Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
CRM relacje z klientami 50.00zł
CRM relacje z klientami

Autor: Jill Dyche

ISBN: 83-7197-843-X

Ilość stron: 272

Data wydania: 07/2002

Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania.

Część 2. napisana została z myślą o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebują praktycznych wskazówek na temat planowania i wdrażania CRM.

Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM.

Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.

Stanowi wprowadzenie do oceny wartości CRM z perspektywy firm. Wyjaśnienie powodów, dla których firmy bez zastanowienia podejmują decyzje o naśladowaniu innych działań w zakresie CRM. Wyjaśnia powody, dla których obsługa klienta stanowi sedno większości programów CRM. Przedstawienie wpływu nowych strategii i technologii obsługi klienta na wzrost lojalności klientów i dochodów firmy.

Rozdziały:

Część I. Definiowanie CRM (19)

Rozdział 1. Dzień dobry, do widzenia. Nowe spojrzenie na lojalność klientów (21)

Rozdział 2. CRM w marketingu (35)

Rozdział 3. CRM i obsługa klientów (Customer Service) (61)

Rozdział 4. Automatyzacja pracy personelu zajmującego się sprzedażą (83)

Rozdział 5. CRM w handlu elektronicznym (107)

Rozdział 6. Analityczne CRM (121)

Część II Wdrożenie CRM (147)

Rozdział 7. Planowanie programu CRM (149)

Rozdział 8. Wybór właściwego narzędzia CRM (185)

Rozdział 9. Zarządzanie projektem CRM (211)

Rozdział 10. Przyszłość projektu CRM (233)

Dodatki: (249)

Dodatek A. Dla zainteresowanych (251)

Dodatek B. Słownik pojęć (257)

CRM relacje z klientami
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „CRM relacje z klientami”, kupili także:

Ziemia Encyklopedia ilustrowana, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN

Królowie innowacji w usługach finansowych, Krzysztof Rybiński, Wydawnictwo Onepress

Podstawy budowy silników Wydanie 3, Sławomir Luft, Wydawnictwo WKiŁ

Silniki pojazdów samochodowych Podręcznik do nauki zawodu Technik pojazdów samochodowych Mechanik pojazdów samochodowych, Mirosław Karczewski, Leszek Szczęch, Grzegorz Trawiński, Wydawnictwo WSiP

Umysł otwarty i zamknięty, Milton Rokeach, Wydawnictwo Naukowe PWN

Poszukaj w sobie Zaskakujący sposób na sukces i szczęście (oraz pokój na świecie), Chade-Meng Tan , Daniel Goleman (przedmowa), Wydawnictwo GALAKTYKA

Fizyczno-chemiczne badanie wody i ścieków, Jan Dojlido, Witold Hermanowicz, Wydawnictwo Arkady

Profesjonalne ujęcia portretowe Techniki retuszowania zdjęć według Scotta Kelby'ego, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

Stworzenie i początek wszechświata, Michał Heller, Tadeusz Pabjan, Wydawnictwo Copernicus Center Press

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami