Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Content marketing. Od strategii do efektów 39.90zł 29.93zł
Content marketing. Od strategii do efektów

Tytuł: Content marketing. Od strategii do efektów
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
ISBN: 978-83-283-6851-4
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2020
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Złów złotą rybkę w oceanie internetu!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy.

Nie jest to łatwe.

Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny.

Jak temu zaradzić?

Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:
• Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
• Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
• Czy content marketing sprzedaje?
• Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
• Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
• W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
• Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
• Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
• A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Content marketing. Od strategii do efektów
Tytuł książki: "Content marketing. Od strategii do efektów"
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Content marketing. Od strategii do efektów”, kupili także:

Ekologia, David Peterson del Mar, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Dokumentacja budowlana 1 Rysunek budowlany, Anna Tofiluk, Jacek Mazur, Wydawnictwo WSiP

Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza Zastosowania metod rachunkowości w zarządzaniu sieciami biznesowymi, Monika Łada, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Uwaga, Jacek Janowski, Wydawnictwo C.H. BECK

Hardware leksykon pojęć sprzętowych, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Węzły drogowe i autostradowe, Ryszard Krystek, Wydawnictwo WKiŁ

Adsorpcja na węglu aktywnym, Roop Chand Bansal, Meenakshi Goyal, Wydawnictwo WNT
<b>Dodaj mocy Power BI! Jak za pomocą kodu w Pythonie i R pobierać, przekształcać i wizualizować dane</b>, <font color="navy">Luca Zavarella, Francesca Lazzeri</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Dodaj mocy Power BI! Jak za pomocą kodu w Pythonie i R pobierać, przekształcać i wizualizować dane, Luca Zavarella, Francesca Lazzeri, Wydawnictwo Helion

Jeszcze wydajniejsze witryny internetowe Przyspieszanie działania serwisów WWW, Steve Souders, Wydawnictwo Helion

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami