Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Kompletny przewodnik po DAX. Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Excel, SQL Server Analysis Services i Power BI

Kompletny przewodnik po DAX. Analiza biznesowa przy użyciu Microsoft Excel, SQL Server Analysis Services i Power BI

98.70zł
88.83zł
CRM zarządzanie kontaktami z klientami 49.00zł 36.75zł
CRM zarządzanie kontaktami z klientami

Autor: Agnieszka Dejnaka

ISBN: 83-7197-864-2

Ilość stron: 192

Data wydania: 12/2002

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy.

Tradycyjne metody przestają wystarczać coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w książce "CRM zarządzanie kontaktami z klientami".

Dowiesz się między innymi:

- Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?

- Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?

- Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?

Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:

- Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.

- Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy

- Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.

- Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.

- Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.

- Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.

- Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.

Rozdziały:

Wstęp Rozwój technologii a zadowolenie klienta (5)

  • Obsługa klienta (5)
  • Gdzie w tym wszystkim jest KLIENT? (6)

Rozdział 1. Marketing relacji, czyli jak zrobić z klienta partnera (7)

  • 1.1. Rozwój marketingu (7)
  • 1.2. Marketing relacji (13)
  • 1.3. Klient jako twój partner - i co dalej? (24)
  • 1.4. Marketing wewnętrzny (30)

Rozdział 2. Technologie IT w marketingu (33)

  • 2.1. Internet (33)
  • 2.2. Handel elektroniczny (41)
  • 2.3. Marketing internetowy (56)
  • 2.4. Elementy internetowego marketing-mix (63)
  • 2.5. Kanały dystrybucji (83)
  • 2.6. Strategie cenowe w Internecie (88)

Rozdział 3. Nowoczesne technologie IT (91)

  • 3.1. Przegląd wybranych nowych technologii (91)
  • 3.2. Działania marketingowo-handlowe przy użyciu pozostałych technologii (96)

Rozdział 4. System CRM (109)

  • 4.1. Podstawowe właściwości systemu CRM (109)
  • 4.2. Elementy systemu CRM (116)

Rozdział 5. Projekt komunikacji z klientem (149)

  • 5.1. Firma produkcyjno-handlowa (sprzedaż i serwis komputerów) (149)
  • 5.2. Firma edukacyjna - wirtualna nauka języka angielskiego (162)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

CRM zarządzanie kontaktami z klientami
Tytuł książki: "CRM zarządzanie kontaktami z klientami"
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „CRM zarządzanie kontaktami z klientami”, kupili także:

Młoda fala Jak odważyć się na biznes, Paweł Oksanowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Odwagi, Pinku! Książka o odporności psychicznej dla dzieci i rodziców trochę też</b>, <font color="navy">Urszula Młodnicka, Agnieszka Magdalena Waligóra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Odwagi, Pinku! Książka o odporności psychicznej dla dzieci i rodziców trochę też, Urszula Młodnicka, Agnieszka Magdalena Waligóra, Wydawnictwo Sensus

Nieobliczalna obliczalność, Maria Piesko, Wydawnictwo WSIiZ

Zagadnienia zaawansowane programowania systemów SCADA, Ryszard Jakuszewski, Wydawnictwo SKALMIERSKI

Python Ćwiczenia praktyczne, Andrzej Kierzkowski, Marek Gawryszewski, Wydawnictwo Helion
<b>Wstęp do analizy matematycznej, algebry i równań różniczkowych. Zadania dla studentów i kandydatów na studia</b>, <font color="navy">Michał Kremzer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Wstęp do analizy matematycznej, algebry i równań różniczkowych. Zadania dla studentów i kandydatów na studia, Michał Kremzer, Wydawnictwo Helion

Materiały do ćwiczeń projektowych z budownictwa ogólnego, Krzysztof Schabowicz, Tomasz Gorzelańczyk, Wydawnictwo DWE

Multimedialny atlas przyrodniczy PWN Edycja 2009 Publikacja multimedialna na DVD-ROM, PWN, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Projekty i rozwiązania sieciowe w praktyce</b>, <font color="navy">Paweł Zaręba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Projekty i rozwiązania sieciowe w praktyce, Paweł Zaręba, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami