Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Elastyczny mózg Kreatywne myślenie w czasach niepewności i chaosu

Elastyczny mózg Kreatywne myślenie w czasach niepewności i chaosu

39.99zł
31.99zł
Code with me. Zostań game developerem 69.00zł 50.37zł
Code with me. Zostań game developerem

Tytuł: Code with me. Zostań game developerem
Autor: Krzysztof Pianta
ISBN: 978-83-283-4998-8
Ilość stron: 352
Data wydania: 03/2020
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 50.37zł


Projektuj, programuj, promuj! Zostań twórcą gier komputerowych!

Nie zaglądaj tu, nie warto! Stracisz tylko czas, na sto procent nie dowiesz się niczego ciekawego, znudzisz się i będziesz rozczarowany, bo... z pewnością nie chcesz dołączyć do prawdziwej elity programistów, zdobyć poszukiwanych na rynku umiejętności, nauczyć się czegoś naprawdę ekscytującego ani uzyskać wpływu na jedną z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi przemysłu komputerowego, prawda?

Jeśli jednak mocno pragniesz zostać twórcą gier komputerowych, dobrze trafiłeś! Ta książka powstała właśnie z myślą o tych, którzy chcą rozpocząć karierę profesjonalnego game developera. Bezboleśnie wprowadzi Cię w zagadnienia związane z tworzeniem gier sieciowych 2D w językach: HTML5, PHP i MySQL. Nauczysz się projektować oprogramowanie, dbać o jakość rozwiązania, opracowywać niezbędne materiały graficzne i dźwiękowe, a nawet promować i sprzedawać swoje dzieło.

• Niszczenie terenu jak w grach Worms i Soldat
• Scrollowanie obrazu (kamera 2D)
• Pseudooświetlenie (2D lighting)
• Manipulowanie pikselami (getImageData) i proste efekty, na przykład blur (rozmycie)
• Różne typy kolizji, perfekcyjna kolizja (pixel perfect collision)
• System cząsteczek (efekty 2D): efekt gwiezdny (starfield effect), deszcz, śnieg, deszcz 3D, mgła lub dym
• NW.js (node-webkit)
• Rysowanie prostych kształtów, obrazków i sprite'ów
• Własny loader plików
• Grawitacja
• Menu obsługiwane za pomocą klawiatury lub myszy

Zrób pierwszy krok na drodze do profesjonalnej kariery.

Code with me. Zostań game developerem
Tytuł książki: "Code with me. Zostań game developerem"
Autor: Krzysztof Pianta
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 50.37zł
Klienci, którzy kupili „Code with me. Zostań game developerem”, kupili także:
<b>Trening mentalny Gry i zabawy dla dzieci</b>, <font color="navy">Johanna Pana</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Trening mentalny Gry i zabawy dla dzieci, Johanna Pana, Wydawnictwo Sensus
<b>Mikrokontrolery AT91SAM7 w przykładach</b>, <font color="navy">Robert Brzoza-Woch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Mikrokontrolery AT91SAM7 w przykładach, Robert Brzoza-Woch, Wydawnictwo BTC
<b>Podstawy nauczania matematyki, czyli jak przybliżyć matematykę uczniom</b>, <font color="navy">Danuta Zaremba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Podstawy nauczania matematyki, czyli jak przybliżyć matematykę uczniom, Danuta Zaremba, Wydawnictwo WNT
<b>Wprowadzenie do metod numerycznych Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jurij Povstenko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Wprowadzenie do metod numerycznych Wydanie 2, Jurij Povstenko, Wydawnictwo EXIT
<b>Dojrzałość w związku Jak kochać świadomie</b>, <font color="navy">David Richo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Dojrzałość w związku Jak kochać świadomie, David Richo, Wydawnictwo Sensus
<b>JavaScript. Wyrażenia regularne dla programistów</b>, <font color="navy">Tomasz Sochacki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript. Wyrażenia regularne dla programistów, Tomasz Sochacki, Wydawnictwo HELION
<b>Podstawy analizy środowiskowej wyrobów i obiektów</b>, <font color="navy">Jan Górzyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Podstawy analizy środowiskowej wyrobów i obiektów, Jan Górzyński, Wydawnictwo WNT
<b>Koła zębate Tom 3 Sprawdzanie</b>, <font color="navy">Kazimierz Ochęduszko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Koła zębate Tom 3 Sprawdzanie, Kazimierz Ochęduszko, Wydawnictwo WNT
<b>Zbiór zadań z podstaw rachunkowości Wydanie 6</b>, <font color="navy">Kazimiera Winiarska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Zbiór zadań z podstaw rachunkowości Wydanie 6, Kazimiera Winiarska, Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Egzamin 70-411: Administrowanie systemem Windows Server 2012 R2

Egzamin 70-411: Administrowanie systemem Windows Server 2012 R2

98.70zł
78.96zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 4. Administrowan Barbara Halska, Paweł Bensel HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION

wtorek, 07 kwiecień 2020   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami