Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku

299.00zł
254.15zł
CRM Strategia System Zarządzanie zmianą 51.00zł 43.35zł
CRM Strategia System Zarządzanie zmianą

Tytuł: CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
Autor: Bartosz Deszczyński
ISBN: 978-83-264-1165-6
Ilość stron: 240
Data wydania: 03/2011
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 51.00zł 43.35zł


Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji?

Oczekujesz praktycznych wskazówek:
• od czego zacząć wprowadzanie CRM?
• jak budować zespół wdrożeniowy?
• w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
• czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM?

Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM.

Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.

Cennym walorem pracy jest umiejętne połączenie warstwy naukowo-badawczej z aspektami praktycznymi. Ujęcie teoretyczne poszerza perspektywę, nadaje szerszy kontekst poruszanym zagadnieniom, przez co są one przedstawione w sposób kompleksowy i bez nadmiernych uproszczeń. Jednocześnie autor głęboko sięga do swoich doświadczeń w zakresie opisywanej problematyki i konsekwentnie doprowadza naukowe rozważania do pragmatycznych zaleceń.

Rozdziały:

Rozdział 1. Teoretyczne podstawy strategii CRM
1. Geneza i pojęcie CRM
1.1. Zarys rozwoju technik sprzedaży i marketingu w XX wieku
1.2. Idea i pojęcie CRM
2. CRM na tle wybranych aspektów nauk o zarządzaniu
2.1. Marketing i teorie przedsiębiorstw a CRM
2.2. CRM a źródła konkurencyjności przedsiębiorstw
2.3. Rola CRM w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem
3. CRM a procesy kreowania wartości
3.1. Klienci a jakość
3.2. Procesy kreowania wartości
4. Rola klientów w CRM
4.1. Płaszczyzny budowania związku
4.2. Inicjowanie kontaktu z klientami
4.3. Problem lojalności klientów
4.4. Kategoryzacja klientów według siły relacji

Rozdział 2. Bariery wdrażania CRM w przedsiębiorstwie
1. Bariery rynkowe
1.1. Liczba klientów na rynku
1.2. Jednostkowa wartość transakcji
1.3. Ładunek emocjonalny produktu lub usługi
1.4. Bezpośredni dostęp do klientów
1.5. Współzależności barier rynkowych
2. Bariery wewnętrzne
2.1. Rola sprzedawcy we wdrożeniu CRM
2.2. Problem motywacji do aktywnego uczestniczenia we wdrożeniu
2.3. Progowy poziom zaangażowania pracowników
2.4. Podstawowe i motywacyjne wynagradzanie sprzedawców

Rozdział 3. Przygotowanie wdrożenia CRM
1. Charakterystyka inicjatyw CRM
2. Zarządzanie zmianą i strategia CRM przedsiębiorstwa
2.1. Role we wdrożeniu CRM
2.2. Plan wdrożenia CRM
3. Korzyści z wdrożenia CRM
3.1. Korzyści tradycyjnie utożsamiane z CRM
3.2. Kwantyfikowalne cele wdrożenia CRM
4. Kontrola i modelowanie procesów

Rozdział 4. Wdrożenie systemu informatycznego klasy CRM
1. Korzyści z wdrożenia systemu klasy CRM
2. Definiowanie potrzeb w odniesieniu do narzędzi informatycznych CRM
2.1. Formy definiowanych potrzeb
2.2. Tworzenie szczegółowej wizji procesów i wymagań funkcjonalnych
3. Wybór partnera wdrożenia i zakresu usług wdrożeniowych
4. Umowa wdrożeniowa
4.1. Dokumentacja
4.2. Gwarantowanie sprawności działania systemu
4.3. Szczególne klauzule umowy
5. Etapy wdrożenia technicznego
6. Szkolenia i elementy kontrolne wdrożenia

Rozdział 5. Wdrożenie CRM w przedsiębiorstwie międzynarodowym - Audi AG
1. Audi AG - geneza i profil firmy
2. Geneza i początki działań CRM w Audi AG
3. Przyczyny upadku pierwotnej strategii wdrażania CRM
4. Wdrożenie CRM w Tesco na tle niepowodzeń Audi AG
5. Nowa koncepcja wdrażania CRM w Audi AG
6. Model wdrożeniowy CRM w firmie PAH
7. Znaczenie i ograniczenia efektywności CRM w strategii konkurowania Audi AG

CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
Tytuł książki: "CRM Strategia System Zarządzanie zmianą"
Autor: Bartosz Deszczyński
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 51.00zł 43.35zł
Klienci, którzy kupili „CRM Strategia System Zarządzanie zmianą”, kupili także:
<b>Klatka po klatce Poznaj tajniki edycji, konwersji i naprawy plików wideo</b>, <font color="navy">Jacek Janusz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Klatka po klatce Poznaj tajniki edycji, konwersji i naprawy plików wideo, Jacek Janusz, Wydawnictwo HELION
<b>Tajemnica wyspy Flatey</b>, <font color="navy">Viktor Arnar Ingólfsson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Tajemnica wyspy Flatey, Viktor Arnar Ingólfsson, Wydawnictwo Editio
<b>Anatomia w treningu szybkości</b>, <font color="navy">Brandon Leigh</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Muza</font>
Anatomia w treningu szybkości, Brandon Leigh, Wydawnictwo Muza
<b>Android Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript</b>, <font color="navy">Jonathan Stark, Brian Jepson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Tworzenie aplikacji w oparciu o HTML, CSS i JavaScript, Jonathan Stark, Brian Jepson, Wydawnictwo HELION
<b>Wstęp do fizyki wysokich energii</b>, <font color="navy">Donald H. Perkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wstęp do fizyki wysokich energii, Donald H. Perkins, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Visual Basic .NET Szybki start</b>, <font color="navy">Harold Davis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual Basic .NET Szybki start, Harold Davis, Wydawnictwo HELION
<b>ABC sprawozdań finansowych Jak je czytać, interpretować i analizować Wydanie 3</b>, <font color="navy">Waldemar Gos, Stanisław Hońko, Piotr Szczypa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
ABC sprawozdań finansowych Jak je czytać, interpretować i analizować Wydanie 3, Waldemar Gos, Stanisław Hońko, Piotr Szczypa, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Programowanie zorientowane obiektowo</b>, <font color="navy">Bertrand Meyer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie zorientowane obiektowo, Bertrand Meyer, Wydawnictwo HELION
<b>Jak biegać szybciej. Od 5 kilometrów do maratonu</b>, <font color="navy">Brad Hudson, Matt Fitzgerald</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Jak biegać szybciej. Od 5 kilometrów do maratonu, Brad Hudson, Matt Fitzgerald, Wydawnictwo Septem
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Energetyka
Pomiary elektryczne i elektroniczne Podręcznik do kształcenia w zawodach: elektryk, technik elektryk Kwalifikacja EE.05

Pomiary elektryczne i elektroniczne Podręcznik do kształcenia w zawodach: elektryk, technik elektryk Kwalifikacja EE.05

65.00zł
48.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION

czwartek, 13 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami