Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Animal Rationale Jak zwierzęta mogą nas inspirować? Rodzina, edukacja, biznes

Animal Rationale Jak zwierzęta mogą nas inspirować? Rodzina, edukacja, biznes

79.00zł
58.46zł
CRM zarządzanie kontaktami z klientami 49.00zł 34.79zł
CRM zarządzanie kontaktami z klientami

Autor: Agnieszka Dejnaka

ISBN: 83-7197-864-2

Ilość stron: 192

Data wydania: 12/2002

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy.

Tradycyjne metody przestają wystarczać coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w książce "CRM zarządzanie kontaktami z klientami".

Dowiesz się między innymi:

- Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?

- Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?

- Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?

Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:

- Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.

- Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy

- Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.

- Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.

- Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.

- Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.

- Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.

Rozdziały:

Wstęp Rozwój technologii a zadowolenie klienta (5)

  • Obsługa klienta (5)
  • Gdzie w tym wszystkim jest KLIENT? (6)

Rozdział 1. Marketing relacji, czyli jak zrobić z klienta partnera (7)

  • 1.1. Rozwój marketingu (7)
  • 1.2. Marketing relacji (13)
  • 1.3. Klient jako twój partner - i co dalej? (24)
  • 1.4. Marketing wewnętrzny (30)

Rozdział 2. Technologie IT w marketingu (33)

  • 2.1. Internet (33)
  • 2.2. Handel elektroniczny (41)
  • 2.3. Marketing internetowy (56)
  • 2.4. Elementy internetowego marketing-mix (63)
  • 2.5. Kanały dystrybucji (83)
  • 2.6. Strategie cenowe w Internecie (88)

Rozdział 3. Nowoczesne technologie IT (91)

  • 3.1. Przegląd wybranych nowych technologii (91)
  • 3.2. Działania marketingowo-handlowe przy użyciu pozostałych technologii (96)

Rozdział 4. System CRM (109)

  • 4.1. Podstawowe właściwości systemu CRM (109)
  • 4.2. Elementy systemu CRM (116)

Rozdział 5. Projekt komunikacji z klientem (149)

  • 5.1. Firma produkcyjno-handlowa (sprzedaż i serwis komputerów) (149)
  • 5.2. Firma edukacyjna - wirtualna nauka języka angielskiego (162)
CRM zarządzanie kontaktami z klientami
Tytuł książki: "CRM zarządzanie kontaktami z klientami"
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili „CRM zarządzanie kontaktami z klientami”, kupili także:
<b>Interfejs API. Strategia programisty</b>, <font color="navy">Daniel Jacobson, Greg Brail, Dan Woods</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Interfejs API. Strategia programisty, Daniel Jacobson, Greg Brail, Dan Woods, Wydawnictwo HELION
<b>Prawo Mojżesza</b>, <font color="navy">Amy Harmon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Prawo Mojżesza, Amy Harmon, Wydawnictwo Septem
<b>Optymalizacja dyskretna Modele i metody kolorowania grafów</b>, <font color="navy">Markek Kubała</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Optymalizacja dyskretna Modele i metody kolorowania grafów, Markek Kubała, Wydawnictwo WNT
<b>Kredyty bankowe i inne formy finansowania Poradnik dla małych i średnich firm Wydanie 2</b>, <font color="navy">Hanna Chynał</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Kredyty bankowe i inne formy finansowania Poradnik dla małych i średnich firm Wydanie 2, Hanna Chynał, Wydawnictwo Difin
<b>Ziółka dla dzieci Wydanie II</b>, <font color="navy">Teresa Lewkowicz-Mosiej</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Studio Astropsychologii</font>
Ziółka dla dzieci Wydanie II, Teresa Lewkowicz-Mosiej, Wydawnictwo Studio Astropsychologii
<b>Zarządzanie procesami prowadzenia projektów</b>, <font color="navy">Bogdan Lent</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zarządzanie procesami prowadzenia projektów, Bogdan Lent, Wydawnictwo Difin
<b>System Windows Najlepsze rozwiązania</b>, <font color="navy">Preston Gralla</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
System Windows Najlepsze rozwiązania, Preston Gralla, Wydawnictwo HELION
<b>Wtyczki do WordPressa Programowanie dla profesjonalistów</b>, <font color="navy">Brad Williams, Ozh Richard, Justin Tadlock</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wtyczki do WordPressa Programowanie dla profesjonalistów, Brad Williams, Ozh Richard, Justin Tadlock, Wydawnictwo HELION
<b>Poza Ziemię Historia lotów międzyplanetarnych</b>, <font color="navy">Krzysztof Ziołkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Poza Ziemię Historia lotów międzyplanetarnych, Krzysztof Ziołkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Chemia
Toksykologia współczesna

Toksykologia współczesna

189.00zł
149.31zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION

poniedziałek, 22 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami