Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
CRM relacje z klientami 50.00zł
CRM relacje z klientami

Autor: Jill Dyche

ISBN: 83-7197-843-X

Ilość stron: 272

Data wydania: 07/2002

Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania.

Część 2. napisana została z myślą o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebują praktycznych wskazówek na temat planowania i wdrażania CRM.

Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM.

Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.

Stanowi wprowadzenie do oceny wartości CRM z perspektywy firm. Wyjaśnienie powodów, dla których firmy bez zastanowienia podejmują decyzje o naśladowaniu innych działań w zakresie CRM. Wyjaśnia powody, dla których obsługa klienta stanowi sedno większości programów CRM. Przedstawienie wpływu nowych strategii i technologii obsługi klienta na wzrost lojalności klientów i dochodów firmy.

Rozdziały:

Część I. Definiowanie CRM (19)

Rozdział 1. Dzień dobry, do widzenia. Nowe spojrzenie na lojalność klientów (21)

Rozdział 2. CRM w marketingu (35)

Rozdział 3. CRM i obsługa klientów (Customer Service) (61)

Rozdział 4. Automatyzacja pracy personelu zajmującego się sprzedażą (83)

Rozdział 5. CRM w handlu elektronicznym (107)

Rozdział 6. Analityczne CRM (121)

Część II Wdrożenie CRM (147)

Rozdział 7. Planowanie programu CRM (149)

Rozdział 8. Wybór właściwego narzędzia CRM (185)

Rozdział 9. Zarządzanie projektem CRM (211)

Rozdział 10. Przyszłość projektu CRM (233)

Dodatki: (249)

Dodatek A. Dla zainteresowanych (251)

Dodatek B. Słownik pojęć (257)

CRM relacje z klientami
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „CRM relacje z klientami”, kupili także:

CATIA Wykorzystanie metody elementów skończonych w obliczeniach inżynierskich, Krzysztof Sokół, Wydawnictwo Helion
<b>C# 9.0 w pigułce</b>, <font color="navy">Joseph Albahari</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
C# 9.0 w pigułce, Joseph Albahari, Wydawnictwo Helion

Oko umysłu, Oliver Sacks, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Sposób na listę to-do. Twórz listy zadań, które nie stresują a pomagają!, Damon Zahariades, Wydawnictwo Onepress

Fizyka dla inżynierów Część 1 + Część 2 KOMPLET, Jerzy Massalski, Michalina Massalska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Strategie uliczne, David L. Hough, Wydawnictwo Buk Rower

Wybrane aspekty zarządzania jakością i towaroznawstwa żywności. Systemy, metody, narzędzia, Piotr Grudowski, Maria Szpakowska, Elwira Brodnicka, Ewa Marjańska, Zb, Wydawnictwo Difin

Windows 8 Praktyczne rozwiązania, Preston Gralla, Wydawnictwo Helion

Towaroznawstwo surowców i produktów zwierzęcych z podstawami przetwórstwa, Litwińczuk Zygmunt, Wydawnictwo PWRiL

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami