Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zastosowanie XML do tworzenia usług internetowych na platformie Microsoft .NET

Zastosowanie XML do tworzenia usług internetowych na platformie Microsoft .NET

81.90zł
69.62zł
CRM zarządzanie kontaktami z klientami 49.00zł 36.75zł
CRM zarządzanie kontaktami z klientami

Autor: Agnieszka Dejnaka

ISBN: 83-7197-864-2

Ilość stron: 192

Data wydania: 12/2002

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy.

Tradycyjne metody przestają wystarczać coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w książce "CRM zarządzanie kontaktami z klientami".

Dowiesz się między innymi:

- Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?

- Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?

- Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?

Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:

- Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.

- Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy

- Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.

- Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.

- Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.

- Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.

- Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.

Rozdziały:

Wstęp Rozwój technologii a zadowolenie klienta (5)

  • Obsługa klienta (5)
  • Gdzie w tym wszystkim jest KLIENT? (6)

Rozdział 1. Marketing relacji, czyli jak zrobić z klienta partnera (7)

  • 1.1. Rozwój marketingu (7)
  • 1.2. Marketing relacji (13)
  • 1.3. Klient jako twój partner - i co dalej? (24)
  • 1.4. Marketing wewnętrzny (30)

Rozdział 2. Technologie IT w marketingu (33)

  • 2.1. Internet (33)
  • 2.2. Handel elektroniczny (41)
  • 2.3. Marketing internetowy (56)
  • 2.4. Elementy internetowego marketing-mix (63)
  • 2.5. Kanały dystrybucji (83)
  • 2.6. Strategie cenowe w Internecie (88)

Rozdział 3. Nowoczesne technologie IT (91)

  • 3.1. Przegląd wybranych nowych technologii (91)
  • 3.2. Działania marketingowo-handlowe przy użyciu pozostałych technologii (96)

Rozdział 4. System CRM (109)

  • 4.1. Podstawowe właściwości systemu CRM (109)
  • 4.2. Elementy systemu CRM (116)

Rozdział 5. Projekt komunikacji z klientem (149)

  • 5.1. Firma produkcyjno-handlowa (sprzedaż i serwis komputerów) (149)
  • 5.2. Firma edukacyjna - wirtualna nauka języka angielskiego (162)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

CRM zarządzanie kontaktami z klientami
Tytuł książki: "CRM zarządzanie kontaktami z klientami"
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „CRM zarządzanie kontaktami z klientami”, kupili także:

10 lekcji jogi. Jamy i nijamy w codziennym życiu, Agnieszka Passendorfer, Wydawnictwo Sensus

Bieganie nie tylko dla żółtodziobów, Bill Rodgers, Scott Douglas, Wydawnictwo Rebis

Rowery Regulacja naprawa konserwacja Wydanie 3, Mark Storey, Wydawnictwo Alma-Press

Programowanie aplikacji na iPhone 4 Poznaj platformę iOS SDK3 od podstaw, David Mark, Jack Nutting, Jeff LaMarche, Wydawnictwo Helion

Programista samouk. Profesjonalny przewodnik do samodzielnej nauki kodowania, Cory Althoff, Wydawnictwo Helion

Pogromca stresów, czyli jak przejąć kontrolę nad własnymi emocjami, Katarzyna Lorek, Wydawnictwo Onepress

Testy jednostkowe. Zasady, praktyki i wzorce, Vladimir Khorikov, Wydawnictwo Helion

Programowalny sterownik SIMATIC S7-300 w praktyce inżynierskiej, Janusz Kwaśniewski, Wydawnictwo BTC

Projektowanie witryn internetowych dla urządzeń mobilnych, Gail Rahn Frederick, Rajesh Lal, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami