Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm? 39.90zł 33.92zł
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Tytuł: Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?
Autor: Przemysław Radziszewski
ISBN: 978-83-7561-613-2
Ilość stron: 220
Data wydania: 05/2016
Oprawa: Miękka
Format: 165x235mm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 39.90zł 33.92zł


Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły.

Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy.

Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,92zł

Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?
Tytuł książki: "Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?"
Autor: Przemysław Radziszewski
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 39.90zł 33.92zł
Klienci, którzy kupili „Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?”, kupili także:

Kompendium technik perswazyjnych, Aleksander Binsztoka, Wydawnictwo Onepress

Zarządzanie finansami, Eugene Brigham, Joel Houston, Wydawnictwo Naukowe PWN

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka, Grzegorz Mazurek, Wydawnictwo Poltext

Gwintowniki wygniatające Konstrukcja projektowanie wykonanie, Kazimierz Łyczko, Wydawnictwo WNT
<b>Przetwarzanie języka naturalnego w praktyce. Przewodnik po budowie rzeczywistych systemów NLP</b>, <font color="navy">Sowmya Vajjala, Bodhisattwa Majumder, Anuj Gupta, Harshit Surana Data</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Przetwarzanie języka naturalnego w praktyce. Przewodnik po budowie rzeczywistych systemów NLP, Sowmya Vajjala, Bodhisattwa Majumder, Anuj Gupta, Harshit Surana Data, Wydawnictwo Helion
<b>Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców</b>, <font color="navy">Norbert Oruba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców, Norbert Oruba, Wydawnictwo Onepress

Dogoterapia, Kasper Sipowicz, Edyta Najbert, Tadeusz Pietras, Wydawnictwo Naukowe PWN

Praktyka jogi dla kobiet, Lois Steinberg, Wydawnictwo GALAKTYKA

Makro i szczegóły Naucz się dobrze fotografować, Robert Thompson, Wydawnictwo ZonerPress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami