Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

69.30zł
55.44zł
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm? 39.90zł 33.92zł
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Tytuł: Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?
Autor: Przemysław Radziszewski
ISBN: 978-83-7561-613-2
Ilość stron: 220
Data wydania: 05/2016
Oprawa: Miękka
Format: 165x235mm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 39.90zł 33.92zł


Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły.

Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy.

Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,92zł

Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?
Tytuł książki: "Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?"
Autor: Przemysław Radziszewski
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 39.90zł 33.92zł
Klienci, którzy kupili „Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?”, kupili także:

CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym, Andrzej Wełyczko, Wydawnictwo Helion
<b>Tatrzańskie dwutysięczniki. Przewodnik po najwyższych szczytach i przełęczach w Tatrach polskich i słowackich</b>, <font color="navy">Krzysztof Bzowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Tatrzańskie dwutysięczniki. Przewodnik po najwyższych szczytach i przełęczach w Tatrach polskich i słowackich, Krzysztof Bzowski, Wydawnictwo Bezdroża

Projektowanie badania jakościowego Niezbędnik badacza, Uwe Flick, Wydawnictwo Naukowe PWN

Przedmiot pożądania Jak być silnym mężczyzną, którego pragną kobiety, Elliott Katz, Wydawnictwo Onepress

JavaFX 9. Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika, Urszula Piechota, Jacek Piechota, Wydawnictwo Helion

Nagroda dla Nobla, Waldemar Andrzejczyk, Wydawnictwo Poligraf
<b>Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III</b>, <font color="navy">Marcin Żukowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III, Marcin Żukowski, Wydawnictwo Onepress

Aktualne problemy automatyki i robotyki, Krzysztof Malinowski, Jerzy Józefczyk, Jerzy Świątek, Wydawnictwo EXIT

Ochrona środowiska glebowego, Piotr Kowalik, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami