Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Zmarszczki czasoprzestrzeni Einstein, fale grawitacyjne i przyszłość astronomii

Zmarszczki czasoprzestrzeni Einstein, fale grawitacyjne i przyszłość astronomii

49.90zł
42.42zł
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm? 39.90zł 33.92zł
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Tytuł: Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?
Autor: Przemysław Radziszewski
ISBN: 978-83-7561-613-2
Ilość stron: 220
Data wydania: 05/2016
Oprawa: Miękka
Format: 165x235mm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 39.90zł 33.92zł


Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły.

Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy.

Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,92zł

Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?
Tytuł książki: "Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?"
Autor: Przemysław Radziszewski
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 39.90zł 33.92zł
Klienci, którzy kupili „Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?”, kupili także:

Efektywność systemu dystrybucji, Marzena Frankowska, Mariusz Jedliński, Wydawnictwo PWE

Komunikacja elektroniczna Przewodnik, Kristen Bell DeTienne, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Inwestycje giełdowe Szanse i pułapki Przewodnik inwestora, Henry Blodget, Wydawnictwo Onepress

Problemy dydaktyki fizyki, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Atut

Urządzenia elektroniczne Część III Budowa i działanie urządzeń, Andrzej J. Marusak, Wydawnictwo WSiP

Ego-rcyzmy Poznaj, czym jest i jak działa ego, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Sensus
<b>Sięgaj po swoje. 102 sposoby na budowanie pewności siebie</b>, <font color="navy">Barbara Lech</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sięgaj po swoje. 102 sposoby na budowanie pewności siebie, Barbara Lech, Wydawnictwo Onepress

Tablice informatyczne WordPress, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Splątana sieć Przewodnik po bezpieczeństwie nowoczesnych aplikacji WWW, Michal Zalewski, Wydawnictwo Helion

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami