Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Skąd się wziął kot Schrödingera Geniusz z Wiednia i kwantowa rewolucja

Skąd się wziął kot Schrödingera Geniusz z Wiednia i kwantowa rewolucja

36.00zł
28.80zł
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II 59.00zł 43.66zł
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II

Tytuł: Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II
Autor: Barbara Stawarz-García
ISBN: 978-83-01-19669-1
Ilość stron: 180
Data wydania: 11/2017 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 978-83-01-19669-1
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 43.66zł


Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.

Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II
Tytuł książki: "Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II"
Autor: Barbara Stawarz-García
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 43.66zł
Klienci, którzy kupili „Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II”, kupili także:
<b>Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem</b>, <font color="navy">Maciej Tesławski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem, Maciej Tesławski, Wydawnictwo Onepress
<b>Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów</b>, <font color="navy">Sam Horn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?</b>, <font color="navy">Monika Boguszewicz-Kreft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?, Monika Boguszewicz-Kreft, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta</b>, <font color="navy">Jakub Woźniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta, Jakub Woźniak, Wydawnictwo Onepress
<b>BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!</b>, <font color="navy">Scott Stratten</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress
<b>Zaufanie 2.0 Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę</b>, <font color="navy">Chris Brogan, Julien Smith</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zaufanie 2.0 Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę, Chris Brogan, Julien Smith, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Chemia
Wielka księga pierwiastków z których zbudowany jest wszechświat

Wielka księga pierwiastków z których zbudowany jest wszechświat

99.00zł
79.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION

sobota, 26 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami