Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Przedsiębiorczość technologiczna w małych i średnich firmach Czynniki rozwoju

Przedsiębiorczość technologiczna w małych i średnich firmach Czynniki rozwoju

45.00zł
36.45zł
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm? 39.90zł 33.92zł
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Tytuł: Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?
Autor: Przemysław Radziszewski
ISBN: 978-83-7561-613-2
Ilość stron: 220
Data wydania: 05/2016
Oprawa: Miękka
Format: 165x235mm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 39.90zł 33.92zł


Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły.

Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy.

Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,92zł

Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?
Tytuł książki: "Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?"
Autor: Przemysław Radziszewski
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 39.90zł 33.92zł
Klienci, którzy kupili „Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?”, kupili także:

Macierzyństwo bez Photoshopa, Małgorzata Dawid-Mróz, Dorota Smoleń, Katarzyna Ogórek, Julita Hypki,, Wydawnictwo Sensus

Tajemnica kryształowych czaszek Wydanie 3, Chris Morton , Ceri Louise Thomas, Wydawnictwo Amber
<b>Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów</b>, <font color="navy">Franciszek Georgiew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów, Franciszek Georgiew, Wydawnictwo Onepress
<b>Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków</b>, <font color="navy">Mark Thompson, Brian Tracy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków, Mark Thompson, Brian Tracy, Wydawnictwo Onepress

Blockchain Zaawansowane zastosowania łańcucha bloków. Wydanie II, Imran Bashir, Wydawnictwo Helion

Biżuteria i koraliki dla bystrzaków. Wydanie II, Heather H. Dismore, Wydawnictwo Septem

Audi A4 i A4 Avant (typu B8) modele 2007-2015 Sam naprawiam samochód, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

NoSQL. Przyjazny przewodnik, Dan Sullivan, Wydawnictwo Helion

Testy maturalne z Informatyki, Juliusz Maszloch, Wydawnictwo Helion

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami