Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Chemia » Chemia ogólna » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
  Chemia analityczna
  Chemia fizyczna
  Chemia nieorganiczna
  Chemia ogólna
  Chemia organiczna
  Chemia techniczna
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Sztuka życia. Natural Life Management

Sztuka życia. Natural Life Management

35.00zł
28.70zł
Chemia piękna Wydanie 2 69.00zł
Chemia piękna Wydanie 2

Autor: Marcin Molski

ISBN: 978-83-01-15714-2

Ilość stron: 496

Data wydania: 10/2010 (wydanie 2, dodruk)

Nowoczesna, kompleksowa publikacja z zakresu chemii kosmetycznej!

Kosmetologia to dynamicznie rozwijającą się dziedzina wiedzy. Świadczą o tym licznie powstające szkoły wyższe o profilu kosmetologicznym. Chcemy, aby o naszą urodę i zdrowie dbali profesjonaliści.

Do rąk czytelników oddajemy drugie rozszerzone wydanie znanego na rynku podręcznika. Przedstawiono w nim:

• wprowadzenie do obecnego stanu wiedzy z chemii ogólnej,
• charakterystykę pierwiastków i związków nieorganicznych w kosmetyce,
• przegląd najważniejszych związków organicznych i ich zastosowanie w kosmetyce,
• funkcje składników kosmetycznych,
• znaczenie i wykorzystanie surowców roślinnych w kosmetyce.

Na szczególną uwagę zasługuje, zamieszczony na końcu książki, uaktualniony słownik składników kosmetycznych stanowiący nowatorskie zestawienie nomenklatury INCI.

Publikacja przeznaczona dla studentów wyższych szkół kosmetycznych, kosmetologicznych i medycznych, studentów chemii i biologii, a także profesjonalistów z branży kosmetycznej, którzy odczuwają potrzebę kształcenia się, oraz wszystkich, którzy chcą wiedzieć, jak składniki zawarte w kosmetykach i preparatach leczniczych wpływają na organizm człowieka.

Rozdziały:

1. RYS HISTORYCZNY    1

2. CHEMIA OGÓLNA   4
2.1. Atomowa teoria budowy materii   4
2.2. Cząsteczki i wiązania chemiczne    12
2.3. Stany skupienia: stały, ciekły i gazowy   18
2.4. Mieszaniny substancji    21
2.5. Stężenia roztworów   23
2.6. pH roztworów   25
2.7. Substancje obojętne, kwasowe i zasadowe   27
2.8. Roztwory buforowe    28
2.9. Substancje powierzchniowo czynne    29
2.10. Osmoza i dyfuzja   32
2.11. Elektroliza    34

3. KOSMETYCZNA CHEMIA NIEORGANICZNA    39
3.1. Nomenklatura substancji nieorganicznych   39
3.2. Pierwiastki w kosmetyce    40
3.3. Woda i tlenki    56
3.4. Kwasy    61
3.5. Zasady    66
3.6. Sole    68
3.7. Substancje pochodzenia mineralnego    76

4. KOSMETYCZNA CHEMIA ORGANICZNA    81
4.1. Pojęcia wstępne    81
4.2. Węglowodory    88
4.3. Alkohole i fenole    93
4.4. Etery    111
4.5. Aldehydy i ketony    113
4.6. Kwasy karboksylowe    118
4.7. Pochodne kwasów karboksylowych    125
4.8. Związki wielofunkcyjne    140
4.9. Sacharydy    150
4.10. RNA, DNA, ATP     174
4.11. Związki krzemoorganiczne    177

5. FUNKCJE SKŁADNIKÓW KOSMETYKÓW    180
5.1. Podstawy prawne    180
5.2. Substancje przeciwdrobnoustrojowe    193
5.3. Substancje barwiące    204
5.4. Substancje promieniochronne    210
5.5. Przeciwutleniacze     214
5.6. Substancje powierzchniowo czynne    220
5.7. Substancje zapachowe    226
5.8. Witaminy    249
5.9. Surowce naturalne    269
5.10. Eliksiry młodości    289
5.11. Immunostymulatory kosmetyczne    307
5.12. Rośliny amazońskie i andyjskie     318
5.13. Perspektywy: genomika kosmetyczna     327

6. USTAWA O KOSMETYKACH    330

7. SŁOWNIK SKŁADNIKÓW KOSMETYCZNYCH  343

Chemia piękna Wydanie 2
Tytuł książki: "Chemia piękna Wydanie 2"
Autor: Marcin Molski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Chemia piękna Wydanie 2”, kupili także:

Rachunkowość finansowa Wydanie 3 C.H. Beck, Jan Turyna, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Krótki kurs. Design</b>, <font color="navy">John Heskett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Krótki kurs. Design, John Heskett, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sekrety pozycjonowania w Google, Łukasz Sosna, Robert Nowaczyk, Wydawnictwo NAKOM

Zasady rachunkowości Teoria przykłady i zadania Wydanie 4, Piotr Szczypa, Wydawnictwo CEDEWU

Modularny JavaScript dla zaawansowanych, Nicolas Bevacqua, Wydawnictwo Helion

Cyfrowe przetwarzanie sygnałów w automatyce elektroenergetycznej, Eugeniusz Rosołowski, Wydawnictwo EXIT

Polskie konstrukcje motoryzacyjne 1947-1960, Andrzej Zieliński, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)</b>, <font color="navy">Mirosław Skwarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej), Mirosław Skwarek, Wydawnictwo Onepress

Czytam błyskawicznie! Poradnik z zestawem ćwiczeń, Jolanta Jaworska-Jamruszkiewicz, Wydawnictwo Videograf

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami