Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Opel Astra II i Zafira Wydanie 7

Opel Astra II i Zafira Wydanie 7

68.36zł
58.11zł
CRM Strategia System Zarządzanie zmianą 51.00zł
CRM Strategia System Zarządzanie zmianą

Tytuł: CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
Autor: Bartosz Deszczyński
ISBN: 978-83-264-1165-6
Ilość stron: 240
Data wydania: 03/2011
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 51.00zł


Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji?

Oczekujesz praktycznych wskazówek:
• od czego zacząć wprowadzanie CRM?
• jak budować zespół wdrożeniowy?
• w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
• czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM?

Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM.

Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.

Cennym walorem pracy jest umiejętne połączenie warstwy naukowo-badawczej z aspektami praktycznymi. Ujęcie teoretyczne poszerza perspektywę, nadaje szerszy kontekst poruszanym zagadnieniom, przez co są one przedstawione w sposób kompleksowy i bez nadmiernych uproszczeń. Jednocześnie autor głęboko sięga do swoich doświadczeń w zakresie opisywanej problematyki i konsekwentnie doprowadza naukowe rozważania do pragmatycznych zaleceń.

Rozdziały:

Rozdział 1. Teoretyczne podstawy strategii CRM
1. Geneza i pojęcie CRM
1.1. Zarys rozwoju technik sprzedaży i marketingu w XX wieku
1.2. Idea i pojęcie CRM
2. CRM na tle wybranych aspektów nauk o zarządzaniu
2.1. Marketing i teorie przedsiębiorstw a CRM
2.2. CRM a źródła konkurencyjności przedsiębiorstw
2.3. Rola CRM w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem
3. CRM a procesy kreowania wartości
3.1. Klienci a jakość
3.2. Procesy kreowania wartości
4. Rola klientów w CRM
4.1. Płaszczyzny budowania związku
4.2. Inicjowanie kontaktu z klientami
4.3. Problem lojalności klientów
4.4. Kategoryzacja klientów według siły relacji

Rozdział 2. Bariery wdrażania CRM w przedsiębiorstwie
1. Bariery rynkowe
1.1. Liczba klientów na rynku
1.2. Jednostkowa wartość transakcji
1.3. Ładunek emocjonalny produktu lub usługi
1.4. Bezpośredni dostęp do klientów
1.5. Współzależności barier rynkowych
2. Bariery wewnętrzne
2.1. Rola sprzedawcy we wdrożeniu CRM
2.2. Problem motywacji do aktywnego uczestniczenia we wdrożeniu
2.3. Progowy poziom zaangażowania pracowników
2.4. Podstawowe i motywacyjne wynagradzanie sprzedawców

Rozdział 3. Przygotowanie wdrożenia CRM
1. Charakterystyka inicjatyw CRM
2. Zarządzanie zmianą i strategia CRM przedsiębiorstwa
2.1. Role we wdrożeniu CRM
2.2. Plan wdrożenia CRM
3. Korzyści z wdrożenia CRM
3.1. Korzyści tradycyjnie utożsamiane z CRM
3.2. Kwantyfikowalne cele wdrożenia CRM
4. Kontrola i modelowanie procesów

Rozdział 4. Wdrożenie systemu informatycznego klasy CRM
1. Korzyści z wdrożenia systemu klasy CRM
2. Definiowanie potrzeb w odniesieniu do narzędzi informatycznych CRM
2.1. Formy definiowanych potrzeb
2.2. Tworzenie szczegółowej wizji procesów i wymagań funkcjonalnych
3. Wybór partnera wdrożenia i zakresu usług wdrożeniowych
4. Umowa wdrożeniowa
4.1. Dokumentacja
4.2. Gwarantowanie sprawności działania systemu
4.3. Szczególne klauzule umowy
5. Etapy wdrożenia technicznego
6. Szkolenia i elementy kontrolne wdrożenia

Rozdział 5. Wdrożenie CRM w przedsiębiorstwie międzynarodowym - Audi AG
1. Audi AG - geneza i profil firmy
2. Geneza i początki działań CRM w Audi AG
3. Przyczyny upadku pierwotnej strategii wdrażania CRM
4. Wdrożenie CRM w Tesco na tle niepowodzeń Audi AG
5. Nowa koncepcja wdrażania CRM w Audi AG
6. Model wdrożeniowy CRM w firmie PAH
7. Znaczenie i ograniczenia efektywności CRM w strategii konkurowania Audi AG

CRM Strategia System Zarządzanie zmianą
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „CRM Strategia System Zarządzanie zmianą”, kupili także:

Budżetowanie i controlling w przedsiębiorstwie, Anna Owidia-Surmacz, Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Małgorzata i inni, Wydawnictwo CEDEWU

Tablice fizyczne z astronomią, Alicja Nawrot, Wydawnictwo Greg

Stalowe budynki halowe, Antoni Biegus, Wydawnictwo Arkady

Ukryta perswazja Psychologiczne taktyki wywierania wpływu, Kevin Hogan, Wydawnictwo Onepress
<b>Blue team i cyberbezpieczeństwo. Zestaw narzędzi dla specjalistów od zabezpieczeń w sieci</b>, <font color="navy">Nadean H. Tanner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Blue team i cyberbezpieczeństwo. Zestaw narzędzi dla specjalistów od zabezpieczeń w sieci, Nadean H. Tanner, Wydawnictwo Helion

Anatomiczne modelowanie sylwetki Atlas ćwiczeń, Pat Manocchia, Wydawnictwo Buchmann

Zarządzanie projektami IT Przewodnik po metodykach, Adam Koszlajda, Wydawnictwo Helion

Microsoft Windows Server 2003 Resource Kit po polsku, Microsoft, Wydawnictwo Microsoft Press

Excel Funkcje w przykładach. Wydanie II, Krzysztof Masłowski, Wydawnictwo Helion

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami