Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Co tylko zechcesz 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena 29.90zł 22.43zł
Co tylko zechcesz 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena

Tytuł: Co tylko zechcesz 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena
Autor: Derek Sivers
ISBN: 978-83-246-4875-7
Ilość stron: 80
Data wydania: 06/2013
Oprawa: Twarda
Format: 122x194
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 29.90zł 22.43zł


Apetyt na życie
  • Nie odnajdujesz się w starych, skostniałych modelach prowadzenia interesów?
  • Masz głowę pełną pomysłów, które nie mieszczą się w żadnym pudełku?
  • Nie interesują Cię stres i całodobowa gonitwa za kasą?

Książka ta to lektura obowiązkowa dla każdego, kto już jest przedsiębiorcą lub dopiero chce założyć własną firmę. Oto uskrzydlająca i pełna diabelnie trafnych spostrzeżeń opowieść przedsiębiorcy, który stworzył wielomilionowy biznes z niczego. Nie ma przeszkód, żebyś i Ty powtórzył jego sukces. Zacznij już teraz!

Trudne warunki rynkowe to kiepska wymówka. Jeśli przepełniają Cię pasja oraz energia i chcesz zrobić coś, co da Ci mnóstwo satysfakcji, a przy okazji zapełni Twoje konto - ruszaj do boju! Niech nic i nikt Cię nie powstrzyma!

Obawa, że Twój pomysł nie wypali, to również marny wykręt. Twój pierwszy pomysł stanowi tylko jedno z wielu możliwych rozwiązań. Żadna firma nie działa tak, jak początkowo przewidywał jej właściciel, dlatego warto opracować skrajnie różne scenariusze, być elastycznym i korzystać z nadarzających się okazji.

Brak pieniędzy to też żadne wytłumaczenie. Tak naprawdę realizacja Twojego pomysłu nie wymaga żadnych nakładów finansowych. Załóż firmę w taki sposób, jakby nie zależało Ci na zyskach - a pieniądze najpewniej same Cię znajdą. Cokolwiek robisz, to Twoje dzieło, niech więc będzie ono spełnieniem TWOICH marzeń.

Derek Sivers jest przedsiębiorcą i twórcą CD Baby. W latach 1998 – 2008 zdobył niezwykłe doświadczenie: jego niezobowiązujące hobby przekształciło się w wielką firmę, którą ostatecznie sprzedał za 22 miliony dolarów.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 22,43zł

Co tylko zechcesz 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena
Tytuł książki: "Co tylko zechcesz 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena"
Autor: Derek Sivers
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 29.90zł 22.43zł
Klienci, którzy kupili „Co tylko zechcesz 40 lekcji dla nowoczesnego biznesmena”, kupili także:

Programowanie w języku Rust, Steve Klabnik , Carol Nichols, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zbiór zadań z mechaniki budowli Metoda przemieszczeń i metoda elementów skończonych, Tadeusz Chmielewski, Piotr Górski, Barbara Kaleta, Wydawnictwo WNT

Windows 8 PL Zaawansowana administracja systemem, Andrzej Szeląg, Wydawnictwo Helion

Terapia duszy. Przywrócenie jej związku z ciałem, Alicja Grzesiak, Wydawnictwo Sensus

GPS poradnik użytkownika, Bruce Grubbs, Wydawnictwo RM
<b>Podstawy teorii aproksymacji w zadaniach</b>, <font color="navy">Grzegorz Lewicki , Leokadia Białas-Cież</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy teorii aproksymacji w zadaniach, Grzegorz Lewicki , Leokadia Białas-Cież, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II</b>, <font color="navy">Marcin Chłodnicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów Wydanie II, Marcin Chłodnicki, Wydawnictwo Naukowe PWN

NAUCZ SIĘ Z NAMI! obsługi komputera EDYCJA 2011, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP

CSS Leksykon kieszonkowy Wydanie IV, Eric A. Meyer, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami