Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Ogrywanie rynku raz na trzy miesiące Sprawdzony plan inwestowania na giełdzie dla każdego

Ogrywanie rynku raz na trzy miesiące Sprawdzony plan inwestowania na giełdzie dla każdego

89.00zł
71.20zł
CRM Strategia System Zarządzanie zmianą 51.00zł 43.35zł
CRM Strategia System Zarządzanie zmianą

Tytuł: CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
Autor: Bartosz Deszczyński
ISBN: 978-83-264-1165-6
Ilość stron: 240
Data wydania: 03/2011
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 51.00zł 43.35zł


Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji?

Oczekujesz praktycznych wskazówek:
• od czego zacząć wprowadzanie CRM?
• jak budować zespół wdrożeniowy?
• w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
• czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM?

Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM.

Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.

Cennym walorem pracy jest umiejętne połączenie warstwy naukowo-badawczej z aspektami praktycznymi. Ujęcie teoretyczne poszerza perspektywę, nadaje szerszy kontekst poruszanym zagadnieniom, przez co są one przedstawione w sposób kompleksowy i bez nadmiernych uproszczeń. Jednocześnie autor głęboko sięga do swoich doświadczeń w zakresie opisywanej problematyki i konsekwentnie doprowadza naukowe rozważania do pragmatycznych zaleceń.

Rozdziały:

Rozdział 1. Teoretyczne podstawy strategii CRM
1. Geneza i pojęcie CRM
1.1. Zarys rozwoju technik sprzedaży i marketingu w XX wieku
1.2. Idea i pojęcie CRM
2. CRM na tle wybranych aspektów nauk o zarządzaniu
2.1. Marketing i teorie przedsiębiorstw a CRM
2.2. CRM a źródła konkurencyjności przedsiębiorstw
2.3. Rola CRM w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem
3. CRM a procesy kreowania wartości
3.1. Klienci a jakość
3.2. Procesy kreowania wartości
4. Rola klientów w CRM
4.1. Płaszczyzny budowania związku
4.2. Inicjowanie kontaktu z klientami
4.3. Problem lojalności klientów
4.4. Kategoryzacja klientów według siły relacji

Rozdział 2. Bariery wdrażania CRM w przedsiębiorstwie
1. Bariery rynkowe
1.1. Liczba klientów na rynku
1.2. Jednostkowa wartość transakcji
1.3. Ładunek emocjonalny produktu lub usługi
1.4. Bezpośredni dostęp do klientów
1.5. Współzależności barier rynkowych
2. Bariery wewnętrzne
2.1. Rola sprzedawcy we wdrożeniu CRM
2.2. Problem motywacji do aktywnego uczestniczenia we wdrożeniu
2.3. Progowy poziom zaangażowania pracowników
2.4. Podstawowe i motywacyjne wynagradzanie sprzedawców

Rozdział 3. Przygotowanie wdrożenia CRM
1. Charakterystyka inicjatyw CRM
2. Zarządzanie zmianą i strategia CRM przedsiębiorstwa
2.1. Role we wdrożeniu CRM
2.2. Plan wdrożenia CRM
3. Korzyści z wdrożenia CRM
3.1. Korzyści tradycyjnie utożsamiane z CRM
3.2. Kwantyfikowalne cele wdrożenia CRM
4. Kontrola i modelowanie procesów

Rozdział 4. Wdrożenie systemu informatycznego klasy CRM
1. Korzyści z wdrożenia systemu klasy CRM
2. Definiowanie potrzeb w odniesieniu do narzędzi informatycznych CRM
2.1. Formy definiowanych potrzeb
2.2. Tworzenie szczegółowej wizji procesów i wymagań funkcjonalnych
3. Wybór partnera wdrożenia i zakresu usług wdrożeniowych
4. Umowa wdrożeniowa
4.1. Dokumentacja
4.2. Gwarantowanie sprawności działania systemu
4.3. Szczególne klauzule umowy
5. Etapy wdrożenia technicznego
6. Szkolenia i elementy kontrolne wdrożenia

Rozdział 5. Wdrożenie CRM w przedsiębiorstwie międzynarodowym - Audi AG
1. Audi AG - geneza i profil firmy
2. Geneza i początki działań CRM w Audi AG
3. Przyczyny upadku pierwotnej strategii wdrażania CRM
4. Wdrożenie CRM w Tesco na tle niepowodzeń Audi AG
5. Nowa koncepcja wdrażania CRM w Audi AG
6. Model wdrożeniowy CRM w firmie PAH
7. Znaczenie i ograniczenia efektywności CRM w strategii konkurowania Audi AG

CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
Tytuł książki: "CRM Strategia System Zarządzanie zmianą"
Autor: Bartosz Deszczyński
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 51.00zł 43.35zł
Klienci, którzy kupili „CRM Strategia System Zarządzanie zmianą”, kupili także:
<b>Droga na szczyt</b>, <font color="navy">Donald J. Trump</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Droga na szczyt, Donald J. Trump, Wydawnictwo Onepress
<b>Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem</b>, <font color="navy">Maciej Tesławski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem, Maciej Tesławski, Wydawnictwo Onepress
<b>JBuilder X efektywne programowanie w Javie</b>, <font color="navy">Jacek Matulewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JBuilder X efektywne programowanie w Javie, Jacek Matulewski, Wydawnictwo HELION
<b>Windows 8 Tworzenie aplikacji z użyciem C# i XAML</b>, <font color="navy">Jeremy Likness</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 8 Tworzenie aplikacji z użyciem C# i XAML, Jeremy Likness, Wydawnictwo HELION
<b>Szkolenia dla administracji publicznej 101 praktycznych wskazówek dla trenerów</b>, <font color="navy">Radosław Hancewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Szkolenia dla administracji publicznej 101 praktycznych wskazówek dla trenerów, Radosław Hancewicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Tablice informatyczne Oracle</b>, <font color="navy">Marcin Lis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tablice informatyczne Oracle, Marcin Lis, Wydawnictwo HELION
<b>Prognozowanie szeregów czasowych za pomocą pakietu SPSS</b>, <font color="navy">Tomasz Żądło, Janusz Wywiał</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SPSS</font>
Prognozowanie szeregów czasowych za pomocą pakietu SPSS, Tomasz Żądło, Janusz Wywiał, Wydawnictwo SPSS
<b>Typografia typowej książki</b>, <font color="navy">Robert Chwałowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Typografia typowej książki, Robert Chwałowski, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy działalności handlowej WSiP</b>, <font color="navy">Donata Andrzejczak, Agnieszka Mikina, Beata Rzeźnik, Maria Danuta Wajg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Podstawy działalności handlowej WSiP, Donata Andrzejczak, Agnieszka Mikina, Beata Rzeźnik, Maria Danuta Wajg, Wydawnictwo WSiP
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Matematyka
Repetytorium Matematyka Liceum - poziom podstawowy i rozszerzony

Repetytorium Matematyka Liceum - poziom podstawowy i rozszerzony

51.50zł
38.11zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Podstawy fizyki atomu Zofia Leś Naukowe PWN
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Systemy uczące się Wydanie 2 Paweł Cichosz WNT
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION

poniedziałek, 25 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami