Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Współczesny oscyloskop Budowa i pomiary

Współczesny oscyloskop Budowa i pomiary

82.00zł
65.60zł
CRM Strategia System Zarządzanie zmianą 51.00zł 43.35zł
CRM Strategia System Zarządzanie zmianą

Tytuł: CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
Autor: Bartosz Deszczyński
ISBN: 978-83-264-1165-6
Ilość stron: 240
Data wydania: 03/2011
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 51.00zł 43.35zł


Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji?

Oczekujesz praktycznych wskazówek:
• od czego zacząć wprowadzanie CRM?
• jak budować zespół wdrożeniowy?
• w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
• czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM?

Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM.

Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.

Cennym walorem pracy jest umiejętne połączenie warstwy naukowo-badawczej z aspektami praktycznymi. Ujęcie teoretyczne poszerza perspektywę, nadaje szerszy kontekst poruszanym zagadnieniom, przez co są one przedstawione w sposób kompleksowy i bez nadmiernych uproszczeń. Jednocześnie autor głęboko sięga do swoich doświadczeń w zakresie opisywanej problematyki i konsekwentnie doprowadza naukowe rozważania do pragmatycznych zaleceń.

Rozdziały:

Rozdział 1. Teoretyczne podstawy strategii CRM
1. Geneza i pojęcie CRM
1.1. Zarys rozwoju technik sprzedaży i marketingu w XX wieku
1.2. Idea i pojęcie CRM
2. CRM na tle wybranych aspektów nauk o zarządzaniu
2.1. Marketing i teorie przedsiębiorstw a CRM
2.2. CRM a źródła konkurencyjności przedsiębiorstw
2.3. Rola CRM w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem
3. CRM a procesy kreowania wartości
3.1. Klienci a jakość
3.2. Procesy kreowania wartości
4. Rola klientów w CRM
4.1. Płaszczyzny budowania związku
4.2. Inicjowanie kontaktu z klientami
4.3. Problem lojalności klientów
4.4. Kategoryzacja klientów według siły relacji

Rozdział 2. Bariery wdrażania CRM w przedsiębiorstwie
1. Bariery rynkowe
1.1. Liczba klientów na rynku
1.2. Jednostkowa wartość transakcji
1.3. Ładunek emocjonalny produktu lub usługi
1.4. Bezpośredni dostęp do klientów
1.5. Współzależności barier rynkowych
2. Bariery wewnętrzne
2.1. Rola sprzedawcy we wdrożeniu CRM
2.2. Problem motywacji do aktywnego uczestniczenia we wdrożeniu
2.3. Progowy poziom zaangażowania pracowników
2.4. Podstawowe i motywacyjne wynagradzanie sprzedawców

Rozdział 3. Przygotowanie wdrożenia CRM
1. Charakterystyka inicjatyw CRM
2. Zarządzanie zmianą i strategia CRM przedsiębiorstwa
2.1. Role we wdrożeniu CRM
2.2. Plan wdrożenia CRM
3. Korzyści z wdrożenia CRM
3.1. Korzyści tradycyjnie utożsamiane z CRM
3.2. Kwantyfikowalne cele wdrożenia CRM
4. Kontrola i modelowanie procesów

Rozdział 4. Wdrożenie systemu informatycznego klasy CRM
1. Korzyści z wdrożenia systemu klasy CRM
2. Definiowanie potrzeb w odniesieniu do narzędzi informatycznych CRM
2.1. Formy definiowanych potrzeb
2.2. Tworzenie szczegółowej wizji procesów i wymagań funkcjonalnych
3. Wybór partnera wdrożenia i zakresu usług wdrożeniowych
4. Umowa wdrożeniowa
4.1. Dokumentacja
4.2. Gwarantowanie sprawności działania systemu
4.3. Szczególne klauzule umowy
5. Etapy wdrożenia technicznego
6. Szkolenia i elementy kontrolne wdrożenia

Rozdział 5. Wdrożenie CRM w przedsiębiorstwie międzynarodowym - Audi AG
1. Audi AG - geneza i profil firmy
2. Geneza i początki działań CRM w Audi AG
3. Przyczyny upadku pierwotnej strategii wdrażania CRM
4. Wdrożenie CRM w Tesco na tle niepowodzeń Audi AG
5. Nowa koncepcja wdrażania CRM w Audi AG
6. Model wdrożeniowy CRM w firmie PAH
7. Znaczenie i ograniczenia efektywności CRM w strategii konkurowania Audi AG

CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
Tytuł książki: "CRM Strategia System Zarządzanie zmianą"
Autor: Bartosz Deszczyński
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 51.00zł 43.35zł
Klienci, którzy kupili „CRM Strategia System Zarządzanie zmianą”, kupili także:
<b>Zarządzanie jakością z przykładami Wydanie 2</b>, <font color="navy">Adam Hamrol</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie jakością z przykładami Wydanie 2, Adam Hamrol, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Podróż do granic wszechświata</b>, <font color="navy">John Gribbin, Mary Gribbin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Podróż do granic wszechświata, John Gribbin, Mary Gribbin, Wydawnictwo Prószyński
<b>Jak Adam Smith może odmienić Twoje życie. Zaskakujące rozważania o ludzkiej naturze i szczęściu</b>, <font color="navy">Russ Roberts</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak Adam Smith może odmienić Twoje życie. Zaskakujące rozważania o ludzkiej naturze i szczęściu, Russ Roberts, Wydawnictwo Onepress
<b>ABC systemu Windows 10 PL</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ABC systemu Windows 10 PL, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>XHTML i CSS Dostępne witryny internetowe</b>, <font color="navy">Jon Duckett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
XHTML i CSS Dostępne witryny internetowe, Jon Duckett, Wydawnictwo HELION
<b>C++ Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mirosław J. Kubiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie II, Mirosław J. Kubiak, Wydawnictwo HELION
<b>Gleboznawstwo</b>, <font color="navy">Andrzej Mocek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Gleboznawstwo, Andrzej Mocek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>e-learning nauka na odległość</b>, <font color="navy">Alan Clarke</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
e-learning nauka na odległość, Alan Clarke, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Matematyka w biologii</b>, <font color="navy">Urszula Foryś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Matematyka w biologii, Urszula Foryś, Wydawnictwo WNT
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Energetyka
Elektroenergetyczna automatyka zabezpieczeniowa farm wiatrowych

Elektroenergetyczna automatyka zabezpieczeniowa farm wiatrowych

39.00zł
28.86zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Real World Digital Audio edycja polska Peter Kirn HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION

wtorek, 14 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami