Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Zarządzanie jakością Standardy i zasady

Zarządzanie jakością Standardy i zasady

55.00zł
41.80zł
CRM Strategia System Zarządzanie zmianą 51.00zł 43.35zł
CRM Strategia System Zarządzanie zmianą

Tytuł: CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
Autor: Bartosz Deszczyński
ISBN: 978-83-264-1165-6
Ilość stron: 240
Data wydania: 03/2011
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 51.00zł 43.35zł


Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji?

Oczekujesz praktycznych wskazówek:
• od czego zacząć wprowadzanie CRM?
• jak budować zespół wdrożeniowy?
• w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
• czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM?

Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM.

Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.

Cennym walorem pracy jest umiejętne połączenie warstwy naukowo-badawczej z aspektami praktycznymi. Ujęcie teoretyczne poszerza perspektywę, nadaje szerszy kontekst poruszanym zagadnieniom, przez co są one przedstawione w sposób kompleksowy i bez nadmiernych uproszczeń. Jednocześnie autor głęboko sięga do swoich doświadczeń w zakresie opisywanej problematyki i konsekwentnie doprowadza naukowe rozważania do pragmatycznych zaleceń.

Rozdziały:

Rozdział 1. Teoretyczne podstawy strategii CRM
1. Geneza i pojęcie CRM
1.1. Zarys rozwoju technik sprzedaży i marketingu w XX wieku
1.2. Idea i pojęcie CRM
2. CRM na tle wybranych aspektów nauk o zarządzaniu
2.1. Marketing i teorie przedsiębiorstw a CRM
2.2. CRM a źródła konkurencyjności przedsiębiorstw
2.3. Rola CRM w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem
3. CRM a procesy kreowania wartości
3.1. Klienci a jakość
3.2. Procesy kreowania wartości
4. Rola klientów w CRM
4.1. Płaszczyzny budowania związku
4.2. Inicjowanie kontaktu z klientami
4.3. Problem lojalności klientów
4.4. Kategoryzacja klientów według siły relacji

Rozdział 2. Bariery wdrażania CRM w przedsiębiorstwie
1. Bariery rynkowe
1.1. Liczba klientów na rynku
1.2. Jednostkowa wartość transakcji
1.3. Ładunek emocjonalny produktu lub usługi
1.4. Bezpośredni dostęp do klientów
1.5. Współzależności barier rynkowych
2. Bariery wewnętrzne
2.1. Rola sprzedawcy we wdrożeniu CRM
2.2. Problem motywacji do aktywnego uczestniczenia we wdrożeniu
2.3. Progowy poziom zaangażowania pracowników
2.4. Podstawowe i motywacyjne wynagradzanie sprzedawców

Rozdział 3. Przygotowanie wdrożenia CRM
1. Charakterystyka inicjatyw CRM
2. Zarządzanie zmianą i strategia CRM przedsiębiorstwa
2.1. Role we wdrożeniu CRM
2.2. Plan wdrożenia CRM
3. Korzyści z wdrożenia CRM
3.1. Korzyści tradycyjnie utożsamiane z CRM
3.2. Kwantyfikowalne cele wdrożenia CRM
4. Kontrola i modelowanie procesów

Rozdział 4. Wdrożenie systemu informatycznego klasy CRM
1. Korzyści z wdrożenia systemu klasy CRM
2. Definiowanie potrzeb w odniesieniu do narzędzi informatycznych CRM
2.1. Formy definiowanych potrzeb
2.2. Tworzenie szczegółowej wizji procesów i wymagań funkcjonalnych
3. Wybór partnera wdrożenia i zakresu usług wdrożeniowych
4. Umowa wdrożeniowa
4.1. Dokumentacja
4.2. Gwarantowanie sprawności działania systemu
4.3. Szczególne klauzule umowy
5. Etapy wdrożenia technicznego
6. Szkolenia i elementy kontrolne wdrożenia

Rozdział 5. Wdrożenie CRM w przedsiębiorstwie międzynarodowym - Audi AG
1. Audi AG - geneza i profil firmy
2. Geneza i początki działań CRM w Audi AG
3. Przyczyny upadku pierwotnej strategii wdrażania CRM
4. Wdrożenie CRM w Tesco na tle niepowodzeń Audi AG
5. Nowa koncepcja wdrażania CRM w Audi AG
6. Model wdrożeniowy CRM w firmie PAH
7. Znaczenie i ograniczenia efektywności CRM w strategii konkurowania Audi AG

CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
Tytuł książki: "CRM Strategia System Zarządzanie zmianą"
Autor: Bartosz Deszczyński
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 51.00zł 43.35zł
Klienci, którzy kupili „CRM Strategia System Zarządzanie zmianą”, kupili także:
<b>Mechanika ogólna - Misiak Tom 1 Statyka i kinematyka</b>, <font color="navy">Jan Misiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Mechanika ogólna - Misiak Tom 1 Statyka i kinematyka, Jan Misiak, Wydawnictwo WNT
<b>Chemia Matura 2014 Zbiór zadań maturalnych Poziom podstawowy i rozszerzony</b>, <font color="navy">Anna Lewandowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Omega</font>
Chemia Matura 2014 Zbiór zadań maturalnych Poziom podstawowy i rozszerzony, Anna Lewandowska, Wydawnictwo Omega
<b>Winston Churchill Przywództwo wybitnego męża stanu</b>, <font color="navy">Steven F. Hayward</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Winston Churchill Przywództwo wybitnego męża stanu, Steven F. Hayward, Wydawnictwo Onepress
<b>Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy</b>, <font color="navy">Maciej Gliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy, Maciej Gliński, Wydawnictwo DW Medium
<b>Perl testowanie zapiski programisty</b>, <font color="navy">Ian Langworth, chromatic</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Perl testowanie zapiski programisty, Ian Langworth, chromatic, Wydawnictwo HELION
<b>Zbiór zadań z mechaniki technicznej</b>, <font color="navy">Bogusław Kozak, Stanisław Rososiński, Władysław Siuta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Zbiór zadań z mechaniki technicznej, Bogusław Kozak, Stanisław Rososiński, Władysław Siuta, Wydawnictwo WSiP
<b>Transport drogowy a jakość powietrza atmosferycznego Modelowanie komputerowe w mezoskali</b>, <font color="navy">Lucyna Brzozowska, Krzysztof Brzozowski, Łukasz Drąg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Transport drogowy a jakość powietrza atmosferycznego Modelowanie komputerowe w mezoskali, Lucyna Brzozowska, Krzysztof Brzozowski, Łukasz Drąg, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Ekonomika energetyki w modelach matematycznych z czasem ciągłym</b>, <font color="navy">Ryszard Bartnik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ekonomika energetyki w modelach matematycznych z czasem ciągłym, Ryszard Bartnik, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Przetworniki danych C/A A/C</b>, <font color="navy">Franco Maloberti</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Przetworniki danych C/A A/C, Franco Maloberti, Wydawnictwo WKiŁ
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy sterowania wielostadialnymi procesami deskryptorowymi

Algorytmy sterowania wielostadialnymi procesami deskryptorowymi

42.00zł
35.70zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION

piątek, 21 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami