Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw

LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średnich przedsiębiorstw

39.00zł
28.47zł
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II 59.00zł 43.07zł
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II

Tytuł: Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II
Autor: Barbara Stawarz-García
ISBN: 978-83-01-19669-1
Ilość stron: 180
Data wydania: 11/2017 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 978-83-01-19669-1
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 43.07zł


Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.

Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II
Tytuł książki: "Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II"
Autor: Barbara Stawarz-García
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 43.07zł
Klienci, którzy kupili „Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II”, kupili także:
<b>PHP. Obiekty, wzorce, narzędzia. Wydanie V</b>, <font color="navy">Matt Zandstra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP. Obiekty, wzorce, narzędzia. Wydanie V, Matt Zandstra, Wydawnictwo HELION
<b>Mapy kosmosu Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat</b>, <font color="navy">Priyamyada Natarajan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Mapy kosmosu Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat, Priyamyada Natarajan, Wydawnictwo Prószyński
<b>Potęga podświadomości</b>, <font color="navy">Joseph Murphy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Świat Książki</font>
Potęga podświadomości, Joseph Murphy, Wydawnictwo Świat Książki
<b>Astrofizyka dla zabieganych</b>, <font color="navy">Neil de Grasse Tyson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Insignis Media</font>
Astrofizyka dla zabieganych, Neil de Grasse Tyson, Wydawnictwo Insignis Media
<b>Ekonomika energetyki w modelach matematycznych z czasem ciągłym</b>, <font color="navy">Ryszard Bartnik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ekonomika energetyki w modelach matematycznych z czasem ciągłym, Ryszard Bartnik, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mózg 41 największych mitów</b>, <font color="navy">Christian Jarrett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mózg 41 największych mitów, Christian Jarrett, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
1 x Igrzyska talentów w Dolinie Krzemowej Rozmowy z mistrzami start-upów
1 x Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem
1 x Efekt Lucyfera Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?
1 x COACHING KREATYWNOŚĆ ZABAWA. Narzędzia rozwoju dla pasjonatów i profesjonalistów
1 x Kultura biznesu Normy i formy
160.77zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Algorytmy
Podstawy systemów wyszukiwania informacji. Analiza metod

Podstawy systemów wyszukiwania informacji. Analiza metod

42.00zł
33.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane Krzysztof Masłowski HELION
Access programowanie w VBA Charles E. Brown HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION

poniedziałek, 18 grudzień 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami