Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Polskie konstrukcje motoryzacyjne 1961-1965

Polskie konstrukcje motoryzacyjne 1961-1965

49.35zł
37.01zł
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II 59.00zł 43.66zł
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II

Tytuł: Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II
Autor: Barbara Stawarz-García
ISBN: 978-83-01-19669-1
Ilość stron: 180
Data wydania: 11/2017 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 978-83-01-19669-1
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 43.66zł


Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.

Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II
Tytuł książki: "Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II"
Autor: Barbara Stawarz-García
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 43.66zł
Klienci, którzy kupili „Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II”, kupili także:
<b>Astrofizyka dla zabieganych</b>, <font color="navy">Neil de Grasse Tyson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Insignis Media</font>
Astrofizyka dla zabieganych, Neil de Grasse Tyson, Wydawnictwo Insignis Media
<b>Ekonomika energetyki w modelach matematycznych z czasem ciągłym</b>, <font color="navy">Ryszard Bartnik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ekonomika energetyki w modelach matematycznych z czasem ciągłym, Ryszard Bartnik, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Mózg 41 największych mitów</b>, <font color="navy">Christian Jarrett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mózg 41 największych mitów, Christian Jarrett, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>PHP. Obiekty, wzorce, narzędzia. Wydanie V</b>, <font color="navy">Matt Zandstra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PHP. Obiekty, wzorce, narzędzia. Wydanie V, Matt Zandstra, Wydawnictwo HELION
<b>Mapy kosmosu Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat</b>, <font color="navy">Priyamyada Natarajan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Mapy kosmosu Przełomowe idee naukowe, dzięki którym odkryliśmy Wszechświat, Priyamyada Natarajan, Wydawnictwo Prószyński
<b>Potęga podświadomości</b>, <font color="navy">Joseph Murphy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Świat Książki</font>
Potęga podświadomości, Joseph Murphy, Wydawnictwo Świat Książki
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Ekonometria
Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

Pomiar uniwersalny Odkrywanie w biznesie wartości niematerialnych

64.90zł
53.22zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Podstawy maszyn przepływowych i ich systemów energetycznych Władysław R. Gundlach WNT
JavaScript mocne strony Douglas Crockford HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
C++ i Qt Wprowadzenie do wzorców projektowych Wydanie II Alan Ezust, Paul Ezust HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION

wtorek, 20 luty 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami