Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » CorelDraw » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Neandertalczyk. W poszukiwaniu zaginionych genomów

Neandertalczyk. W poszukiwaniu zaginionych genomów

42.00zł
33.60zł
CorelDRAW Graphics Suite X6 PL 69.00zł 48.30zł
CorelDRAW Graphics Suite X6 PL

Tytuł: CorelDRAW Graphics Suite X6 PL
Autor: Witold Wrotek
ISBN: 978-83-246-8766-4
Ilość stron: 432
Data wydania: 06/2014
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 48.30zł


Odkryj w sobie duszę artysty — rozpocznij przygodę z Corelem!
  • Poznaj narzędzia pakietu CorelDRAW Graphics Suite X6
  • Dowiedz się, jak rysować, przekształcać i drukować grafikę
  • Naucz się edytować, kadrować i korygować fotografie

Rozwojowi informatyki towarzyszy lawinowy wzrost liczby programów użytkowych, w tym również oprogramowania umożliwiającego tworzenie i edycję obrazów cyfrowych. Jedną z pierwszych liczących się aplikacji graficznych był CorelDRAW — program służący początkowo jedynie do edycji grafiki wektorowej, który z czasem ewoluował w rozbudowany pakiet wyspecjalizowanych narzędzi. Za jego pomocą można nie tylko poprawiać obrazy, lecz także wykonywać wiele innych czynności, zarówno w profesjonalnych studiach graficznych, jak i wśród wymagających hobbystów.

Jeśli chcesz wkroczyć w magiczny świat grafiki komputerowej z pakietem CorelDRAW lub planujesz zastąpić nim dotychczas używany program, sięgnij po książkę CorelDRAW Graphics Suite X6 PL. Krok po kroku przedstawi Ci ona kluczowe narzędzia najnowszej polskiej wersji Corela, pokaże, jak efektywnie tworzyć i edytować grafikę wektorową, oraz zaprezentuje techniki stosowane w obróbce grafiki rastrowej, w tym zdjęć cyfrowych. Poznasz również funkcje tekstowe pakietu, nauczysz się korzystać z efektów 2D i 3D. Dowiesz się, jak przygotowywać graficzne elementy stron WWW oraz animacje, a także odkryjesz tajniki zapisywania, eksportowania i drukowania prac.

  • Interfejs użytkownika programów pakietu CorelDRAW
  • Podstawowe operacje rysunkowe i edycyjne
  • Dodawanie, przekształcanie i deformowanie obiektów
  • Korzystanie z kolorów i wypełnień
  • Wstawianie tekstów, ich edycja i przekształcanie
  • Zastosowanie efektów dwu- i trójwymiarowych
  • Tworzenie animacji i grafiki na strony WWW
  • Zapisywanie, eksportowanie i drukowanie prac

Zostań grafikiem z CorelDRAW Graphics Suite X6.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. CORELDRAW X6 (17)

Rozdział 1. Elementy ekranu (19)

  • Uruchamianie programu (19)
  • Okno programu (22)
  • Pasek tytułu (23)
  • Pasek menu (25)
  • Pasek standardowy (27)
  • Pasek właściwości (31)
  • Przybornik (32)
  • Linijka (33)
  • Obszar rysunku (37)
  • Paleta kolorów (40)
  • Pasek stanu (43)
  • Kontrolki strony (43)
  • Nawigator (43)

Rozdział 2. Rozpoczynanie pracy (45)

  • Ekran powitalny (45)
  • Nowy rysunek (48)
  • Zmiana parametrów domyślnych (54)
  • Strony rysunku (56)
  • Rozmiar i orientacja arkusza (62)
  • Wyświetlanie rysunku (64)
  • Wyświetlanie rysunku w skali (64)
  • Anulowanie operacji (65)

Rozdział 3. Rysowanie linii (67)

  • Krzywa (68)
  • Krzywa trójpunktowa (72)
  • Linia kaligraficzna (73)
  • Linia o szerokości zależnej od nacisku na narzędzie (76)
  • Wzorce pociągnięcia (77)
  • Pióro (79)
  • Pociągnięcia pędzla (81)
  • Prosta lub łamana Béziera (83)
  • Wybieranie węzłów (85)

Rozdział 4. Rysowanie figur (89)

  • Elipsa (89)
  • Elipsa trójpunktowa (91)
  • Gwiazda (92)
  • Wycinek (94)
  • Łuk (96)
  • Kratka (97)
  • Kształt predefiniowany (98)
  • Obszar zamknięty (106)
  • Okrąg (107)
  • Prostokąt (108)
  • Prostokąt trójpunktowy (109)
  • Spirala (111)
  • Wielokąt (112)

Rozdział 5. Obiekty (115)

  • Obiekt (116)
  • Deformowanie obiektów (116)
  • Duplikowanie obiektów (119)
  • Grupowanie i rozgrupowywanie obiektów (122)
  • Klonowanie obiektów (123)
  • Kopiowanie obiektów do schowka (125)
  • Obracanie obiektów (125)
  • Pochylanie i rozciąganie obiektów (127)
  • Precyzyjne umieszczanie obiektów (130)
  • Przesuwanie obiektów (130)
  • Rozmieszczenie obiektów (131)
  • Usuwanie obiektów (133)
  • Wstawianie obiektów ze schowka do rysunku (133)
  • Wyrównywanie obiektów (133)
  • Zmiana kolejności obiektów (135)

Rozdział 6. Wypełnienia (137)

  • Wypełnianie (137)
  • Wypełnianie deseniem (144)
  • Wypełnianie teksturą (147)
  • Wypełnianie obiektami (157)

Rozdział 7. Bitmapy (161)

  • Importowanie obrazów bitmapowych (162)
  • Efekty specjalne (166)
  • Zamiana plików bitmapowych na wektorowe (167)
  • Zamiana plików wektorowych na bitmapowe (169)

Rozdział 8. Tekst (173)

  • Tekst artystyczny (174)
  • Tekst akapitowy (182)
  • Wybieranie tekstu (188)
  • Edycja tekstu (191)
  • Wyszukiwanie i zamiana tekstu (191)
  • Tekst i ścieżka (193)

Rozdział 9. Efekty dwuwymiarowe (195)

  • Deformacja obiektu za pomocą obwiedni (195)
  • Lustrzane odbicie obiektów (198)
  • Przezroczystość (199)

Rozdział 10. Efekty trójwymiarowe (213)

  • Otaczanie obiektów obrysem (213)
  • Perspektywa (218)
  • Metamorfoza (221)
  • Cień (226)
  • Wytłoczenie wektorowe (228)

Rozdział 11. Strony WWW (233)

  • Przyciski interaktywne (233)
  • Zamiana tekstu akapitowego na zgodny z HTML (237)
  • Odsyłacze (238)
  • Publikowanie w internecie (245)

Rozdział 12. Zapisywanie i eksportowanie (247)

  • Zapisywanie pracy (247)
  • Zapisywanie rysunku pod nową nazwą (251)
  • Zapisywanie plików w różnych formatach (251)
  • Eksportowanie plików (252)
  • Zamykanie rysunku i programu (255)

Rozdział 13. Drukowanie (257)

  • Przygotowanie materiałów dla biura usług poligraficznych (268)

CZĘŚĆ II. COREL PHOTO-PAINT X6 (273)

Rozdział 14. Podstawy obsługi (275)

  • Uruchomienie programu (275)
  • Kojarzenie formatu pliku (279)
  • Pasek tytułu (280)
  • Pasek menu (280)
  • Przybornik (281)
  • Pasek właściwości (283)
  • Obszar rysunku (284)
  • Paleta kolorów (284)
  • Pasek stanu (285)
  • Okno dokowane (285)
  • Wyświetlanie i ukrywanie pasków narzędzi (286)
  • Linijki i jednostki miary (288)
  • Prowadnice (291)
  • Siatka (294)
  • Konfiguracja programu (295)

Rozdział 15. Rozpoczynanie pracy (297)

  • Nowy obrazek (297)
  • Wczytywanie obrazka (301)
  • Zmiana rozdzielczości oraz rozmiarów (303)
  • Importowanie rysunków (307)

Rozdział 16. Rysowanie figur i linii (309)

Rozdział 17. Obiekty (321)

  • Zaznaczanie (322)
  • Edycja kształtu i położenia (323)
  • Grupowanie i łączenie (323)
  • Doker (328)

Rozdział 18. Kolory (331)

  • Kolor papieru (331)
  • Kolor farby (334)
  • Kolor wypełnienia jednolitego (335)
  • Liczba kolorów (337)
  • Korekcja kolorów i tonów (337)

Rozdział 19. Wypełnienia (341)

Rozdział 20. Zaznaczanie (355)

  • Zaznaczanie obszarów według kolorów obrazka (364)

Rozdział 21. Tekst (369)

Rozdział 22. Deformacje (381)

  • Deformacja krzywoliniowa (381)
  • Deformacja siatki (384)
  • Deformacja sinusoidalna (386)

Rozdział 23. Efekty (389)

  • Bruk (389)
  • Cząsteczki (392)
  • Dziecięce zabawy (394)

Rozdział 24. Elementy stron WWW (397)

Rozdział 25. Animacje (403)

  • Tworzenie (403)

Rozdział 26. Zapisywanie i eksportowanie (409)

  • Zapisywanie pracy (409)
  • Zapisywanie rysunku pod nową nazwą (412)
  • Zapisywanie plików w różnych formatach (413)
  • Zamykanie rysunku i programu (414)

Rozdział 27. Drukowanie (415)

  • Przygotowanie materiałów dla biura usług poligraficznych (422)
CorelDRAW Graphics Suite X6 PL
Tytuł książki: "CorelDRAW Graphics Suite X6 PL"
Autor: Witold Wrotek
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 48.30zł
Klienci, którzy kupili „CorelDRAW Graphics Suite X6 PL”, kupili także:
<b>CorelDRAW X7 PL Ćwiczenia praktyczne</b>, <font color="navy">Roland Zimek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CorelDRAW X7 PL Ćwiczenia praktyczne, Roland Zimek, Wydawnictwo HELION
<b>Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II</b>, <font color="navy">Anna Benicewicz-Miazga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II, Anna Benicewicz-Miazga, Wydawnictwo HELION
<b>Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II</b>, <font color="navy">John Walkenbach, Michael Alexander</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II, John Walkenbach, Michael Alexander, Wydawnictwo HELION
<b>Windows 7 PL Biblia</b>, <font color="navy">Jim Boyce</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 7 PL Biblia, Jim Boyce, Wydawnictwo HELION
<b>Word 2007 PL Seria praktyk</b>, <font color="navy">Scott Basham</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Word 2007 PL Seria praktyk, Scott Basham, Wydawnictwo HELION
<b>Excel 2010 PL Biblia</b>, <font color="navy">John Walkenbach</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Excel 2010 PL Biblia, John Walkenbach, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Fizyka
Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki

Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki

39.90zł
31.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Linux dla programistów i użytkowników Graham Glass, King Ables HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Zadania z mechaniki ogólnej Część 3 Dynamika Wydanie VI Jan Misiak Naukowe PWN

niedziela, 19 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami