Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Zagrożenia cyberprzestrzeni i świata wirtualnego

Zagrożenia cyberprzestrzeni i świata wirtualnego

46.00zł
39.10zł
Co siedzi w głowie klienta 69.00zł
Co siedzi w głowie klienta

Autor: Herb Sorensen

ISBN: 978-83-264-0604-1

Ilość stron: 332

Data wydania: 09/2010

• DLACZEGO KLIENCI MARNUJĄ 80% CZASU I JAK MOŻNA TEMU ZARADZIĆ? Wyciągaj korzyści z aktywnej sprzedaży: podsuń właściwy produkt właściwemu klientowi we właściwym czasie.
• UPRASZCZAJ, UPRASZCZAJ, UPRASZCZAJ Jak to się dzieje, że czasami, by sprzedać więcej, wystarczy zaoferować mniejszy wybór?
• ZAPROJEKTUJ SKLEP POD SZYBKIE ZAKUPY Jak zmiana aranżacji sklepu przyczynia się do wzrostu sprzedaży?
• PRZYCIĄGNĄĆ, ZATRZYMAĆ, SFINALIZOWAĆ Opanuj te trzy zasady sprzedaży detalicznej.

W dzisiejszym świecie poprawa skuteczności sprzedaży detalicznej nie jest już tylko kwestią wyboru - to sprawa życia i śmierci. Nikt nie wie na ten temat więcej niż Herb Sorensen, a to dlatego, że lepiej niż ktokolwiek inny rozumie on zachowanie klientów w sklepie.

Dzięki drobiazgowej analizie niezliczonej ilości zakupów, Sorensen dokładnie pokazuje, o czym myślą klienci, dlaczego zachowują się w dany sposób i jak należy zmienić powierzchnię handlową, aby uzyskać lepsze rezultaty.

Ta publikacja odkryje przed tobą, jak czerpać więcej korzyści z szybkich zakupów, jakie są trzy chwile prawdy na każdych zakupach, jak wyglądają schematy poruszania się klientów po sklepie i w jaki sposób wykorzystywać aktywną sprzedaż, by umieszczać produkty właśnie tam, gdzie jest ich najlepsze miejsce.

Rozdziały:

Wprowadzenie. Dwadzieścia milionów okazji do zakupu
Dwadzieścia milionów sekund: większość czasu klienta idzie na straty
Czas to pieniądz: sekundy na dolara klientów
Pieniądze zgubione między półkami: pytanie za 80 milionów dolarów
Planowanie zakupów
"Zakupowe Serengeti"

CZĘŚĆ I. Aktywna sprzedaż

Rozdział 1. Szybkie zakupy: 80% czasu klienta idzie na straty
Trzy rodzaje klientów: szybcy zakupowicze, uzupełniacze i zapasowicze
Rozkwit małych sklepów
Pułapki promocji
Czołówka i długi ogon
Wygrywa się czołówką
Lokalna spiżarnia
Handel warstwowy
Właściwa droga dla właściwych klientów
Sposoby robienia zakupów i modele dokonywania wyboru
Szybsze wydawanie pieniędzy
Wniosek: podwójny chaos

Rozdział 2. Trzy chwile prawdy i trzy waluty
Chwile prawdy
Oblicze prawdy: oczy to okno do wnętrza klienta
Przyciąganie klienta: wrażenie i odbiór
Siła zatrzymywania (i utrzymywania)
Siła finalizowania
Trzy waluty zakupów: pieniądze, czas i nerwy
Złożona optymalizacja

Rozdział 3. Schematy migracji wewnątrz sklepu: dokąd chodzą i co robią klienci
Jeśli masz towar, przyjdą klienci
Zrozumienie zachowań klientów
Pierwsze wrażenie: wejście
Kierunek ruchu klientów: stado słoni
Kasy jak magnes
Rola otwartej przestrzeni w wyznaczaniu ruchu klientów
Zarządzanie dwoma sklepami
Pięć projektów sklepu
Tam, gdzie guma spotyka się z linoleum

Rozdział 4. Aktywna sprzedaż: umieszczanie produktów na drodze klienta
Aktywna sprzedaż
Umieszczanie odpowiednich produktów na drodze klienta
Podwójna przemiana (Double Conversion): odwiedzający - klient - nabywca
Opakowanie musi odgrywać główną rolę
Siła utrzymywania
Siła zatrzymywania i siła finalizowania: analiza VitalQuadrant
Wykorzystaj niszę
Dobre jest wrogiem świetnego
Rozdział 5. Marki, sprzedawcy i klienci: dlaczego długi ogon dyktuje warunki
Gdzie w handlu detalicznym są pieniądze?
Ogromne ilości danych
Zmiana relacji
Odświeżająca zmiana: współpracujmy, by uatrakcyjnić sprzedaż
Zarządzanie ponad kategorią
Nowa era aktywnej sprzedaży: zarządzanie sklepem
Dostrajanie emocjonalnego wydźwięku kategorii
Zasięg pod kontrolą sprzedawców
Konieczność ewolucji branży detalicznej

CZĘŚĆ II. Zagłębić się w umysł klienta

Rozdział 6. Paradoks szybkich zakupów: wywiad z Mikiem Twittym z firmy Unilever

Rozdział 7. Łączenie sprzedaży internetowej i tradycyjnej: wywiad z profesorem Peterem Faderem (Wharton School) i z profesor Wendy Moe (Uniwersytet Marylandu)

Rozdział 8. Sprzedaż wielokulturowa: wywiad z Emilem Moralesem, wiceprezesem wykonawczym TNS Multicultural

Rozdział 9. Wgląd w działania: wywiad ze sprzedawcą
Markiem Heckmanem z Marsh Supermarkets

CZĘŚĆ III. Wnioski

Rozdział 10. Internet na zakupach
Era wózków multimedialnych VideoCart
Inwazja telefonów komórkowych
Wnioski dla sprzedawców i producentów
Siła modeli
Modelowy biznes
Pięciokrotny wzrost

Rozdział 11. Przełomowe zmiany w sprzedaży: manifest

CZĘŚĆ IV. Załącznik
Załącznik. Wieści o świecie klientów, sprzedawców i producentów
Fragmenty Wieści ze wzgórz Kentucky Roberta Stevensa

Co siedzi w głowie klienta
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Co siedzi w głowie klienta”, kupili także:
<b>Podstawy analizy matematycznej Wydanie 6</b>, <font color="navy">Walter Rudin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy analizy matematycznej Wydanie 6, Walter Rudin, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Miękka oprawa Tom 3 Wydanie 5</b>, <font color="navy">Włodzimierz Starosolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 i norm związanych Miękka oprawa Tom 3 Wydanie 5, Włodzimierz Starosolski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Projektowanie przegród zewnętrznych w świetle nowych warunków technicznych dotyczących budynków</b>, <font color="navy">Krzysztof Pawłowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Projektowanie przegród zewnętrznych w świetle nowych warunków technicznych dotyczących budynków, Krzysztof Pawłowski, Wydawnictwo DW Medium
<b>Zarządzanie bezpieczeństwem Metody i techniki</b>, <font color="navy">Konrad Raczkowski, Łukasz Sułkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zarządzanie bezpieczeństwem Metody i techniki, Konrad Raczkowski, Łukasz Sułkowski, Wydawnictwo Difin
<b>Logistyka Casebook</b>, <font color="navy">Radosłąw Śliwka, Wojciech Rokicki, Tomasz Lus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Logistyka Casebook, Radosłąw Śliwka, Wojciech Rokicki, Tomasz Lus, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych</b>, <font color="navy">Dawid Barnaś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Wykrywanie i obsługa zderzeń metodą impulsową w silnikach fizycznych dla gier komputerowych, Dawid Barnaś, Wydawnictwo EXIT
<b>Junior sam w domu albo Oskar de la Mancha, Rycerz Nieasertywnego Oblicza i Ludzie, których lubię najmniej</b>, <font color="navy">Macaulay Culkin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Junior sam w domu albo Oskar de la Mancha, Rycerz Nieasertywnego Oblicza i Ludzie, których lubię najmniej, Macaulay Culkin, Wydawnictwo Editio
<b>Słownik techniczny angielsko-polski, polsko-angielski Technical dictionary english-polish, polish-english</b>, <font color="navy">Karl-Heinz Seidel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo REA</font>
Słownik techniczny angielsko-polski, polsko-angielski Technical dictionary english-polish, polish-english, Karl-Heinz Seidel, Wydawnictwo REA
<b>Hacking Sztuka penetracji Wydanie II</b>, <font color="navy">Jon Erickson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Hacking Sztuka penetracji Wydanie II, Jon Erickson, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
1 x Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem
1 x Responsywne strony WWW Technologia na start!
51.69zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
SAP Scenariusze księgowe Moduł SAP-FI

SAP Scenariusze księgowe Moduł SAP-FI

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom I Leszek Litwin HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION

czwartek, 21 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami