Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Fiat Ducato Peugeot Boxer Citroën Jumper Modele 1982-2002 Wydanie 4

Fiat Ducato Peugeot Boxer Citroën Jumper Modele 1982-2002 Wydanie 4

73.50zł
62.48zł
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm? 39.90zł 33.92zł
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?

Tytuł: Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?
Autor: Przemysław Radziszewski
ISBN: 978-83-7561-613-2
Ilość stron: 220
Data wydania: 05/2016
Oprawa: Miękka
Format: 165x235mm
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 39.90zł 33.92zł


Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły.

Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy.

Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,92zł

Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?
Tytuł książki: "Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?"
Autor: Przemysław Radziszewski
Wydawnictwo: Poltext
Cena: 39.90zł 33.92zł
Klienci, którzy kupili „Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm?”, kupili także:

Zasady projektowania konstrukcji żelbetowych, Adam Zybura, Ryszard Kliszczewicz, Ireneusz Jóźwiak, Wydawnictwo Arkady
<b>Mechanika ogólna - Misiak Tom 2 Dynamika Wydanie VIII</b>, <font color="navy">Jan Misiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mechanika ogólna - Misiak Tom 2 Dynamika Wydanie VIII, Jan Misiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Statystyka dla bystrzaków. Wydanie II, Deborah J. Rumsey, Wydawnictwo Septem

Współczesne procesy badawcze w naukach o zarządzaniu Uwarunkowania metodyczne i metodologiczne, Henryk Dzwigoł, Wydawnictwo Naukowe PWN

ABC Word 2016 PL, Aleksandra Tomaszewska, Wydawnictwo Helion

Ekonomia zdrowego rozsądku czyli jak rząd psuje gospodarkę, John Tamny, Wydawnictwo Fijorr Publishing

Sprzedaż pogłębiona 2.0 Sprzedawaj więcej, skuteczniej i za każdym razem, Piotr Kolmas, Wydawnictwo Onepress

Ujęcia ze smakiem Kulisy fotografii kulinarnej i stylizacji dań, Helene Dujardin, Wydawnictwo Helion
<b>Uczenie maszynowe w Pythonie dla każdego</b>, <font color="navy">Mark Fenner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Uczenie maszynowe w Pythonie dla każdego, Mark Fenner, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami