Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Sztuka elektroniki Tom 1 + Tom 2 Komplet Wydanie 12

Sztuka elektroniki Tom 1 + Tom 2 Komplet Wydanie 12

249.00zł
211.65zł
CRM zarządzanie kontaktami z klientami 49.00zł 36.75zł
CRM zarządzanie kontaktami z klientami

Autor: Agnieszka Dejnaka

ISBN: 83-7197-864-2

Ilość stron: 192

Data wydania: 12/2002

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy.

Tradycyjne metody przestają wystarczać coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w książce "CRM zarządzanie kontaktami z klientami".

Dowiesz się między innymi:

- Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?

- Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?

- Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?

Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:

- Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.

- Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy

- Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.

- Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.

- Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.

- Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.

- Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.

Rozdziały:

Wstęp Rozwój technologii a zadowolenie klienta (5)

  • Obsługa klienta (5)
  • Gdzie w tym wszystkim jest KLIENT? (6)

Rozdział 1. Marketing relacji, czyli jak zrobić z klienta partnera (7)

  • 1.1. Rozwój marketingu (7)
  • 1.2. Marketing relacji (13)
  • 1.3. Klient jako twój partner - i co dalej? (24)
  • 1.4. Marketing wewnętrzny (30)

Rozdział 2. Technologie IT w marketingu (33)

  • 2.1. Internet (33)
  • 2.2. Handel elektroniczny (41)
  • 2.3. Marketing internetowy (56)
  • 2.4. Elementy internetowego marketing-mix (63)
  • 2.5. Kanały dystrybucji (83)
  • 2.6. Strategie cenowe w Internecie (88)

Rozdział 3. Nowoczesne technologie IT (91)

  • 3.1. Przegląd wybranych nowych technologii (91)
  • 3.2. Działania marketingowo-handlowe przy użyciu pozostałych technologii (96)

Rozdział 4. System CRM (109)

  • 4.1. Podstawowe właściwości systemu CRM (109)
  • 4.2. Elementy systemu CRM (116)

Rozdział 5. Projekt komunikacji z klientem (149)

  • 5.1. Firma produkcyjno-handlowa (sprzedaż i serwis komputerów) (149)
  • 5.2. Firma edukacyjna - wirtualna nauka języka angielskiego (162)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

CRM zarządzanie kontaktami z klientami
Tytuł książki: "CRM zarządzanie kontaktami z klientami"
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „CRM zarządzanie kontaktami z klientami”, kupili także:

Dziwne przypadki ludzkiego mózgu, Sean Kean, Wydawnictwo Feeria
<b>Sztuka tworzenia wydajnego kodu. Przewodnik po zaawansowanych technikach wykorzystywania sprzętu i kompilatorów</b>, <font color="navy">Fedor G. Pikus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Sztuka tworzenia wydajnego kodu. Przewodnik po zaawansowanych technikach wykorzystywania sprzętu i kompilatorów, Fedor G. Pikus, Wydawnictwo Helion

Algebra z geometrią analityczną, Przemysław Kajetanowicz, Jędrzej Wierzejewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Obsługa komputera z Windows XP PL samouczek dla nieinformatyków, Piotr Gomoliński, Agnieszka Michalska, Wydawnictwo HELP

Statystyka bayesowska na wesoło, Will Kurt, Wydawnictwo Naukowe PWN

Konsultant zarządzania jakością Wydanie 3, Jerzy Kowalczyk, Wydawnictwo CEDEWU

Oczy Wojownika. Opowieść o fotografie Macieju Macierzyńskim, Anna Bimer, Wydawnictwo Editio
<b>Kali Linux i testy penetracyjne. Biblia</b>, <font color="navy">Gus Khawaja</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kali Linux i testy penetracyjne. Biblia, Gus Khawaja, Wydawnictwo Helion

Zbiór zadań z fizyki dla uczniów szkół średnich i kandydatów na studia Tom 1 + Tom 2 Wydanie XII, Jędrzejewski Jędrzej, Kruczek Witold, Kujawski Adam, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami