Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Windows Sysinternals - wykrywanie i rozwiązywanie problemów Przewodnik od twórcy narzędzi

Windows Sysinternals - wykrywanie i rozwiązywanie problemów Przewodnik od twórcy narzędzi

98.70zł
78.96zł
Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w 34.90zł 29.32zł
Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w

Tytuł: Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w
Autor: Tomasz Stopka
ISBN: 978-83-7561-663-7
Ilość stron: 200
Data wydania: 05/2017
Oprawa: Miękka
Format: 141 x 218 mm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.32zł


Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie!

Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych.

Zobacz jak wykonać działania content marketingowe za 100, 1 000, 10 000 i 1 000 000 złotych!

W świecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Ignorują reklamy w czasopismach, pomijają reklamy telewizyjne, szeroki łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się więc coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów.

Odpowiedzią jest więc content marketing. To pojęcie istniejące już od dłuższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierające ogromnego znaczenia. Ideą marketingu treści jest nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia) treści.

Content marketing jest sztuką komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży, opartą na dość prostym założeniu - dostarczasz wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujesz zaufanie  i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie tworzysz wizerunek eksperta w danej dziedzinie i sprawiasz wrażenie rozumienia potrzeb odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z usług lub zakupić produkt.

Content marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. Budujesz pozytywne relacje, co przekłada się na lojalność odbiorców wobec Twojej marki.

Tomasz Stopka - z branżą SEO (Search Engine Optimization) związany od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał w krakowskich agencjach interaktywnych oraz w największym polskim portalu horyzontalnym Onet.pl. Od 2015 roku prowadzi własną działalność - firmę SEMURAI - związaną z optymalizacją stron internetowych oraz ich promocją. Jest organizatorem cyklicznych spotkań internetowych dla specjalistów SEM (Search Engine Marketing) Hangout on Air.

Poza tym był prelegentem na wielu konferencjach, gdzie przedstawiał zagadnienia z dziedziny SEO. Od 2015 roku prowadzi wraz z Whitepress.pl projekt Nowa Koncepcja SEO, który jest unikalnym w branży SEM serwisem omawiającym tematy promocji strony w Internecie za pomocą SEO, PR oraz Content Marketingu.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,32zł

Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w
Tytuł książki: "Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w"
Autor: Tomasz Stopka
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 34.90zł 29.32zł
Klienci, którzy kupili „Content Marketing Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj - sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści Twoja firma widoczna w”, kupili także:

W poszukiwaniu multiświata, John Gribbin, Wydawnictwo Prószyński

E-biznes Nowa gospodarka, Tomasz Teluk, Wydawnictwo Onepress

Modelowanie światłem Fotografia portretowa w praktyce, Allison Earnest, Wydawnictwo GALAKTYKA

Części ciała Praktyczny podręcznik rysowania postaci ludzkiej, Simon Jennings, Wydawnictwo Arkady

Modelowanie rynków finansowych, Jacek Jakubowski, Wydawnictwo SCRIPT

Projekty z dotacją. Podręcznik konsultanta, wnioskodawcy i beneficjenta, Karol Plata-Nalborski, Wydawnictwo Onepress

Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe, Scott Rogers, Wydawnictwo Helion

Wzmacnianie konstrukcji dróg geosyntetykami, Krystyna Kazimierowicz - Frankowska, Wydawnictwo WKiŁ

Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone, Marcin Żukowski, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami