Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Współczesne układy cyfrowe

Współczesne układy cyfrowe

51.00zł
40.80zł
Co siedzi w głowie klienta 69.00zł
Co siedzi w głowie klienta

Autor: Herb Sorensen

ISBN: 978-83-264-0604-1

Ilość stron: 332

Data wydania: 09/2010

• DLACZEGO KLIENCI MARNUJĄ 80% CZASU I JAK MOŻNA TEMU ZARADZIĆ? Wyciągaj korzyści z aktywnej sprzedaży: podsuń właściwy produkt właściwemu klientowi we właściwym czasie.
• UPRASZCZAJ, UPRASZCZAJ, UPRASZCZAJ Jak to się dzieje, że czasami, by sprzedać więcej, wystarczy zaoferować mniejszy wybór?
• ZAPROJEKTUJ SKLEP POD SZYBKIE ZAKUPY Jak zmiana aranżacji sklepu przyczynia się do wzrostu sprzedaży?
• PRZYCIĄGNĄĆ, ZATRZYMAĆ, SFINALIZOWAĆ Opanuj te trzy zasady sprzedaży detalicznej.

W dzisiejszym świecie poprawa skuteczności sprzedaży detalicznej nie jest już tylko kwestią wyboru - to sprawa życia i śmierci. Nikt nie wie na ten temat więcej niż Herb Sorensen, a to dlatego, że lepiej niż ktokolwiek inny rozumie on zachowanie klientów w sklepie.

Dzięki drobiazgowej analizie niezliczonej ilości zakupów, Sorensen dokładnie pokazuje, o czym myślą klienci, dlaczego zachowują się w dany sposób i jak należy zmienić powierzchnię handlową, aby uzyskać lepsze rezultaty.

Ta publikacja odkryje przed tobą, jak czerpać więcej korzyści z szybkich zakupów, jakie są trzy chwile prawdy na każdych zakupach, jak wyglądają schematy poruszania się klientów po sklepie i w jaki sposób wykorzystywać aktywną sprzedaż, by umieszczać produkty właśnie tam, gdzie jest ich najlepsze miejsce.

Rozdziały:

Wprowadzenie. Dwadzieścia milionów okazji do zakupu
Dwadzieścia milionów sekund: większość czasu klienta idzie na straty
Czas to pieniądz: sekundy na dolara klientów
Pieniądze zgubione między półkami: pytanie za 80 milionów dolarów
Planowanie zakupów
"Zakupowe Serengeti"

CZĘŚĆ I. Aktywna sprzedaż

Rozdział 1. Szybkie zakupy: 80% czasu klienta idzie na straty
Trzy rodzaje klientów: szybcy zakupowicze, uzupełniacze i zapasowicze
Rozkwit małych sklepów
Pułapki promocji
Czołówka i długi ogon
Wygrywa się czołówką
Lokalna spiżarnia
Handel warstwowy
Właściwa droga dla właściwych klientów
Sposoby robienia zakupów i modele dokonywania wyboru
Szybsze wydawanie pieniędzy
Wniosek: podwójny chaos

Rozdział 2. Trzy chwile prawdy i trzy waluty
Chwile prawdy
Oblicze prawdy: oczy to okno do wnętrza klienta
Przyciąganie klienta: wrażenie i odbiór
Siła zatrzymywania (i utrzymywania)
Siła finalizowania
Trzy waluty zakupów: pieniądze, czas i nerwy
Złożona optymalizacja

Rozdział 3. Schematy migracji wewnątrz sklepu: dokąd chodzą i co robią klienci
Jeśli masz towar, przyjdą klienci
Zrozumienie zachowań klientów
Pierwsze wrażenie: wejście
Kierunek ruchu klientów: stado słoni
Kasy jak magnes
Rola otwartej przestrzeni w wyznaczaniu ruchu klientów
Zarządzanie dwoma sklepami
Pięć projektów sklepu
Tam, gdzie guma spotyka się z linoleum

Rozdział 4. Aktywna sprzedaż: umieszczanie produktów na drodze klienta
Aktywna sprzedaż
Umieszczanie odpowiednich produktów na drodze klienta
Podwójna przemiana (Double Conversion): odwiedzający - klient - nabywca
Opakowanie musi odgrywać główną rolę
Siła utrzymywania
Siła zatrzymywania i siła finalizowania: analiza VitalQuadrant
Wykorzystaj niszę
Dobre jest wrogiem świetnego
Rozdział 5. Marki, sprzedawcy i klienci: dlaczego długi ogon dyktuje warunki
Gdzie w handlu detalicznym są pieniądze?
Ogromne ilości danych
Zmiana relacji
Odświeżająca zmiana: współpracujmy, by uatrakcyjnić sprzedaż
Zarządzanie ponad kategorią
Nowa era aktywnej sprzedaży: zarządzanie sklepem
Dostrajanie emocjonalnego wydźwięku kategorii
Zasięg pod kontrolą sprzedawców
Konieczność ewolucji branży detalicznej

CZĘŚĆ II. Zagłębić się w umysł klienta

Rozdział 6. Paradoks szybkich zakupów: wywiad z Mikiem Twittym z firmy Unilever

Rozdział 7. Łączenie sprzedaży internetowej i tradycyjnej: wywiad z profesorem Peterem Faderem (Wharton School) i z profesor Wendy Moe (Uniwersytet Marylandu)

Rozdział 8. Sprzedaż wielokulturowa: wywiad z Emilem Moralesem, wiceprezesem wykonawczym TNS Multicultural

Rozdział 9. Wgląd w działania: wywiad ze sprzedawcą
Markiem Heckmanem z Marsh Supermarkets

CZĘŚĆ III. Wnioski

Rozdział 10. Internet na zakupach
Era wózków multimedialnych VideoCart
Inwazja telefonów komórkowych
Wnioski dla sprzedawców i producentów
Siła modeli
Modelowy biznes
Pięciokrotny wzrost

Rozdział 11. Przełomowe zmiany w sprzedaży: manifest

CZĘŚĆ IV. Załącznik
Załącznik. Wieści o świecie klientów, sprzedawców i producentów
Fragmenty Wieści ze wzgórz Kentucky Roberta Stevensa

Co siedzi w głowie klienta
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Co siedzi w głowie klienta”, kupili także:
<b>Microsoft Windows 7 PL krok po kroku</b>, <font color="navy">Joan Preppernau, Joyce Cox, Online Training Solutions</font>, <font color="green"> Wydawnictwo RM</font>
Microsoft Windows 7 PL krok po kroku, Joan Preppernau, Joyce Cox, Online Training Solutions, Wydawnictwo RM
<b>Logika dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Mark Zegarelli</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Logika dla bystrzaków, Mark Zegarelli, Wydawnictwo Septem
<b>Integrowanie Oracle E-Business Suite R12 oraz tworzenie i rozszerzanie OA Framework Poradnik praktyczny</b>, <font color="navy">Andy Penver</font>, <font color="green"> Wydawnictwo APN Promise</font>
Integrowanie Oracle E-Business Suite R12 oraz tworzenie i rozszerzanie OA Framework Poradnik praktyczny, Andy Penver, Wydawnictwo APN Promise
<b>Formuła wpływu Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?</b>, <font color="navy">Chris Brogan, Julien Smith</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Formuła wpływu Działasz naprawdę, czy jedynie robisz zamieszanie?, Chris Brogan, Julien Smith, Wydawnictwo Onepress
<b>Przedsiębiorczość jest kobietą Bądź kreatywna i zdobądź to, o czym marzysz</b>, <font color="navy">Victoria Colligan, Beth Schoenfeldt, Amy Swift</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Przedsiębiorczość jest kobietą Bądź kreatywna i zdobądź to, o czym marzysz, Victoria Colligan, Beth Schoenfeldt, Amy Swift, Wydawnictwo Onepress
<b>Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta</b>, <font color="navy">Dominika Maison</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Jakościowe metody badań marketingowych Jak zrozumieć konsumenta, Dominika Maison, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Samochodowy słownik polsko-niemiecki i niemiecko-polski</b>, <font color="navy">Roman Lewicki, Łukasz Solarz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Samochodowy słownik polsko-niemiecki i niemiecko-polski, Roman Lewicki, Łukasz Solarz, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Photoshop Od pomysłu do projektu</b>, <font color="navy">Tomasz Gądek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Photoshop Od pomysłu do projektu, Tomasz Gądek, Wydawnictwo HELION
<b>Eurologistyka</b>, <font color="navy">Wlżbieta Gołembska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Eurologistyka, Wlżbieta Gołembska, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Windows Server 2012 Hyper-V Przewodnik po instalacji i konfiguracji systemu

Windows Server 2012 Hyper-V Przewodnik po instalacji i konfiguracji systemu

119.70zł
95.76zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
OpenOffice 3.x PL Oficjalny podręcznik Mirosław Dziewoński HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION

sobota, 18 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami