Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Układy elektroniczne analogowe i cyfrowe Wydanie IV

Układy elektroniczne analogowe i cyfrowe Wydanie IV

79.00zł
60.04zł
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II 59.00zł 44.25zł
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II

Tytuł: Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II
Autor: Barbara Stawarz-García
ISBN: 978-83-01-19669-1
Ilość stron: 180
Data wydania: 11/2017 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 978-83-01-19669-1
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 44.25zł


Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.

Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II
Tytuł książki: "Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II"
Autor: Barbara Stawarz-García
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II”, kupili także:
<b>E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji</b>, <font color="navy">Konrad Pankiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji, Konrad Pankiewicz, Wydawnictwo HELION
<b>Zaufanie 2.0 Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę</b>, <font color="navy">Chris Brogan, Julien Smith</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zaufanie 2.0 Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę, Chris Brogan, Julien Smith, Wydawnictwo Onepress
<b>BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!</b>, <font color="navy">Scott Stratten</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress
<b>70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie</b>, <font color="navy">Paweł Krzyworączka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie, Paweł Krzyworączka, Wydawnictwo Onepress
<b>Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność</b>, <font color="navy">Ewelina Koch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność, Ewelina Koch, Wydawnictwo Poltext
<b>Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów</b>, <font color="navy">Sam Horn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn, Wydawnictwo MT Biznes
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Algorytmy
Piramidy, szyszki i inne konstrukcje algorytmiczne

Piramidy, szyszki i inne konstrukcje algorytmiczne

29.90zł
21.83zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Zarządzanie jakością żywności Ujęcie technologiczno-menedżerskie Luning P.A., Marcelis W.J., Jongen W.M.F. WNT
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 1+2+3 Wydanie III KOMPLET Marek Dietrich Naukowe PWN
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION

sobota, 19 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami