Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka

Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka

39.00zł
33.15zł
CRM Strategia System Zarządzanie zmianą 51.00zł 43.35zł
CRM Strategia System Zarządzanie zmianą

Tytuł: CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
Autor: Bartosz Deszczyński
ISBN: 978-83-264-1165-6
Ilość stron: 240
Data wydania: 03/2011
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 51.00zł 43.35zł


Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji?

Oczekujesz praktycznych wskazówek:
• od czego zacząć wprowadzanie CRM?
• jak budować zespół wdrożeniowy?
• w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
• czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM?

Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM.

Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.

Cennym walorem pracy jest umiejętne połączenie warstwy naukowo-badawczej z aspektami praktycznymi. Ujęcie teoretyczne poszerza perspektywę, nadaje szerszy kontekst poruszanym zagadnieniom, przez co są one przedstawione w sposób kompleksowy i bez nadmiernych uproszczeń. Jednocześnie autor głęboko sięga do swoich doświadczeń w zakresie opisywanej problematyki i konsekwentnie doprowadza naukowe rozważania do pragmatycznych zaleceń.

Rozdziały:

Rozdział 1. Teoretyczne podstawy strategii CRM
1. Geneza i pojęcie CRM
1.1. Zarys rozwoju technik sprzedaży i marketingu w XX wieku
1.2. Idea i pojęcie CRM
2. CRM na tle wybranych aspektów nauk o zarządzaniu
2.1. Marketing i teorie przedsiębiorstw a CRM
2.2. CRM a źródła konkurencyjności przedsiębiorstw
2.3. Rola CRM w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem
3. CRM a procesy kreowania wartości
3.1. Klienci a jakość
3.2. Procesy kreowania wartości
4. Rola klientów w CRM
4.1. Płaszczyzny budowania związku
4.2. Inicjowanie kontaktu z klientami
4.3. Problem lojalności klientów
4.4. Kategoryzacja klientów według siły relacji

Rozdział 2. Bariery wdrażania CRM w przedsiębiorstwie
1. Bariery rynkowe
1.1. Liczba klientów na rynku
1.2. Jednostkowa wartość transakcji
1.3. Ładunek emocjonalny produktu lub usługi
1.4. Bezpośredni dostęp do klientów
1.5. Współzależności barier rynkowych
2. Bariery wewnętrzne
2.1. Rola sprzedawcy we wdrożeniu CRM
2.2. Problem motywacji do aktywnego uczestniczenia we wdrożeniu
2.3. Progowy poziom zaangażowania pracowników
2.4. Podstawowe i motywacyjne wynagradzanie sprzedawców

Rozdział 3. Przygotowanie wdrożenia CRM
1. Charakterystyka inicjatyw CRM
2. Zarządzanie zmianą i strategia CRM przedsiębiorstwa
2.1. Role we wdrożeniu CRM
2.2. Plan wdrożenia CRM
3. Korzyści z wdrożenia CRM
3.1. Korzyści tradycyjnie utożsamiane z CRM
3.2. Kwantyfikowalne cele wdrożenia CRM
4. Kontrola i modelowanie procesów

Rozdział 4. Wdrożenie systemu informatycznego klasy CRM
1. Korzyści z wdrożenia systemu klasy CRM
2. Definiowanie potrzeb w odniesieniu do narzędzi informatycznych CRM
2.1. Formy definiowanych potrzeb
2.2. Tworzenie szczegółowej wizji procesów i wymagań funkcjonalnych
3. Wybór partnera wdrożenia i zakresu usług wdrożeniowych
4. Umowa wdrożeniowa
4.1. Dokumentacja
4.2. Gwarantowanie sprawności działania systemu
4.3. Szczególne klauzule umowy
5. Etapy wdrożenia technicznego
6. Szkolenia i elementy kontrolne wdrożenia

Rozdział 5. Wdrożenie CRM w przedsiębiorstwie międzynarodowym - Audi AG
1. Audi AG - geneza i profil firmy
2. Geneza i początki działań CRM w Audi AG
3. Przyczyny upadku pierwotnej strategii wdrażania CRM
4. Wdrożenie CRM w Tesco na tle niepowodzeń Audi AG
5. Nowa koncepcja wdrażania CRM w Audi AG
6. Model wdrożeniowy CRM w firmie PAH
7. Znaczenie i ograniczenia efektywności CRM w strategii konkurowania Audi AG

CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
Tytuł książki: "CRM Strategia System Zarządzanie zmianą"
Autor: Bartosz Deszczyński
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 51.00zł 43.35zł
Klienci, którzy kupili „CRM Strategia System Zarządzanie zmianą”, kupili także:
<b>Darmowe sposoby na tworzenie profesjonalnych stron WWW. Podręcznik webmastera. Wydanie III</b>, <font color="navy">Mark William Bell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Darmowe sposoby na tworzenie profesjonalnych stron WWW. Podręcznik webmastera. Wydanie III, Mark William Bell, Wydawnictwo HELION
<b>Technologia budownictwa Część 2</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Technologia budownictwa Część 2, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA
<b>Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka</b>, <font color="navy">red. Lidii Jabłonowskiej, Piotra Wachowiaka, Sławomira Wincha</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Prezentacja profesjonalna Teoria i praktyka, red. Lidii Jabłonowskiej, Piotra Wachowiaka, Sławomira Wincha, Wydawnictwo Difin
<b>Sprzedaż partyzancka Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych</b>, <font color="navy">Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sprzedaż partyzancka Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych, Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher, Wydawnictwo Onepress
<b>Pierwszy rok dziecka dla bystrzaków</b>, <font color="navy">James Gaylord, Michelle Hagan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Pierwszy rok dziecka dla bystrzaków, James Gaylord, Michelle Hagan, Wydawnictwo Onepress
<b>Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone</b>, <font color="navy">Agata Rzędowska, Jerzy Rzędowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce. Wydanie 2 rozszerzone, Agata Rzędowska, Jerzy Rzędowski, Wydawnictwo Onepress
<b>Mathcad ćwiczenia wydanie II</b>, <font color="navy">Jacek Pietraszek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mathcad ćwiczenia wydanie II, Jacek Pietraszek, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy rekonstrukcji wypadków drogowych Wydanie 2</b>, <font color="navy">Leon Prochowski, Jan Unarski, Wojciech Wach, Jerzy Wicher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Podstawy rekonstrukcji wypadków drogowych Wydanie 2, Leon Prochowski, Jan Unarski, Wojciech Wach, Jerzy Wicher, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Krótka historia niczego Kryminał filozoficzny</b>, <font color="navy">Jim Holt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Krótka historia niczego Kryminał filozoficzny, Jim Holt, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Nowoczesne technologie w informatyce i transporcie

Nowoczesne technologie w informatyce i transporcie

35.00zł
30.10zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT

środa, 23 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami