Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Logistyka produkcji Procesy, systemy, organizacja

Logistyka produkcji Procesy, systemy, organizacja

46.00zł
39.10zł
CRM zarządzanie kontaktami z klientami 49.00zł 35.77zł
CRM zarządzanie kontaktami z klientami

Autor: Agnieszka Dejnaka

ISBN: 83-7197-864-2

Ilość stron: 192

Data wydania: 12/2002

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy.

Tradycyjne metody przestają wystarczać coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w książce "CRM zarządzanie kontaktami z klientami".

Dowiesz się między innymi:

- Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?

- Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?

- Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?

Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:

- Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.

- Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy

- Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.

- Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.

- Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.

- Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.

- Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.

Rozdziały:

Wstęp Rozwój technologii a zadowolenie klienta (5)

  • Obsługa klienta (5)
  • Gdzie w tym wszystkim jest KLIENT? (6)

Rozdział 1. Marketing relacji, czyli jak zrobić z klienta partnera (7)

  • 1.1. Rozwój marketingu (7)
  • 1.2. Marketing relacji (13)
  • 1.3. Klient jako twój partner - i co dalej? (24)
  • 1.4. Marketing wewnętrzny (30)

Rozdział 2. Technologie IT w marketingu (33)

  • 2.1. Internet (33)
  • 2.2. Handel elektroniczny (41)
  • 2.3. Marketing internetowy (56)
  • 2.4. Elementy internetowego marketing-mix (63)
  • 2.5. Kanały dystrybucji (83)
  • 2.6. Strategie cenowe w Internecie (88)

Rozdział 3. Nowoczesne technologie IT (91)

  • 3.1. Przegląd wybranych nowych technologii (91)
  • 3.2. Działania marketingowo-handlowe przy użyciu pozostałych technologii (96)

Rozdział 4. System CRM (109)

  • 4.1. Podstawowe właściwości systemu CRM (109)
  • 4.2. Elementy systemu CRM (116)

Rozdział 5. Projekt komunikacji z klientem (149)

  • 5.1. Firma produkcyjno-handlowa (sprzedaż i serwis komputerów) (149)
  • 5.2. Firma edukacyjna - wirtualna nauka języka angielskiego (162)
CRM zarządzanie kontaktami z klientami
Tytuł książki: "CRM zarządzanie kontaktami z klientami"
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 35.77zł
Klienci, którzy kupili „CRM zarządzanie kontaktami z klientami”, kupili także:
<b>Egzamin 70-742: Tożsamość w Windows Server 2016</b>, <font color="navy">Andrew James Warren</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Egzamin 70-742: Tożsamość w Windows Server 2016, Andrew James Warren, Wydawnictwo Promise
<b>Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych</b>, <font color="navy">Kazimierz Wójs</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych, Kazimierz Wójs, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Filozofia dowcipu. Humor jako siła napędowa umysłu</b>, <font color="navy">Daniel C. Dennett, Matthew M. Hurley, Reginald B. Adams Jr.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Filozofia dowcipu. Humor jako siła napędowa umysłu, Daniel C. Dennett, Matthew M. Hurley, Reginald B. Adams Jr., Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Antywzorce języka SQL Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych</b>, <font color="navy">Bill Karwin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Antywzorce języka SQL Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych, Bill Karwin, Wydawnictwo HELION
<b>Przewodnik wędrowca Sztuka odczytywania znaków natury</b>, <font color="navy">Tristan Gooley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Otwarte</font>
Przewodnik wędrowca Sztuka odczytywania znaków natury, Tristan Gooley, Wydawnictwo Otwarte
<b>Biologia systemów Strategia działania organizmu żywego Wydanie II</b>, <font color="navy">Leszek Konieczny , Paweł Spólnik , Irena Roterman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Biologia systemów Strategia działania organizmu żywego Wydanie II, Leszek Konieczny , Paweł Spólnik , Irena Roterman, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Okresowe badania i pomiary elektryczne w przemyśle Instalacje i urządzenia do 1 kV</b>, <font color="navy">Fryderyk Łasak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DASHÖFER</font>
Okresowe badania i pomiary elektryczne w przemyśle Instalacje i urządzenia do 1 kV, Fryderyk Łasak, Wydawnictwo DASHÖFER
<b>Ekspozycja bez tajemnic Jak robić świetne zdjęcia każdym aparatem Wydanie 3</b>, <font color="navy">Bryan Peterson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Ekspozycja bez tajemnic Jak robić świetne zdjęcia każdym aparatem Wydanie 3, Bryan Peterson, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Pocket PC podręcznik użytkownika</b>, <font color="navy">Piotr Czarny</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Pocket PC podręcznik użytkownika, Piotr Czarny, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonometria przestrzenna III Modele wielopoziomowe - teoria i zastosowania

Ekonometria przestrzenna III Modele wielopoziomowe - teoria i zastosowania

69.00zł
57.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION

środa, 24 kwiecień 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami