Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Finanse » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Fizyka statystyczna Część 1 Wydanie 2

Fizyka statystyczna Część 1 Wydanie 2

129.00zł
Controlling w działalności przedsiębiorstwa Wydanie 2 67.90zł
Controlling w działalności przedsiębiorstwa Wydanie 2

Tytuł: Controlling w działalności przedsiębiorstwa Wydanie 2
Autor: Edward Nowak
ISBN: 978-83-208-1909-0
Ilość stron: 338
Data wydania: 11/2010 (wydanie 2)
Format: 16.2x23.7cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 67.90zł


Controlling jest nowoczesną koncepcją zarządzania organizacjami gospodarczymi w warunkach rosnącej konkurencji i dużej zmienności otoczenia. W książce przedstawiono zindywidualizowane podejście do różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa, które jest realizowane przez controlling w układzie funkcji i procesów gospodarczych.

Dla każdego wyróżnionego obszaru działalności zostały wskazane odpowiednie instrumenty controllingu. Dzięki takiemu podejściu controlling umożliwia skuteczne oddziaływanie na różne sfery działalności przedsiębiorstwa, tak aby osiągnąć założone cele.

Książka jest przeznaczona dla członków zarządu i menedżerów różnych szczebli zarządzania, pracowników działów controllingu, analityków finansowych i doradców biznesowych. Może być cenną pomocą dydaktyczną dla studentów kierunków finanse i rachunkowość oraz zarządzanie, a także dla słuchaczy studiów podyplomowych i uczestników szkoleń z zakresu rachunkowości, finansów, controllingu i zarządzania.

Rozdziały:

1. System controllingu w przedsiębiorstwie (Edward Nowak)
1.1. Geneza i istota controllingu
1.2. Koordynacja w systemie controllingu
1.3. Controlling strategiczny i operacyjny
1.4. Uwarunkowania systemu controllingu
1.5. Controlling w ujęciu funkcjonalnym
1.6. Controlling zorientowany na procesy klientów
 
2. Controlling produkcji (Robert Kowalak)
2.1. Zakres controllingu produkcji
2.2. Planowanie produkcji
2.2.1. Planowanie produkcji przy braku „wąskiego gardła”
2.2.2. Ocena bieżącej produkcji i sprzedaży za pomocą rachunku kosztów pełnych
2.2.3. Ocena bieżącej produkcji i sprzedaży za pomocą rachunku kosztów zmiennych
2.2.4. Planowanie produkcji przy jednym „wąskim gardle”
2.2.5. Ustalanie planu produkcji według rachunku kosztów pełnych
2.2.6. Ustalanie planu produkcji według rachunku kosztów zmiennych
2.2.7. Planowanie produkcji przy kilku „wąskich gardłach”
2.3. Optymalizacja planu produkcji
2.4. Analiza „wąskich gardeł”
2.5. Kontrola produkcji
 
3. Controlling logistyki (Robert Kowalak)
3.1. Rola logistyki w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
3.2. Zadania i organizacja controllingu logistyki
3.3. Budżetowanie kosztów logistycznych
3.4. Metody oceny efektywności procesów logistycznych
3.5. Narzędzia controllingu logistyki
 
4. Controlling działalności marketingowej (Marta Nowak)
4.1. Działalność marketingowa przedsiębiorstwa
4.1.1. Produkt i cykl jego życia
4.1.2. Marka jako odpowiedź na potrzeby nabywców
4.2. Specyfika controllingu marketingowego
4.3. System informacji marketingowej
4.4. Ośrodki odpowiedzialności i controller marketingowy
4.5. Budżetowanie w marketingu
4.6. Analiza wskaźnikowa i audyt marketingowy
 
5. Controlling projektów (Marcin Klinowski)
5.1. Zakres controllingu projektów
5.2. Strategiczna karta wyników projektów
5.3. Planowanie sieciowe w controllingu projektów
5.4. Metoda wartości zrealizowanej w kontroli projektów
 
6. Controlling jakości (Małgorzata Markowska)
6.1. Jakość i systemy zarządzania jakością
6.2. Istota i zakres controllingu jakości
6.3. Wyodrębnienie ośrodków odpowiedzialności za jakość
6.4. Rachunek kosztów jakości
6.5. Zadania i miejsce controllera jakości w przedsiębiorstwie
 
7. Controlling personalny (Maria Nieplowicz)
7.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi
7.2. Istota controllingu personalnego
7.3. Controlling personalny w zarządzaniu zasobami ludzkimi
7.4. Instrumenty controllingu personalnego
7.4.1. Mierniki ilościowe i jakościowe
7.4.2. Strategiczna karta wyników
 
8. Controlling kosztów (Marcin Wierzbiński)
8.1. Wprowadzenie do controllingu kosztów
8.2. Struktura budżetu kosztów oraz kontrola jego wykonania
8.3. Rachunek kosztów zmiennych w controllingu kosztów
8.4. Budżetowanie w układzie działań i idea ciągłego doskonalenia w controllingu kosztów
 
9. Controlling podatkowy (Paweł Markowski)
9.1. Przesłanki stosowania controllingu podatkowego
9.2. Istota i cele controllingu podatkowego
9.3. Umiejscowienie controllingu podatkowego w przedsiębiorstwie
9.4. System informacji podatkowej
9.5. Wpływ controllingu podatkowego na wartość przedsiębiorstwa
9.6. Minimalizacja nieprawidłowości podatkowych
9.7. Maksymalizacja korzyści podatkowych
 
10. Controlling inwestycyjny (Edward Nowak)
10.1. Inwestowanie jako przedmiot controllingu
10.2. Informacje niezbędne dla controllingu inwestycyjnego
10.3. Ocena opłacalności projektów inwestycyjnych
10.4. Wybór wariantu inwestycji
10.5. Rachunek odpowiedzialności i kontrola realizacji projektów inwestycyjnych
 
11. Controlling finansowy (Magdalena Chmielowiec-Lewczuk)
11.1. Istota controllingu finansowego i jego miejsce w systemie controllingu
11.2. Cele i zadania controllingu finansowego
11.3. Instrumentarium strategicznego controllingu finansowego
11.3.1. Metody doboru strategii finansowych
11.3.2. Budżetowanie kapitałowe
11.3.3. Wyodrębnienie ośrodków odpowiedzialności
11.3.4. Długookresowe plany finansowe
11.3.5. Analiza możliwości
11.3.6. Analiza konkurencji
11.3.7. Analiza portfelowa
11.4. Instrumentarium operacyjnego controllingu finansowego
11.4.1. Krótkoterminowy rachunek wyników
11.4.2. Budżetowanie i analiza odchyleń
11.4.3. Rachunek odpowiedzialności
11.4.4. Rachunek przepływów pieniężnych
11.4.5. Analiza kosztów
11.4.6. Analiza wskaźnikowa
 
12. Controlling w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa (Bartłomiej Nita)
12.1. Istota kreowania wartości
12.2. Źródła wartości i koszt kapitału
12.2.1. Koszt kapitałów obcych
12.2.2. Koszt kapitałów własnych
12.3. Struktura systemu controllingu zorientowanego na tworzenie wartości
12.4. Mierniki kreowania wartości
12.4.1. Ekonomiczna wartość dodana
12.4.2. Rynkowa wartość dodana
12.4.3. Wartość dodana dla akcjonariuszy
12.4.4. Całkowity zwrot dla akcjonariuszy
12.5. Organizacja controllingu w zarządzaniu wartością
12.6. Wdrażanie controllingu w zarządzaniu wartością

Controlling w działalności przedsiębiorstwa Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Controlling w działalności przedsiębiorstwa Wydanie 2”, kupili także:

Twój pierwszy pracownik Zatrudniaj w małej firmie w Polsce, Marcin Pietraszek, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań, Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Mocna gra Tesla Elon Musk i zakład stulecia</b>, <font color="navy">Tim Higgins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Mocna gra Tesla Elon Musk i zakład stulecia, Tim Higgins, Wydawnictwo Promise
<b>Bądź KETO. Dieta, zdrowie i styl życia oparte na naukowych podstawach</b>, <font color="navy">Sabina Sztuba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Bądź KETO. Dieta, zdrowie i styl życia oparte na naukowych podstawach, Sabina Sztuba, Wydawnictwo Sensus

Wiarygodność Jak ją zdobyć i utrzymać, James M. Kouzes, Barry Z. Posner, Wydawnictwo Onepress

Tablice informatyczne. Python, Adalbert Arsen, Wydawnictwo Helion

100happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Sensus

Marketing bez tajemnic, Willem Burgers, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Kompendium DTP. Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign i Acrobat w praktyce. Wydanie III, Paweł Zakrzewski, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami