Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w 34.90zł 29.32zł
Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w

Tytuł: Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w
Autor: Tomasz Stopka
ISBN: 978-83-7561-663-7
Ilość stron: 200
Data wydania: 05/2017
Oprawa: Miękka
Format: 141 x 218 mm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.32zł


Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!

Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych.

Zobacz jak wykonać działania content marketingowe za 100, 1 000, 10 000 i 1 000 000 złotych!

W świecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Ignorują reklamy w czasopismach, pomijają reklamy telewizyjne, szeroki łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się więc coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów.

Odpowiedzią jest więc content marketing. To pojęcie istniejące już od dłuższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierające ogromnego znaczenia. Ideą marketingu treści jest nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia) treści.

Content marketing jest sztuką komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży, opartą na dość prostym założeniu - dostarczasz wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujesz zaufanie  i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie tworzysz wizerunek eksperta w danej dziedzinie i sprawiasz wrażenie rozumienia potrzeb odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z usług lub zakupić produkt.

Content marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. Budujesz pozytywne relacje, co przekłada się na lojalność odbiorców wobec Twojej marki.

Tomasz Stopka - z branżą SEO (Search Engine Optimization) związany od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał w krakowskich agencjach interaktywnych oraz w największym polskim portalu horyzontalnym Onet.pl. Od 2015 roku prowadzi własną działalność - firmę SEMURAI - związaną z optymalizacją stron internetowych oraz ich promocją. Jest organizatorem cyklicznych spotkań internetowych dla specjalistów SEM (Search Engine Marketing) Hangout on Air.

Poza tym był prelegentem na wielu konferencjach, gdzie przedstawiał zagadnienia z dziedziny SEO. Od 2015 roku prowadzi wraz z Whitepress.pl projekt Nowa Koncepcja SEO, który jest unikalnym w branży SEM serwisem omawiającym tematy promocji strony w Internecie za pomocą SEO, PR oraz Content Marketingu.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,32zł

Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w
Tytuł książki: "Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w"
Autor: Tomasz Stopka
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.32zł
Klienci, którzy kupili „Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w”, kupili także:

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy Wydanie 2, Wojciech Kyciak, Wydawnictwo Helion

Pełna MOC życia. Jeśli o czymś w życiu marzysz - sięgnij po to. Wydanie II zmienione (wydanie ekskluzywne + CD), Jacek Walkiewicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Trino Profesjonalny przewodnik SQL w dowolnej skali, w dowolnym magazynie i w dowolnym środowisku</b>, <font color="navy">Fuller Matt, Manfred Moser, Martin Traverso</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Trino Profesjonalny przewodnik SQL w dowolnej skali, w dowolnym magazynie i w dowolnym środowisku, Fuller Matt, Manfred Moser, Martin Traverso, Wydawnictwo Promise
<b>Pamięć  Krótki kurs</b>, <font color="navy">Jonathan K. Foster</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Pamięć Krótki kurs, Jonathan K. Foster, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nie daj sobie spieprzyć życia. Sposoby na toksycznych ludzi</b>, <font color="navy">Jarosław Gibas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Nie daj sobie spieprzyć życia. Sposoby na toksycznych ludzi, Jarosław Gibas, Wydawnictwo Onepress

Ty postaw na zmianę, my pokażemy Ci, jak jej dokonać, Brian Tracy, Sebastian Kotow, Wydawnictwo Onepress

Jak zrobić wszystko korzystając z aparatu cyfrowego, Dave Johnson, Wydawnictwo EDITION2000

Budownictwo ogólne Podręcznik do nauki zawodu technik budownictwa. Szkoły ponadgimnazjalne, Mirosława Popek, Bożenna Wapińska, Wydawnictwo WSiP

Komputerowe metody analizy układów analogowych Teoria i zastosowania, Michał Tadeusiewicz, Stanisław Hałgas, Wydawnictwo WNT

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami