj na niebieskie e!, Scott Grannemann, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
1 x CRM zarządzanie kontaktami z klientami
34.79zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Idee chemii kwantowej Wydanie II

Idee chemii kwantowej Wydanie II

159.00zł
117.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION

sobota, 18 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami